eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa testów, odczynników laboratoryjnych, pożywek i szalek Petriego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-08

Ogłoszenie nr 510536859-N-2020 z dnia 2020-12-08 r.
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii:

Dostawa testów, odczynników laboratoryjnych, pożywek i szalek Petriego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 599487-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540213089-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, krajowy numer identyfikacyjny 00009266300000, ul. Szarych Szeregów 7, 10-072 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: +48895241450
faks: +48895241477
e-mail: adm@olsztyn.wiw.gov.pl
www: https://wiw.olsztyn.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa testów, odczynników laboratoryjnych, pożywek i szalek Petriego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WIW-A-AGZ.272.1.16.2020.KK

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów diagnostycznych do badań laboratoryjnych i odczynników do diagnostyki serologicznej dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie zgodnie z opisem w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3.Zamawiający przewiduje prawo opcji. Przedmiot zamówienia określa zakres podstawowy oraz zakres opcjonalny związany z zakupem dodatkowej ilości materiałów laboratoryjnych, której wykorzystanie zależne jest od możliwości finansowych Zamawiającego. Zamawiający podzielił zamówienie na części i dopuścił składanie ofert częściowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 33.14.16.25

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Testy Immunologiczne do wykrywania obecności przeciwciał dla wirusa enzootycznej białaczki bydła (BLV) w surowicy

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp, cyt. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu,
z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.”
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zadaniu nr 1, w terminie składania ofert, tj. do dnia 02.11.2020 r. do godziny 11:00 nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia postępowanie w/w zadaniu.
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Testy Elisa do diagnostyki chorób drobiu, trzody chlewnej i bydła

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp, cyt. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu,
z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.”
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zadaniu nr 2,
w terminie składania ofert, tj. do dnia 02.11.2020 r. do godziny 11:00 nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia postępowanie w/w zadaniu.
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Karty do analizatora VITEK 2

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, cyt.: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.”
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zadaniu nr 3 w terminie składania ofert, tj. do dnia 02.11.2020 r. do godziny 11:00 wpłynęła 1 oferta Wykonawcy bioMerieux Sp. z o.o., Warszawa. W wyniku badania ofert Zamawiający odrzucił ofertę zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp jako niezgodną z SIWZ. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia postępowanie w/w zadaniu.
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Szybki test do jednoczesnego wykrywania pozostałości antybiotyków w mleku

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp, cyt. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu,
z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.”
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zadaniu nr 4, w terminie składania ofert, tj. do dnia 02.11.2020 r. do godziny 11:00 nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia postępowanie w/w zadaniu.
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Surowica do identyfikacji antygenów somatycznych rzęskowych firmy Sifin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1605.88 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Th. Geyer Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy: salessupport3-pl@thgeyer.pl
Adres pocztowy: ul. Czeska 22a
Kod pocztowy: 03-902
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2467.48

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1727.97
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2467.48
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: Kryterium oceny ofert była cena brutto oferty - 60%, termin realizacji dostawy - 40%.
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Surowice i odczynniki do hodowli komórkowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2500.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: DIAG-MED Grażyna Konecka
Email wykonawcy: przetargi@diag-med.pl
Adres pocztowy: ul. Modularna 11A
Kod pocztowy: 02-238
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2402.22

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1180.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2402.22
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: Oferta z najniższą ceną została odrzucona jako niezgodna.
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Krążki do antybiogramów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3593.63 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ARGENTA Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy: f.andrzejewski@argenta.com.pl
Adres pocztowy: ul. Polska 114
Kod pocztowy: 60-401
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 3818.88

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3818.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8582.72
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Krążki bibułowe do analizy mikrobiologicznej stref hamowania wzrostu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4212.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: HURT-CHEM Hurtownia Odczynników Chemicznych Piotr Bartocha
Email wykonawcy: handlowy@hurtchem.pl
Adres pocztowy: ul. Boczna 10 Duchnice
Kod pocztowy: 05-850
Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 5180.76

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5180.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5535.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: Koniugaty przeciwko nukleokapsydowi wirusa wścieklizny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3866.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Sterbios Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@sterbios.pl
Adres pocztowy: ul. Rakowiecka 36 lok. 319a
Kod pocztowy: 02-532
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 4755.08

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4755.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4755.08
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 10
NAZWA: Preparaty do diagnostyki brucelozy oraz pozostałe preparaty

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp, cyt. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu,
z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.”
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zadaniu nr 10 w terminie składania ofert, tj. do dnia 02.11.2020 r. do godziny 11:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Wobec powyższego Zamawiający unieważnia postępowanie w/w zadaniu.
CZĘŚĆ NR: 11
NAZWA: Odczynniki i szczepy referencyjne wg katalogu ATCC

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp, cyt. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.”
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zadaniu nr 11 w terminie składania ofert wpłynęły 2 oferty:
1. IMMUNIQ Beata Solon-Gogol, ul. Sąsiedzka 1, 44-240 Żory,
2. BIOKOM Sp. z o. o. Sp. k., ul. Wspólna 3, 05-090 Janki.
W wyniku badania i oceny ofert Zamawiający odrzucił obie oferty na podstawie z art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp, jako niezgodne z SIWZ.
CZĘŚĆ NR: 12
NAZWA: Pozostałe wzorce i bufory

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp, cyt. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.”
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zadaniu nr 12 w terminie składania ofert, tj. do dnia 02.11.2020 r. do godziny 11:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Wobec powyższego Zamawiający unieważnia postępowanie w/w zadaniu.
CZĘŚĆ NR: 13
NAZWA: Podłoża złożone i dodatki do podłoży

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 20616.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: BioMaxima S.A.
Email wykonawcy: bok@biomaxima.com
Adres pocztowy: ul. Vetterów 5
Kod pocztowy: 20-277
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 22510.44

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 22510.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 29406.93
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 14
NAZWA: Szalki Petriego z PS

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 57623.72 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Merck Sp. z o.o.
Email wykonawcy: monika.rogala@merckgroup.com
Adres pocztowy: al. Jerozolimskie 142B
Kod pocztowy: 02-305
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 48180.10

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 48180.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 56223.07
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.