eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › ROZBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ 244 POLEGAJĄCA NA BUDOWIE ŚCIEŻKI ROWEROWEJ OD SKRZYŻOWANIA Z DROGĄ KRAJOWĄ NUMER 25 DO BOŻENKOWA O DŁUGOŚCI CA 6,6 KM W RAMACH ZADANIA BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ WZDŁUŻ DRÓG 1525C, 1526C I 244

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-07

Ogłoszenie nr 510535201-N-2020 z dnia 2020-12-07 r.
Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy:

ROZBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ 244 POLEGAJĄCA NA BUDOWIE ŚCIEŻKI ROWEROWEJ OD SKRZYŻOWANIA Z DROGĄ KRAJOWĄ NUMER 25 DO BOŻENKOWA O DŁUGOŚCI CA 6,6 KM W RAMACH ZADANIA BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ WZDŁUŻ DRÓG 1525C, 1526C I 244

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: w ramach projektu pn. „Rozbudowa drogi wojewódzkiej 244 polegająca na budowie ścieżki rowerowej od skrzyżowania z drogą krajową numer 25 do Bożenkowa o długości ca 6,6 km w ramach zadania budowa ścieżki rowerowej wzdłuż dróg 1525C, 1526C i 244 który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 588195-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny 09235621900000, Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 525 835 422
faks: 525 835 452
e-mail: info@powiat.bydgoski.pl
www: www.powiat.bydgoski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ROZBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ 244 POLEGAJĄCA NA BUDOWIE ŚCIEŻKI ROWEROWEJ OD SKRZYŻOWANIA Z DROGĄ KRAJOWĄ NUMER 25 DO BOŻENKOWA O DŁUGOŚCI CA 6,6 KM W RAMACH ZADANIA BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ WZDŁUŻ DRÓG 1525C, 1526C I 244

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): OR-VII.272.1.34.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie ścieżki rowerowej w powiecie
bydgoskim na terenie gmin Sicienko, Koronowo, Osielsko i miasta Bydgoszcz. Ścieżka rowerowa w przeważającej części przebiega przez tereny leśne w
pasie przeciwpożarowym (w tej części przewidziana jest nawierzchnia z kruszywa naturalnego), w pozostałej części ścieżka przebiegać będzie w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 244 (na tym odcinku będzie nawierzchnia z betonu asfaltowego z gruntowymi poboczemi). Łączna długość
zaprojektowanej ścieżki rowerowej wynosi ca 6,2 km. Szerokość ścieżki rowerowej to 2,0 m. 2) Zakres robót obejmuje m.in.: budowę zjazdów o nawierzchni bitumicznej, budowę ścieżki rowerowej o nawierzchni z betonu asfaltowego, budowę ścieżki rowerowej o nawierzchni naturalnej z
kruszywa, budowę chodnika z kostki betonowej, budowę poboczy gruntowych, remont rowów drogowych trapezowych odparowujących, wykonanie zieleni w postaci trawników, wycinkę drzew i krzewów oraz wykonanie nasadzeń rekompensacyjnych, wykonanie przepustu, pozostałe roboty branży drogowej, zgodne z załączoną dokumentacją projektową. 3) Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie: przyjętego Zgłoszenia robót budowlanych WB.6743.191.2019 z 26.04.2019 r., przyjętego Zgłoszenia robót budowlanych ZDW.I3.515.136.2019 z dnia 15.11.2019 oraz wydanej przez Wojewodę Kujawsko-Pomorskiego decyzji ZRID nr 2/2020 z 10.02.2020r. 4) Wykonawca w trakcie realizacji robót (na odcinkach, gdzie obecnie jest zlokalizowany chodnik) jest zobowiązany zapewnić niezbędną pomoc osobom niepełnosprawnym, w szczególności niewidomym i poruszającym się na wózkach inwalidzkich. Przedmiot zamówienia winien być realizowany w sposób zgodny z właściwym standardem dostępności dla polityki spójności na lata 2014-2020. I tak np. w tymczasowym ciągu pieszym należy zapewnić miejsca umożliwiające wymijanie o szerokości 150 cm nie więcej niż co 20 metrów. Tymczasowe ciągi piesze należy wyznaczać tak by były pozbawione przeszkód poziomych i pionowych (może to oznaczać konieczność budowy tymczasowych ramp i pochylni, których nachylenie nie może przekraczać 6%). Uwzględniając osoby niewidome i słabowidzące należy wyznaczać tymczasowe ciągi piesze przy pomocy zapór drogowych dwu lub trzylistwowych (U-20c lub U-20d). Niedozwolone jest wyznaczanie tymczasowych ciągów pieszych przy pomocy taśm ostrzegawczych. Pomosty i kładki tymczasowe należy wyposażyć w balustrady oznaczone kolorem
białym i czerwonym 5) Zamawiający wskazuje, że spełnienie standardów dostępności może być przedmiotem weryfikacji na etapie kontroli przedmiotowej inwestycji, a ich weryfikacja będzie podstawą do oceny poziomu dostępności oraz kwalifikowalności poniesionych wydatków. 6)
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
budowlanych (dalej: STWiOR), stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 7) Zamawiający informuje, że materiał z rozbiórek oraz zdjęty humus,
nieprzewidziany do ponownego wbudowania, jest własnością Wykonawcy. Zagospodarowanie pozyskanych w trakcie rozbiórek ww. materiałów musi
nastąpić zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, uzyskanymi uzgodnieniami gestorów oraz poleceniami Zamawiającego. 8)
Zamawiający wymaga, by w przypadku konieczności zawieszenia robót przez Wykonawcę z uwagi na warunki atmosferyczne uniemożliwiające ich prowadzenie (okres zimowy) lub z innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (wprowadzenie stanu epidemii), plac budowy zostanie starannie zabezpieczony (w szczególności na odcinkach w terenie zabudowanym) i nie będzie stwarzał zagrożenia dla użytkowników chodników i drogi. 9) Zamówienie ma być wykonane z materiałów nowych, nieużywanych. 10) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji i jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania. 11) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do: a) zapewnienia obsługi geodezyjnej, b) zabezpieczenia i ochrony znaków geodezyjnych znajdujących się na placu budowy, c) uaktualnienia projektów stałej i tymczasowej organizacji ruchu w zakresie dat wykonania robót oraz wprowadzenia nowego stałego oznakowania wprowadzenia d) wprowadzenia na czas prowadzenia robót tymczasowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem, e) wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 12) Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: a) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. b) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób kierujących budową. c) Sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sankcje z tytułu nie spełnienia tych wymagań zostały określone w istotnych postanowieniach umowy. 2. Zobowiązania Wykonawcy z tytułu gwarancji i rękojmi. 1) Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego z tytułu gwarancji wykonanego przedmiotu umowy przez okres określony w Ofercie. 2) Wykonawca udzieli Zamawiającemu 60 miesięcy rękojmi za wady na Przedmiot
zamówienia. 3) Wykonawca udzieli Zamawiającemu na pielęgnację zieleni 36 miesięcy gwarancji oraz 36 miesięcy gwarancji na wykonane oznakowanie
poziome.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.40

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1597125.50 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 9

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: INOPLANT
Email wykonawcy: inoplant@wp.pl
Adres pocztowy: Sójkowo 9
Kod pocztowy: 88-100
Miejscowość: Inowrocław
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1964464.37

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1964464.37
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3591600
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 857706.66

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.