To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-11
"Zakup energii elektrycznej na potrzeby Grupy Zakupowej Gminy Grójec w okresie od 1.01.2021 r. do 31.12.2021 r."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 603159-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
telefon: 486 643 091
faks: 486 642 103
e-mail: urzad@grojecmiasto.pl
www: www.grojecmiasto.pl
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę)
Strony porozumienia ustaliły, że po wyborze najkorzystniejszej oferty w prowadzonym wspólnie postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę energii elektrycznej, każda ze Stron zawrze odrębną umowę na dostawę energii elektrycznej z wyłonionym w postępowaniu wykonawcą.
Strony ustaliły, że współpraca w celu przeprowadzenia wspólnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę energii elektrycznej, jest współpracą nieodpłatną.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Zakup energii elektrycznej na potrzeby Grupy Zakupowej Gminy Grójec w okresie od 1.01.2021 r. do 31.12.2021 r."
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WI.271.32.2020.KOI
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej do obiektów podmiotów wchodzących w skład Grupy Zakupowej Gminy Grójec, wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2020 r., poz. 833 ze zm.), zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do w/w ustawy oraz zasadami określonymi w odpowiednich koncesjach. Niniejsze zamówienie nie obejmuje usług dystrybucji energii elektrycznej. Dostawa energii elektrycznej powinna się odbywać na warunkach i standardach określonych przepisami Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne, rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego, oraz rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 29 grudnia 2017r.. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2021 roku do 31.12.2021 roku wynosi 2 796 882 kWh. Wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ wartości są wartościami szacunkowymi, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Rzeczywiste rozliczenia odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo – rozliczeniowych za sprzedaż energii elektrycznej zgodnie z ofertą Wykonawcy. Tym samym Zamawiający nie gwarantuje wykorzystania 100 % wolumenu określonego w załączniku nr 1 do SIWZ. W stosunku do podmiotów wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ Zamawiający gwarantuje, iż zrealizuje zamówienie na poziomie nie niższym, niż 60% wolumenu określonego w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający informuje, że przy świadczeniu usługi sprzedaży energii elektrycznej, będącej przedmiotem zamówienia, przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust 5 ustawy Pzp. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia sprzedaży energii elektrycznej na warunkach zawartej umowy do 5 % wolumenu zamówienia podstawowego. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od dodania nowych punktów poboru energii elektrycznej oraz zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej do punktów poboru energii wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Szczegółowy zakres oraz warunki realizacji zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ oraz wzór umowy – załącznik nr 6 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 09.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 907448.33 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: innogy Polska S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 41
Kod pocztowy: 00-347
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 894786.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 970126.49
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z GRÓJCA
- Zakup elementów infrastruktury, związanej z ochroną ludności i obroną cywilną, spełniających warunki określone w Wojewódzkim Programie Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na rok 2025.
- Wykonanie i dostawa wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Grójcu w roku 2026
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla pracowników jednostek organizacyjnych powiatu grójeckiego
- Wykonanie badań laboratoryjnych w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Warce.
- F.261.1.2025 Kompleksowe świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej w budynku Sądu Rejonowego w Grójcu ul. Sportowa 14, 05-600 Grójec
- Zakup koparko-ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym
więcej: przetargi w Grójcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do siedziby WFOŚiGW w Poznaniu
- Zakup energii elektrycznej na okres od 1 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r. dla pięciu lokalizacji Bursy nr 6 w Warszawie
- Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Myślibórz w 2026 roku
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Łapanów oraz jednostek organizacyjnych Gminy
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usługi dystrybucji na rzecz WARR S.A. do 31.12.2026 r.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach im. św. Jana Pawła II
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





