eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekoszów"Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Piekoszów"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-17

Ogłoszenie nr 510547947-N-2020 z dnia 2020-12-17 r.
Gmina Piekoszów:

"Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Piekoszów"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 603368-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Piekoszów, krajowy numer identyfikacyjny 29101059900000, ul. Częstochowska, 26-065 Piekoszów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska

telefon: 413 061 008
faks: 413 062 193
e-mail: przetargi@piekoszow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Piekoszów"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IRO.271.2.7.2020.PK

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Piekoszów”. 2) Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych dotyczących rozbudowy oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Piekoszów, woj. świętokrzyskie, w całym zakresie rzeczowym wskazanym w dokumentacji technicznej, przy czym zamówienie dzieli się na dwie części: a) Część nr 1 - Budowa oświetlenia ulicznego w msc. Janów Dolny; b) Część nr 2 - Budowa napowietrznej sieci elektroenergetycznej 0,23Kv oświetlenia drogowego w msc .Bławatków, ul. Słoneczna. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej i technicznej stanowiącej zał. nr 1 do SIWZ – w przypadku Części nr 1 zamówienia, oraz zał. nr 2 do SIWZ – w przypadku Części nr 2 zamówienia. 4) Wykonawca, w ramach przedmiotu zamówienia, jest zobowiązany także do: a) opracowania projektu stałej organizacji ruchu na odcinkach dróg oraz dokonania właściwych uzgodnień i uzyskania akceptacji tego projektu w organie nadzorującym i wykonania odpowiedniego oznakowania pasa drogowego - na czas wykonywania robót budowlanych; b) wykonania robót przygotowawczych i porządkowych, w tym: urządzenia placu budowy, utrzymania placu budowy, a następnie likwidacji placu budowy i jego zaplecza oraz uporządkowania terenu; c) zapewnienia stałego dojazdu/dostępu do wszystkich działek w rejonie placu budowy, do których dotychczasowe drogi dojazdu/dostępu zostaną zlikwidowane/zamknięte w związku z prowadzeniem robót; d) przestrzegania przepisów ochrony przeciwpożarowej; e) wykonywania wszystkich niezbędnych czynności koniecznych do realizacji robót budowlanych, m.in. budowę obiektów i instalacji tymczasowych (np. dróg technologicznych, zaplecza budowy, itp.), a także uzyskania wszystkich niezbędnych zezwoleń i uzgodnień dla wykonania tych obiektów tymczasowych, z wyjątkiem sytuacji, w których zostało to inaczej uregulowane; f) dokonanie uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii w trakcie realizacji robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia i przekazania go do użytkowania i poniesienia opłat z tym związanych; g) ochrony znajdujących się w rejonie placu budowy instalacji napowietrznych, naziemnych i podziemnych oraz uzyska od odpowiednich instytucji będących właścicielami tych urządzeń potwierdzenie informacji odnośnie ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania robót. Wykonawca każdorazowo zobowiązany będzie powiadomić Zamawiającego, właściciela instalacji oraz władze lokalne o zamiarze rozpoczęcia robót w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi Zamawiającego i zainteresowanego właściciela instalacji oraz (w zależności od potrzeb) władze lokalne, jak również będzie z nimi współpracował, dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonywaniu napraw; h) przestrzegania zasad BHP na placu budowy i podczas prowadzenia robót zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury (Dz. U. z 2003 Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych; i) sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zwany planem BIOZ według rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126); j) zlokalizowana na terenie budowy tablicy informacyjnej o wykonywanych robotach; k) zabezpieczenia poręczami i odpowiedniego oznakowania (taśmy ostrzegawcze, tablice informacyjne, znaki U - 51) miejsc, w których mogą wystąpić zagrożenia (wykopy); l) sporządzenia dokumentacji powykonawczej; m) bieżącego wywozu odpadów, gruzu ich utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami; n) ochrony punktów pomiarowych zlokalizowanych na terenie placu budowy. Uszkodzone lub zniszczone znaki geodezyjne wykonawca odtworzy i utrwali na własny koszt; o) innych czynności wynikających z przepisów powszechnie obowiązującego prawa związanych z realizacją robót budowlanych oraz dokumentacji projektowej i technicznej, o której mowa w pkt 3.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 45.31.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Budowa oświetlenia ulicznego w msc. Janów Dolny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 32202.18 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Projektów i Wykonawstwa JUWIKO Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Konstytucji 3-go Maja 23/10
Kod pocztowy: 27-200
Miejscowość: Starachowice
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 47232.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 29890.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 59000.64
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Budowa napowietrznej sieci elektroenergetycznej 0,23Kv oświetlenia drogowego w msc. Bławatków, ul. Słoneczna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 42034.85 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Usługowy Zakład Elektroinstalacyjny Bogusław Baran
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Słupia 280
Kod pocztowy: 28-350
Miejscowość: Słupia
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 41820.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 41820.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 49200.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.