To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-16
Świadczenie usług w zakresie regeneracji i/lub napraw, wymiany podzespołów w służbowym sprzęcie transportowym użytkowanym w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 604412-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 47 78 11 479
faks: 47 78 11 477
e-mail: zzp@sc.policja.gov.pl
www: http://zachodniopomorska.policja.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Świadczenie usług w zakresie regeneracji i/lub napraw, wymiany podzespołów w służbowym sprzęcie transportowym użytkowanym w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZZ-2380-65/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie regeneracji i /lub naprawy,
wymiany części w podzespołach występujących w służbowym sprzęcie transportowym użytkowanym
w KWP w Szczecinie, zależnie od bieżących potrzeb Zamawiającego. 2. Przedmiot zamówienia został
podzielony na 3 części: Część I Regeneracja i/lub naprawa, wymiana podzespołów alternatora; Część
II Regeneracja i/lub naprawa, wymiana obić tapicerskich foteli samochodowych; Część III
Regeneracja i/lub naprawa, wymiana podzespołów sprężarki klimatyzacji samochodowej. 3. Faktyczna ilość usług zlecanych Wykonawcy wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
Określona ilość usług w załącznikach nr 4.1, 4.2, 4.3 do siwz – formularz asortymentowo - cenowy,
jest wielkością szacunkową, która w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie, zgodnie z
rzeczywistymi potrzebami Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne
roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Usługi będą wykonywane sukcesywnie i zgodnie z
bieżącymi potrzebami Zamawiającego, a nie wykorzystanie kwoty umowy nie może być podstawą do
roszczeń ze strony Wykonawcy. 4. W zakresie w jakim Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a
ustawy Pzp określił wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie
umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia, jeżeli
wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z
dnia 26 czerwca 1974r.- Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2020r. poz. 1320) lub analogicznych
przepisów państw członkowskich UE, EOG - tj. wszystkich robót objętych przedmiotem zamówienia,
Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu, że osoby wykonujące te czynności będą zatrudnione na
podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy, przy czym wykonanie tych zobowiązań
(łącznie: „Obowiązek Zatrudnienia”) może nastąpić również poprzez zatrudnienie tych osób przez
Podwykonawców. Powyższy wymóg, nie dotyczy właściciela(i) podmiotu gospodarczego, który
będzie osobiście świadczył przedmiotową usługę. 5. Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru,
warunków gwarancji i płatności przedmiotu zamówienia określone zostały w szczegółowym opisie
przedmiotu zamówienia załącznik nr 5 do siwz oraz we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do
siwz.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 50.11.60.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Regeneracja i/lub naprawa, wymiana podzespołów alternatora
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 74552.85 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ELEKTRO-BENDIKS s.c. Ryszard Kiełbasiński, Grzegorz Kiełbasiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Emilii Plater 12
Kod pocztowy: 71-635
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 88200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 90000.00
Waluta: PLN
NAZWA: Regeneracja i/lub naprawa, wymiana obić tapicerskich foteli samochodowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 157878.05 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Tapicerstwo Ryszard Ulacma
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łukasińskiego 76
Kod pocztowy: 71-215
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 251115.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 251115.00
Waluta: PLN
NAZWA: Regeneracja i/lub naprawa, wymiana podzespołów sprężarki klimatyzacji samochodowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 103658.54 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Naprawa i Regeneracja Chłodnic Mariusz Szymczak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul, 26 Kwietnia 81
Kod pocztowy: 71-126
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 127500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 127500.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług przygotowywania i dowozu posiłków dla osób wskazanych przez Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych - Florysta i Sztukator dla uczniów Zespołu Szkół Budowlanych im. Kazimierza Wielkiego w Szczecinie.
- Zakup samochodu specjalistycznego - chłodni dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (mięso, wędliny) dla statku Nawigator XXI na 2026 rok
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (kawa, herbata, kakao) dla statku Nawigator na 2026 rok
- Monitoring obiektów Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





