eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinŚwiadczenie usług w zakresie regeneracji i/lub napraw, wymiany podzespołów w służbowym sprzęcie transportowym użytkowanym w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-16

Ogłoszenie nr 510546274-N-2020 z dnia 2020-12-16 r.
Komenda Wojewódzka Policji:

Świadczenie usług w zakresie regeneracji i/lub napraw, wymiany podzespołów w służbowym sprzęcie transportowym użytkowanym w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 604412-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji, krajowy numer identyfikacyjny 81090304000000, Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: 47 78 11 479
faks: 47 78 11 477
e-mail: zzp@sc.policja.gov.pl
www: http://zachodniopomorska.policja.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie regeneracji i/lub napraw, wymiany podzespołów w służbowym sprzęcie transportowym użytkowanym w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZZ-2380-65/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie regeneracji i /lub naprawy,
wymiany części w podzespołach występujących w służbowym sprzęcie transportowym użytkowanym
w KWP w Szczecinie, zależnie od bieżących potrzeb Zamawiającego. 2. Przedmiot zamówienia został
podzielony na 3 części: Część I Regeneracja i/lub naprawa, wymiana podzespołów alternatora; Część
II Regeneracja i/lub naprawa, wymiana obić tapicerskich foteli samochodowych; Część III
Regeneracja i/lub naprawa, wymiana podzespołów sprężarki klimatyzacji samochodowej. 3. Faktyczna ilość usług zlecanych Wykonawcy wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
Określona ilość usług w załącznikach nr 4.1, 4.2, 4.3 do siwz – formularz asortymentowo - cenowy,
jest wielkością szacunkową, która w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie, zgodnie z
rzeczywistymi potrzebami Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne
roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Usługi będą wykonywane sukcesywnie i zgodnie z
bieżącymi potrzebami Zamawiającego, a nie wykorzystanie kwoty umowy nie może być podstawą do
roszczeń ze strony Wykonawcy. 4. W zakresie w jakim Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a
ustawy Pzp określił wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie
umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia, jeżeli
wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z
dnia 26 czerwca 1974r.- Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2020r. poz. 1320) lub analogicznych
przepisów państw członkowskich UE, EOG - tj. wszystkich robót objętych przedmiotem zamówienia,
Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu, że osoby wykonujące te czynności będą zatrudnione na
podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy, przy czym wykonanie tych zobowiązań
(łącznie: „Obowiązek Zatrudnienia”) może nastąpić również poprzez zatrudnienie tych osób przez
Podwykonawców. Powyższy wymóg, nie dotyczy właściciela(i) podmiotu gospodarczego, który
będzie osobiście świadczył przedmiotową usługę. 5. Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru,
warunków gwarancji i płatności przedmiotu zamówienia określone zostały w szczegółowym opisie
przedmiotu zamówienia załącznik nr 5 do siwz oraz we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do
siwz.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 50.11.60.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Regeneracja i/lub naprawa, wymiana podzespołów alternatora

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 74552.85 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ELEKTRO-BENDIKS s.c. Ryszard Kiełbasiński, Grzegorz Kiełbasiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Emilii Plater 12
Kod pocztowy: 71-635
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 88200.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 88200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 90000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Regeneracja i/lub naprawa, wymiana obić tapicerskich foteli samochodowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 157878.05 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Tapicerstwo Ryszard Ulacma
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łukasińskiego 76
Kod pocztowy: 71-215
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 251115.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 251115.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 251115.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Regeneracja i/lub naprawa, wymiana podzespołów sprężarki klimatyzacji samochodowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 103658.54 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Naprawa i Regeneracja Chłodnic Mariusz Szymczak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul, 26 Kwietnia 81
Kod pocztowy: 71-126
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 127500.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 127500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 127500.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.