Ogłoszenie z dnia 2025-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie budynków i terenu administrowanego przez ZGN Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy, ul. Gościeradowska 5 w sprawności technicznej w zakresie branży elektrycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY TARGÓWEK M.ST. WARSZAWY"
1.3.) Oddział zamawiającego: ZGN Targówek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016451807
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gościeradowska 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-535
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgntargowek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgntargowek.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie budynków i terenu administrowanego przez ZGN Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy, ul. Gościeradowska 5 w sprawności technicznej w zakresie branży elektrycznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6804ea1b-6b5d-409a-933d-1d3b9b5739f1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00421921
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320). Dotychczasowa umowa w przedmiocie konserwacji w zakresie elektrycznym uległa zakończeniu, a nowe postępowanie przetargowe wymaga czasu na przeprowadzenie zgodnie z procedurami ustawowymi. Brak zabezpieczenia bieżącej obsługi w zakresie elektryki skutkowałby ryzykiem wystąpienia poważnych awarii, zagrożeń dla zdrowia i życia mieszkańców oraz brakiem ciągłości dostaw energii elektrycznej do administrowanych budynków, w tym lokali mieszkalnych, użytkowych i instytucjonalnych. Ze względu na konieczność zapewnienia ciągłości funkcjonowania infrastruktury technicznej oraz bezpieczeństwa użytkowników nieruchomości, niezwłoczne zawarcie umowy z wykonawcą posiadającym odpowiednie uprawnienia i zasoby techniczne jest niezbędne.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGN-P-12/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie budynków i terenu administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy, ul. Gościeradowska 5 w sprawności technicznej w branży elektrycznej.
Wykonawca zobowiązuje się:
1. w zakresie robót podstawowych:
- Do stawienia się w miejscu wykonania robót przed upływem jednej godziny od jej zgłoszenia z gotowością podjęcia natychmiastowych działań.
2. Pełnienia pogotowia elektrycznego z gotowością podjęcia natychmiastowych działań naprawczych, w miejscu awarii przed upływem jednej godziny od jej zgłoszenia.
3. Usuwania awarii instalacji elektrycznych lub zabezpieczenia budynków i lokali przed stratami i zniszczeniami związanymi z awariami ww. instalacji w dni wolne od pracy oraz dni robocze po godzinach pracy służb technicznych ZGN.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacyjno - Remontowy "ELEKTRO-INSTAL" s.c. Marek Adamski, Tomasz Doroszkiewicz, Dariusz Kaza, Jacek Wołynko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7621000282
7.3.3) Ulica: Jegiellońska
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-301
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD INSTALACYJNO-REMONTOWY "ELEKTRO-INSTAL" S.C.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD INSTALACYJNO-REMONTOWY "ELEKTRO-INSTAL" S.C.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 566132,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dot. przebudowy parteru budynku Oddziału Okręgowego NBP we Wrocławiu
- DOSTAWA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO NOWEGO
- Sukcesywne dostawy w 2026 r. artykułów spożywczych do Przedszkola nr 376 mieszczącego się w Warszawie, przy ulicy Admiralskiej 17
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Przebudowa DW nr 632 na odcinku od km 65+765 do km 66+080 wraz z przebudową mostu w m. Stanisławów Pierwszy w km 65+947"
- Przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego FSUSR za rok 2025-2026
- Usługi cateringowe na terenie Warszawy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa Pawilonu rekreacyjno-sportowego wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną oraz montażem fotowoltaiki i pomp ciepła.
- Przebudowa placu zabaw przy Żłobku Publicznym w Szczytnej
- Budowa oświetlenia dróg gminnych na terenie Gminy Świlcza w 2025 r. Etap II
- Roboty budowlane polegające na przebudowie drogi powiatowej 2330Z m. Różewo od skrzyżowania do m. Skrzatusz do skrzyżowania do m. Przybkowo
- Dostosowanie i remont piwnicy w Starostwie Powiatowym w Otwocku przy ul. Komunardów 10 z przeznaczeniem na magazyn - etap II, wylanie posadzki
- Budowa drogi leśnej DSD 08-03-0189 wraz z przebudową drogi o nr inw. 220/918 w Leśnictwie Jeziora
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





