To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-21
Dostawę: serwerów plików (NAS), notebooków (komputerów przenośnych), dysków twardych NAS 4TB dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu. Znak postępowania: ZP-101/WZŻ/2020.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 614362-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 4871 718 6246
e-mail: przetargi@wzz.wroc.pl
www: http://www.bip.wzz.wroc.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawę: serwerów plików (NAS), notebooków (komputerów przenośnych), dysków twardych NAS 4TB dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu. Znak postępowania: ZP-101/WZŻ/2020.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP-101/WZŻ/2020.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
2.1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa: serwerów plików (NAS), notebooków (komputerów przenośnych), dysków twardych NAS 4TB dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu.
2.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera Załącznik nr 2.1 do SIWZ – MINIMALNE WYMOGI TECHNICZNE I FUNKCJONALNE DLA OCENY OFERT.
2.3. Przedmiot zamówienia powinien zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego do Sekcji Informatyki.
Dostawa będzie się odbywać na od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 14:30.
2.4. Przedmiot zamówienia opisują następujące nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
48823000-3 : Serwery plików
30234100-9 : Dysk magnetyczny
30213100-6 : Komputery przenośne
2.5.Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
2.6. Wszelkie użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy, typy i pochodzenie sprzętu komputerowego i sprzętu sieciowego nie są dla wykonawców wiążące, mają jedynie charakter pomocniczy. W wypadku użytych w opisie nazw , Zamawiający dopuszcza stosowanie produktów „równoważnych”, gdzie produkt równoważny oznacza taki produkt, który ma takie same cechy, funkcje oraz parametry i standardy jakościowe lub lepsze niż konkretny produkt wskazany w opisie;
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 48.82.30.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 22200.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: MADU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Email wykonawcy: biuro@madu.pl
Adres pocztowy: ul. Wrocławska 1B
Kod pocztowy: 52-200
Miejscowość: Suchy dwór
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 29864.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 29864.40
Waluta: PLN
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 22200.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: MADU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Email wykonawcy: biuro@madu.pl
Adres pocztowy: ul. Wrocławska 1B
Kod pocztowy: 52-200
Miejscowość: Suchy dwór
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 29864.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 29864.40
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 101 w 2026r
- Umowa ramowa na dostawę środków spożywczych i żywności
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego 9-cio osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby WTZ im. Jana Pawła II Caritas Archidiecezji Wrocławskiej w Henrykowie
- Świadczenie usług telefonii komórkowej, transmisji danych oraz dostawa sprzętu dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa suchej karmy bytowej dla kotów wolno żyjących
- "Zakup i dostawa fabrycznie nowego 9-cio osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Domu Opieki św. Jadwigi Śląskiej Caritas Archidiecezji Wrocławskiej w Henrykowie".
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie sprzętu informatycznego w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - II POSTĘPOWANIE
- "Zakup sprzętu informatycznego, licencji oraz oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Urząd OSW", Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa w powiecie ostrowskim wraz z usługami z zak. cyberbezpieczeństwa w ramach Projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd,Mobilny magazyn OLiOC
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Bezpieczne dane - wdrażanie cyberbezpieczeństwa i profesjonalizacja umiejętności w Starostwie Powiatowym w Łomży
- Zakup i dostawa serwerów, macierzy dyskowych oraz elementów wyposażenia serwerowni dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
- Zakup sprzętu i oprogramowania zwiększającego cyberbezpieczeństwo w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
więcej: Serwery plików »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.