To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-17
Dostawa wyrobów medycznych i akcesoriów do aparatury medycznej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 600241-N-2020
Numer ogłoszenia: 540216998-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 833552113
faks: 833552113
e-mail: zamowienia@spzozparczew.pl
www: www.spzozparczew.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa wyrobów medycznych i akcesoriów do aparatury medycznej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SPZOZ.ZP.3520.7.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia są dostawy wyrobów medycznych i akcesoriów do aparatury medycznej w podziale na zadania do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Parczewie. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i akcesoriów do aparatury medycznej w podziale na zadania, w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo na załączonych formularzach cenowych - Zadania od nr 1 do 38 tj.: Zadanie nr 1 – Igły, kaniule, strzykawki, Zadanie nr 2 – Akcesoria do respiratora eVolution i pułapki wodne do Mindray, układy oddechowe, Zadanie nr 3 – Igły do ostrzykiwań, punkcyjne, do trepanobiopsji, maski krtaniowe, Zadanie nr 4 – Akcesoria do ssaka EASYVAC 1000, Zadanie nr 5 – Klipsy tytanowe i trokary, Zadanie nr 6 – Zestawy do CT, Zadanie nr 7 – Akcesoria do polisomnografii, Zadanie nr 8 – Kaniula dotętnicza, przetworniki do pomiaru ciśnienia, Zadanie nr 9 – Elektroda neutralna, Zadanie nr 10 – Testy do sterylizacji, Zadanie nr 11 – Przyrządy do przetaczania, Zadanie nr 12 – Ostrza, wzierniki, zgłębniki, Zadanie nr 13 – Staplery i ładunki do staplera, Zadanie nr 14 – Cewniki, dreny, rurki, zestawy PEG, pojemniki na zużyte igły, system do kontrolowanej zbiórki stolca, Zadanie nr 15 – Zestawy i igły do znieczuleń, Zadanie nr 16 – Papiery rejestracyjne, Zadanie nr 17 – Odczynniki do analizatora Cobas b 123, Zadanie nr 18 – Papiery i rękawy do sterylizacji, Zadanie nr 19 – Opaska identyfikacyjna do drukarki Zebra, Zadanie nr 20 – Akcesoria endoskopowe, kleszczyki biopsyjne, Zadanie nr 21 – Ciśnieniomierze, termometry, elektrody, mankiety, Zadanie nr 22 – Akcesoria do ssaków medycznych, Zadanie nr 23 – Akcesoria do inkubatora Isolette, Zadanie nr 24 – Akcesoria do inkubatora, filtry do ssaków, Zadanie nr 25 – Fartuchy, maski chirurgiczne, Zadanie nr 26 – Zamknięty system do nawilżania, kaniule bez portu górnego, neoflony, Zadanie nr 27 – Pętle do podwiązywania polipów, Zadanie nr 28 – Akcesoria do pomiaru rzutu serca w technologii PICCO, Zadanie nr 29 – Papier termoczuły, ustniki do alkomatu, kapturki do termometru Zadanie nr 30 – Strzykawki i dreny do pomp infuzyjnych, igła do portu, Zadanie nr 31 – Materiały eksploatacyjne i odczynniki do analizatora ABL 90 Flex Plus, Zadanie nr 32 – Wkłady do ssaka, filtry, Zadanie nr 33 – Próżnociąg położniczy, Zadanie nr 34 – Akcesoria do CPAP Neopuff, Zadanie nr 35 – Wyroby z fizeliny, Zadanie nr 36 – Rękawice diagnostyczne nitrylowe w opakowaniach 250 sztuk, Zadanie nr 37 – Rękawice chirurgiczne, Zadanie nr 38 – Rękawice diagnostyczne lateksowe i nitrylowe.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.14.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zadanie nr 1 - Igły, kaniule, strzykawki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 64965.77 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 76724.66
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 83138.40
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 2 - Akcesoria do respiratora eVolution i pułapki wodne do Mindray, układy oddechowe
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na zadanie, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu w postępowaniu.
Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 1 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu
NAZWA: Zadanie nr 3 – Igły do ostrzykiwań, punkcyjne, do trepanobiopsji, maski krtaniowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10630.42 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11725.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11725.76
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 4 – Akcesoria do ssaka EASYVAC 1000
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4429.59 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5108.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5108.40
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 5 – Klipsy tytanowe i trokary
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3523.21 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4762.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4762.24
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 6 – Zestawy do CT
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8838.72 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7646.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 18869.76
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 7 – Akcesoria do polisomnografii
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3817.84 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4201.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4201.20
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 8 – Kaniula dotętnicza, przetworniki do pomiaru ciśnienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5319.60 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5378.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5637.60
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 9 – Elektroda neutralna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1459.62 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1496.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1581.12
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 10 – Testy do sterylizacji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9951.42 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11742.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11742.82
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 11 – Przyrządy do przetaczania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 19580.27 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 19148.83
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 22847.94
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 12 – Ostrza, wzierniki, zgłębniki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9079.74 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9589.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9589.03
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 13 – Staplery i ładunki do staplera
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający również nie może zwiększyć przeznaczonej kwoty na sfinansowanie zamówienia dla tego zadania do wysokości najtańszej oferty.
Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 4, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
NAZWA: 14. Zadanie nr 14 – Cewniki, dreny, rurki, zestawy PEG, pojemniki na zużyte igły, system do kontrolowanej zbiórki stolca
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 36935.16 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 39138.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 39139.98
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 15 – Zestawy i igły do znieczuleń
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu w postępowaniu.
Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 1 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.
NAZWA: Zadanie nr 16 – Papiery rejestracyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10363.91 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10617.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11827.67
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 17 – odczynniki do analizatora Cobas b 123
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8184.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9288.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9288.00
Waluta:
NAZWA: Zadanie nr 18 – Papiery i rękawy do sterylizacji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2808.65 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3287.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3918.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 19 – Opaska identyfikacyjna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2608.65 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3198.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3198.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 20 – Akcesoria endoskopowe, kleszczyki biopsyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 17991.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 18134.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 18134.28
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 21 – Ciśnieniomierze, termometry, elektrody, mankiety
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3014.78 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3093.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3093.04
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 22 – Akcesoria do ssaków medycznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1409.28 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1436.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1517.45
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 23 – Akcesoria do inkubatora Isolette
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu w postępowaniu.
Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 1 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu
NAZWA: Zadanie nr 24 – Akcesoria do inkubatora, filtry do ssaków
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu w postępowaniu.
Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 1 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu
NAZWA: Zadanie nr 25 – Fartuchy, maski chirurgiczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 49001.70 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 47582.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 78084.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 26 – Zamknięty system do nawilżania, kaniule bez portu górnego, neoflony
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu w postępowaniu.
Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 1 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.
NAZWA: Zadanie nr 26 – Zamknięty system do nawilżania, kaniule bez portu górnego, neoflony
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu w postępowaniu.
Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 1 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.
NAZWA: Zadanie nr 27 – Pętle do podwiązywania polipów
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu w postępowaniu.
Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 1 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.
NAZWA: Zadanie nr 28 – Akcesoria do pomiaru rzutu serca w technologii PICCO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8388.60 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10692.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 10692.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 29 – Papier termoczuły, ustniki do alkomatu, kapturki do termometru
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu w postępowaniu.
Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 1 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.
NAZWA: Zadanie nr 30 – Strzykawki i dreny do pomp infuzyjnych, igła do portu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7502.24 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8106.29
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8106.29
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 31 – Materiały eksploatacyjne i odczynniki do analizatora ABL 90 Flex Plus
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9597.79 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10155.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 10155.06
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 32 – Wkłady do ssaka, filtry
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1904.01 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1800.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1800.36
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 33 – Próżnociąg położniczy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3028.08 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3396.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3396.38
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 34 – Akcesoria do CPAP Neopuff
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu w postępowaniu.
Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 1 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu
NAZWA: Zadanie nr 35 – Wyroby z fizeliny
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający również nie może zwiększyć przeznaczonej kwoty na sfinansowanie zamówienia dla tego zadania do wysokości najtańszej oferty.
Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 4, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty
NAZWA: Zadanie nr 36 – Rękawice diagnostyczne nitrylowe w opakowaniach 250 sztuk
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający również nie może zwiększyć przeznaczonej kwoty na sfinansowanie zamówienia dla tego zadania do wysokości najtańszej oferty.
Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 4, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty
NAZWA: Zadanie nr 37 – Rękawice chirurgiczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9338.97 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8263.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9163.26
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 38 – Rękawice diagnostyczne lateksowe i nitrylowe
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający również nie może zwiększyć przeznaczonej kwoty na sfinansowanie zamówienia dla tego zadania do wysokości najtańszej
Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 4, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI Z PARCZEWA
więcej: przetargi w Parczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa akcesoriów i materiałów pomocniczych do wykonywania oznaczeń laboratoryjnych
- "Doposażenie magazynów ochrony ludności i obrony cywilnej oraz szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy"
- Dostawy różnych materiałów medycznych w podziale na 3 części.
- "Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony i Obrony Ludności Cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej.
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





