To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-14
Dowożenie uczniów do i ze szkół Gminy Żyrzyn w roku 2021
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 602798-N-2020
Numer ogłoszenia: 540216821-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 81 881 42 79
e-mail: sapo-zyrzyn@wp.pl
www: http://www.bipsapo.zyrzyn.pl/index.php/zamowienia-publiczne/przetargi/126-dowozenie-uczniow-do-i-ze-szkol-na-terenie-gminy-zyrzyn-w-roku-2021
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dowożenie uczniów do i ze szkół Gminy Żyrzyn w roku 2021
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SAPO.271.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dowożenie uczniów „do i ze” szkół na terenie Gminy Żyrzyn w roku 2021” w okresie od 4 stycznia 2021 r. do 31grudnia 2021 r.
obejmujące usługę codziennego przywozu od 230 do 260 uczniów do i ze szkół podstawowych i przedszkola mieszczących się na terenie Gminy Żyrzyn w roku 2021. Harmonogram i miejsce wsiadania opiekunów do autobusu zostaną uzgodnione
z przewoźnikiem przed podpisaniem umowy wykonania zamówienia
i będą wraz z rozkładem jazdy autobusów stanowiły załącznik do niej. Za przejazdy opiekunów przewoźnik nie będzie pobierał dodatkowych opłat. Przewidywana liczba uczniów z poszczególnych miejscowości Gminy Żyrzyn do przewiezienia do i ze szkół podstawowych i przedszkola stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Usługa zostanie zorganizowana w sposób ściśle powiązany z planem zajęć lekcyjnych, pozalekcyjnych, świetlicowych i pozaszkolnych za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych oraz w okresie kiedy zajęcia lekcyjne zostaną odwołane z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego. Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązani są do zapoznania się z istniejącymi obecnie trasami dowozu, warunkami na nich panującymi w tym głównie: szerokością dróg, siecią przystanków, lokalizacją miejsc nawrotu i wszystkich innych mających wpływ na możliwość wywiązywania się z przyjętych przez wykonawcę zobowiązań. Trasy dowozu będą każdorazowo przed rozpoczęciem roku szkolnego weryfikowane w stosunku do potrzeb i zatwierdzane przez Dyrektora Samorządowej Administracji Placówek Oświatowych w Żyrzynie. Przewidywane trasy dowozów uczniów będą ostatecznie uzgodnione z Zamawiającym przed podpisaniem umowy wraz z uzgodnionym rozkładem jazdy, który będzie stanowił załącznik do podpisanej umowy wykonania usługi. Zamawiający wymaga, aby organizacja dowożenia uczniów nie uległa pogorszeniu w stosunku do rozkładów jazdy w obecnym roku szkolnym zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.
2. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny.
3. Autobusy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc na określonej trasie.
4. Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem.
5. Przewozy muszą odbywać się w ramach regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (tekst jedn. Dz. U.
z 2019 r., poz. 2140 ze zm.).
6. Szacowany dzienny przewóz uczniów wynosić będzie 230 – 260 osób. Wykaz zawierający liczbę uczniów ze wskazaniem miejscowości, z których dzieci będą odbierane stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
7. Rozkład jazdy w obecnym roku szkolnymstanowi załącznik nr 7 do SIWZ
8. W przypadku awarii pojazdu przewożącego dzieci, Wykonawca zobowiązuje się zapewnić inny, sprawny technicznie aby dowozy przebiegały bez zakłóceń. Czas zwłoki
w wykonaniu przedmiotu umowy w razie zaistnienia ww. awarii nie powinien przekroczyć 2 godzin od momentu zaistniałego zdarzenia.
9. W przypadku kiedy szkoła będzie zamknięta z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, Wykonawca nie będzie świadczył usługi i nie będzie pobierał wynagrodzenia.
10. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320):
1) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, które dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności związane
z kierowaniem pojazdami,
2) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – Wykonawca, w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy, przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług są zatrudnione, na podstawie umowy o pracę, zarówno przez Wykonawcę, jak i podwykonawców.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 60.10.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 101111.11 zł.
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Rykach Sp. z o.o.
Email wykonawcy: przewozy@pksryki.pl
Adres pocztowy: ul. Warszawska 7/9
Kod pocztowy: 08-500
Miejscowość: Ryki
Kraj/woj.: lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 101111.11
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 139966.67
Waluta: zł.
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie 11 ust.8 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Wykonawca spełnia warunki opisane w SIWZ oraz jego oferta przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów określonych w XX SIWZ.
Cena ofert: 60 pkt, roczniki autobusów 40 pkt, razem: 100pkr.
INNE PRZETARGI ŻYRZYN
więcej: przetargi ŻYRZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport podopiecznych Dziennego Domu Pomocy w miejscowości Ciche z miejsca zamieszkania do placówki i z powrotem.
- Przewóz zwłok i szczątków ludzkich z miejsc zdarzeń lub ujawnienia zwłok na zlecenie Prokuratur Rejonowych okręgu siedleckiego
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami wraz z zapewnieniem opieki
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych wraz z opieką w roku szkolnym 2025/2026
- Wykonywanie usługi przewozu zwłok i szczątków ludzkich na zlecenie prokuratur okręgu zamojskiego w roku 2025 i 2026
- Dostawa węgla kamiennego w sezonie grzewczym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.