eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Eksploatacja szaletów miejskich w Gnieźnie w latach 2021 -2023

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-14

Ogłoszenie nr 510542648-N-2020 z dnia 2020-12-14 r.
Gmina Miasto Gniezno:

Eksploatacja szaletów miejskich w Gnieźnie w latach 2021 -2023

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 616483-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Gniezno, krajowy numer identyfikacyjny 63125784500000, ul. Lecha 6, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: +48614260400
faks: +48614260500
e-mail: zamowienia@gniezno.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Eksploatacja szaletów miejskich w Gnieźnie w latach 2021 -2023

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WD.271.73.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia stanowi „Eksploatacja szaletów miejskich w Gnieźnie w latach 2021 –2023” w obiektach: a) przy ul. Mieszka I 16/18 b) przy ul. Tumskiej 6 2. Do zakresu eksploatacji szaletów miejskich należy: 2.1. Utrzymanie należytego stanu higieniczno –sanitarnego wewnątrz szaletów, zgodnie z wymogami Powiatowego Inspektora Sanitarnego oraz zgodnie z ustawą z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1845 ze zm.). 2.2. Utrzymanie porządku i czystości na zewnątrz wokół szaletów. 2.3. Zabezpieczenie środków czystości w ilościach gwarantujących prawidłowe funkcjonowanie szaletów jak i spełnianie wymogów sanitarnych, tj. w szczególności mydło, papier toaletowy, ręczniki papierowe. 2.4.
Malowanie ścian i sufitów oraz stolarki okiennej i drzwiowej jeden raz w roku kalendarzowym (marzec/kwiecień). W przypadku wystąpienia w późniejszym okresie zabrudzeń lub odparzeń istniejącej farby lub tynku zarówno na ścianach jak i sufitach –niezwłoczne dokonanie niezbędnych napraw tynku i odmalowanie całej ściany lub sufitu które wymagały naprawy. Dodatkowo dla szaletu przy ul. Tumskiej –malowanie elewacji i przedsionka lub odparzeń farby spowodowanych warunkami atmosferycznymi, albo aktami wandalizmu (np. pomalowanie sprayem), nie później niż w terminie 15 dni licząc od dnia powstania takiej sytuacji. 2.5. Niezwłoczne dokonywanieuzupełnień odparzonych płytek posadzkowych na zewnętrznych klatkach schodowych (dot. szaletu przy ul. Mieszka I), bądź ściennych i posadzkowych zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz pomieszczeń. 2.6. Niezwłoczne dokonywanie naprawy awarii instalacji wod. –kan., elektrycznej oraz podgrzewaczy wody. 2.7. Niezwłoczne wykonywanie drobnych napraw wynikających z eksploatacji (wymiana żarówek, wymiana uszczelek w bateriach, węży gumowych, elementów spłuczek, osadzanie odpadających i uszkodzonych płytek ściennych, itp.). 2.8. Zabezpieczenie instalacji wodociągowo –kanalizacyjnej przed zamarznięciem w okresie zimowym poprzez ogrzanie pomieszczeń ubikacji grzejnikami elektrycznymi (dot. szaletu przy ul. Tumskiej). Dopuszczenie do zniszczenia instalacji na skutek działania mrozu spowoduje konieczność przywrócenia jej do stanu używalności przez Wykonawcę na jego koszt. 2.9. Przestrzeganie godzin otwarcia szaletów zgodnie z harmonogramem. 2.10. Pobieranie opłat za korzystanie z szaletów w wysokości określonej przez Zamawiającego, ewidencjonowanie ich oraz wpłacanie raz w miesiącu (do 10 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni) na rachunek: Urząd Miejski w Gnieźnie, Bank Spółdzielczy z siedzibą w Gnieźnie, nr konta: 18 9065 0006 0000 0000 6956 0005. Jako dowód wpłaty Wykonawca dołączy każdorazowo do faktury za miesięczne utrzymanie szaletów kserokopię przelewu. Należy również dołączyć do faktury wykaz miesięcznych opłat za korzystanie z poszczególnych szaletów. 2.11. Niezwłoczne zgłaszanie wyznaczonemu pracownikowi Zamawiającego oraz odpowiednim organom wszelkich aktów wandalizmu skutkujących uszkodzeniem mienia znajdującego się w szaletach. 2.12. Przygotowanie we własnym zakresie i umieszczenie w miejscu widocznym jednolitych tabliczek z godzinami otwarcia oraz z cennikiem korzystania z usług w językach: polskim, niemieckim i angielskim. 2.13. Zawarcie umów na potrzeby zaopatrzenia obiektów szaletowych w energię elektryczną, wodę wraz z odbiorem ścieków dla wszystkich szaletów, wywóz nieczystości stałych oraz na dostawę centralnego ogrzewania dla szaletu przy ul. Mieszka I. 2.14. Terminowe regulowanie należności za zużytą energię elektryczną, centralne ogrzewanie (dot. szaletu przy ul. Mieszka I), wodę, odprowadzenie ścieków, wywóz nieczystości stałych. Zamawiający podaje średnioroczne zużycie: energii elektrycznej –3800 kWh, wody –200,0 m3. 2.15. Ubezpieczenie na własny koszt szaletów na kwotę 300.000,00 złotych –zakres ubezpieczenia: pożary, zalania, zdarzenia losowe, akty wandalizmu. 2.16. Udostępnianie możliwości korzystania z szaletów poza godzinami otwarcia szaletów miejskich określonych w pkt. 2 (np. podczas plenerowych imprez masowych), w ramach przedmiotowego zadania, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia, po pisemnym zgłoszeniu Zamawiającego, przedłożonym Wykonawcy

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 70.33.20.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 584689.95 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych „LE – MO” Monika Lenik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Stefana Batorego 11 lok. 49
Kod pocztowy: 98-100
Miejscowość: Łask
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 638960.40

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 638960.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 638960.40
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.