To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-14
Eksploatacja szaletów miejskich w Gnieźnie w latach 2021 -2023
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 616483-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +48614260400
faks: +48614260500
e-mail: zamowienia@gniezno.eu
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Eksploatacja szaletów miejskich w Gnieźnie w latach 2021 -2023
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WD.271.73.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiot zamówienia stanowi „Eksploatacja szaletów miejskich w Gnieźnie w latach 2021 –2023” w obiektach: a) przy ul. Mieszka I 16/18 b) przy ul. Tumskiej 6 2. Do zakresu eksploatacji szaletów miejskich należy: 2.1. Utrzymanie należytego stanu higieniczno –sanitarnego wewnątrz szaletów, zgodnie z wymogami Powiatowego Inspektora Sanitarnego oraz zgodnie z ustawą z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1845 ze zm.). 2.2. Utrzymanie porządku i czystości na zewnątrz wokół szaletów. 2.3. Zabezpieczenie środków czystości w ilościach gwarantujących prawidłowe funkcjonowanie szaletów jak i spełnianie wymogów sanitarnych, tj. w szczególności mydło, papier toaletowy, ręczniki papierowe. 2.4.
Malowanie ścian i sufitów oraz stolarki okiennej i drzwiowej jeden raz w roku kalendarzowym (marzec/kwiecień). W przypadku wystąpienia w późniejszym okresie zabrudzeń lub odparzeń istniejącej farby lub tynku zarówno na ścianach jak i sufitach –niezwłoczne dokonanie niezbędnych napraw tynku i odmalowanie całej ściany lub sufitu które wymagały naprawy. Dodatkowo dla szaletu przy ul. Tumskiej –malowanie elewacji i przedsionka lub odparzeń farby spowodowanych warunkami atmosferycznymi, albo aktami wandalizmu (np. pomalowanie sprayem), nie później niż w terminie 15 dni licząc od dnia powstania takiej sytuacji. 2.5. Niezwłoczne dokonywanieuzupełnień odparzonych płytek posadzkowych na zewnętrznych klatkach schodowych (dot. szaletu przy ul. Mieszka I), bądź ściennych i posadzkowych zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz pomieszczeń. 2.6. Niezwłoczne dokonywanie naprawy awarii instalacji wod. –kan., elektrycznej oraz podgrzewaczy wody. 2.7. Niezwłoczne wykonywanie drobnych napraw wynikających z eksploatacji (wymiana żarówek, wymiana uszczelek w bateriach, węży gumowych, elementów spłuczek, osadzanie odpadających i uszkodzonych płytek ściennych, itp.). 2.8. Zabezpieczenie instalacji wodociągowo –kanalizacyjnej przed zamarznięciem w okresie zimowym poprzez ogrzanie pomieszczeń ubikacji grzejnikami elektrycznymi (dot. szaletu przy ul. Tumskiej). Dopuszczenie do zniszczenia instalacji na skutek działania mrozu spowoduje konieczność przywrócenia jej do stanu używalności przez Wykonawcę na jego koszt. 2.9. Przestrzeganie godzin otwarcia szaletów zgodnie z harmonogramem. 2.10. Pobieranie opłat za korzystanie z szaletów w wysokości określonej przez Zamawiającego, ewidencjonowanie ich oraz wpłacanie raz w miesiącu (do 10 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni) na rachunek: Urząd Miejski w Gnieźnie, Bank Spółdzielczy z siedzibą w Gnieźnie, nr konta: 18 9065 0006 0000 0000 6956 0005. Jako dowód wpłaty Wykonawca dołączy każdorazowo do faktury za miesięczne utrzymanie szaletów kserokopię przelewu. Należy również dołączyć do faktury wykaz miesięcznych opłat za korzystanie z poszczególnych szaletów. 2.11. Niezwłoczne zgłaszanie wyznaczonemu pracownikowi Zamawiającego oraz odpowiednim organom wszelkich aktów wandalizmu skutkujących uszkodzeniem mienia znajdującego się w szaletach. 2.12. Przygotowanie we własnym zakresie i umieszczenie w miejscu widocznym jednolitych tabliczek z godzinami otwarcia oraz z cennikiem korzystania z usług w językach: polskim, niemieckim i angielskim. 2.13. Zawarcie umów na potrzeby zaopatrzenia obiektów szaletowych w energię elektryczną, wodę wraz z odbiorem ścieków dla wszystkich szaletów, wywóz nieczystości stałych oraz na dostawę centralnego ogrzewania dla szaletu przy ul. Mieszka I. 2.14. Terminowe regulowanie należności za zużytą energię elektryczną, centralne ogrzewanie (dot. szaletu przy ul. Mieszka I), wodę, odprowadzenie ścieków, wywóz nieczystości stałych. Zamawiający podaje średnioroczne zużycie: energii elektrycznej –3800 kWh, wody –200,0 m3. 2.15. Ubezpieczenie na własny koszt szaletów na kwotę 300.000,00 złotych –zakres ubezpieczenia: pożary, zalania, zdarzenia losowe, akty wandalizmu. 2.16. Udostępnianie możliwości korzystania z szaletów poza godzinami otwarcia szaletów miejskich określonych w pkt. 2 (np. podczas plenerowych imprez masowych), w ramach przedmiotowego zadania, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia, po pisemnym zgłoszeniu Zamawiającego, przedłożonym Wykonawcy
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 70.33.20.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 584689.95 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych „LE – MO” Monika Lenik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Stefana Batorego 11 lok. 49
Kod pocztowy: 98-100
Miejscowość: Łask
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 638960.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 638960.40
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Dostawa komputerów
- Kształcenie praktyczne u pracodawców hiszpańskich dla Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia w Gnieźnie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2147P w m. Charbowo - budowa chodnika
- Dostawa cyfrowego, mobilnego aparatu RTG - doposażenie SOR
- Usługa w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów medycznych
- Dostawy środków dezynfekcyjnych
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BZP.271.26.2024 Prace geodezyjno-kartograficzne - podziały
- BZP.271.25.2024 Prace geodezyjno-kartograficzne - rozgraniczenia
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.