eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaBieżące utrzymanie budynków i terenu administrowanego przez ZGN Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy, ul. Gościeradowska 5 w sprawności technicznej w zakresie branży elektrycznej



Ogłoszenie z dnia 2025-09-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie budynków i terenu administrowanego przez ZGN Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy, ul. Gościeradowska 5 w sprawności technicznej w zakresie branży elektrycznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY TARGÓWEK M.ST. WARSZAWY"

1.3.) Oddział zamawiającego: ZGN Targówek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016451807

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gościeradowska 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-535

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgntargowek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgntargowek.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie budynków i terenu administrowanego przez ZGN Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy, ul. Gościeradowska 5 w sprawności technicznej w zakresie branży elektrycznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6804ea1b-6b5d-409a-933d-1d3b9b5739f1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00421921

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320). Dotychczasowa umowa w przedmiocie konserwacji w zakresie elektrycznym uległa zakończeniu, a nowe postępowanie przetargowe wymaga czasu na przeprowadzenie zgodnie z procedurami ustawowymi. Brak zabezpieczenia bieżącej obsługi w zakresie elektryki skutkowałby ryzykiem wystąpienia poważnych awarii, zagrożeń dla zdrowia i życia mieszkańców oraz brakiem ciągłości dostaw energii elektrycznej do administrowanych budynków, w tym lokali mieszkalnych, użytkowych i instytucjonalnych. Ze względu na konieczność zapewnienia ciągłości funkcjonowania infrastruktury technicznej oraz bezpieczeństwa użytkowników nieruchomości, niezwłoczne zawarcie umowy z wykonawcą posiadającym odpowiednie uprawnienia i zasoby techniczne jest niezbędne.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZGN-P-12/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie budynków i terenu administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy, ul. Gościeradowska 5 w sprawności technicznej w branży elektrycznej.

Wykonawca zobowiązuje się:
1. w zakresie robót podstawowych:
- Do stawienia się w miejscu wykonania robót przed upływem jednej godziny od jej zgłoszenia z gotowością podjęcia natychmiastowych działań.
2. Pełnienia pogotowia elektrycznego z gotowością podjęcia natychmiastowych działań naprawczych, w miejscu awarii przed upływem jednej godziny od jej zgłoszenia.
3. Usuwania awarii instalacji elektrycznych lub zabezpieczenia budynków i lokali przed stratami i zniszczeniami związanymi z awariami ww. instalacji w dni wolne od pracy oraz dni robocze po godzinach pracy służb technicznych ZGN.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacyjno - Remontowy "ELEKTRO-INSTAL" s.c. Marek Adamski, Tomasz Doroszkiewicz, Dariusz Kaza, Jacek Wołynko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7621000282

7.3.3) Ulica: Jegiellońska

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-301

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 566132,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.