eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grójec"Zakup energii elektrycznej na potrzeby Grupy Zakupowej Gminy Grójec w okresie od 1.01.2021 r. do 31.12.2021 r."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-11

Ogłoszenie nr 510541380-N-2020 z dnia 2020-12-11 r.
Gmina Grójec:

"Zakup energii elektrycznej na potrzeby Grupy Zakupowej Gminy Grójec w okresie od 1.01.2021 r. do 31.12.2021 r."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 603159-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Grójec, krajowy numer identyfikacyjny 67022331000000, ul. Józefa Piłsudskiego 47, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 486 643 091
faks: 486 642 103
e-mail: urzad@grojecmiasto.pl
www: www.grojecmiasto.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę)
Na podstawie zawartego porozumienia Gmina Grójec odpowiada za przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności za: 1) pełną obsługę administracyjno-biurową i wyposażenie techniczne; 2) wykonywanie obowiązków kierownika zamawiającego; 3) powołanie członków komisji przetargowej w składzie trzyosobowym; 4) powołanie biegłych; 5) zapewnienie odpowiednich warunków pracy członkom komisji przetargowej oraz biegłym; 6) zamieszczanie ogłoszeń we właściwych publikatorach; 7) wszelkie inne czynności wynikające z przepisów prawa (wybór najkorzystniejszej oferty, unieważnienie postępowanie, itp.), w tym czynności podejmowane w postępowaniu odwoławczym w wypadku wniesienia przez wykonawców środków ochrony prawa (wybór pełnomocnika do reprezentowania Stron przed Krajową Izbą Odwoławczą przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych oraz przed właściwym sądem okręgowym); 8) przechowanie i zabezpieczenie dokumentacji przetargowej.
Strony porozumienia ustaliły, że po wyborze najkorzystniejszej oferty w prowadzonym wspólnie postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę energii elektrycznej, każda ze Stron zawrze odrębną umowę na dostawę energii elektrycznej z wyłonionym w postępowaniu wykonawcą.
Strony ustaliły, że współpraca w celu przeprowadzenia wspólnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę energii elektrycznej, jest współpracą nieodpłatną.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup energii elektrycznej na potrzeby Grupy Zakupowej Gminy Grójec w okresie od 1.01.2021 r. do 31.12.2021 r."

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WI.271.32.2020.KOI

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej do obiektów podmiotów wchodzących w skład Grupy Zakupowej Gminy Grójec, wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2020 r., poz. 833 ze zm.), zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do w/w ustawy oraz zasadami określonymi w odpowiednich koncesjach. Niniejsze zamówienie nie obejmuje usług dystrybucji energii elektrycznej. Dostawa energii elektrycznej powinna się odbywać na warunkach i standardach określonych przepisami Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne, rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego, oraz rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 29 grudnia 2017r.. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2021 roku do 31.12.2021 roku wynosi 2 796 882 kWh. Wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ wartości są wartościami szacunkowymi, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Rzeczywiste rozliczenia odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo – rozliczeniowych za sprzedaż energii elektrycznej zgodnie z ofertą Wykonawcy. Tym samym Zamawiający nie gwarantuje wykorzystania 100 % wolumenu określonego w załączniku nr 1 do SIWZ. W stosunku do podmiotów wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ Zamawiający gwarantuje, iż zrealizuje zamówienie na poziomie nie niższym, niż 60% wolumenu określonego w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający informuje, że przy świadczeniu usługi sprzedaży energii elektrycznej, będącej przedmiotem zamówienia, przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust 5 ustawy Pzp. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia sprzedaży energii elektrycznej na warunkach zawartej umowy do 5 % wolumenu zamówienia podstawowego. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od dodania nowych punktów poboru energii elektrycznej oraz zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej do punktów poboru energii wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Szczegółowy zakres oraz warunki realizacji zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ oraz wzór umowy – załącznik nr 6 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 09.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 907448.33 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 7

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: innogy Polska S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 41
Kod pocztowy: 00-347
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 894786.92

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 894786.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 970126.49
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.