eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec"Usuwanie pojazdów z terenu powiatu bolesławieckiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-04

Ogłoszenie nr 510534137-N-2020 z dnia 2020-12-04 r.
Powiat Bolesławiecki:

"Usuwanie pojazdów z terenu powiatu bolesławieckiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 608187-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Bolesławiecki, krajowy numer identyfikacyjny 23082929800000, Armii Krajowej 12, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 757 323 258
faks: 757 323 250
e-mail: k.rybak@powiatboleslawiecki.pl
www: www.bip.powiatboleslawiecki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Usuwanie pojazdów z terenu powiatu bolesławieckiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WIZ.272.1.14.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usuwaniu pojazdów z terenu Powiatu Bolesławieckiego, co do których została wydana dyspozycja ich usunięcia w trybie art. 130a ustawy prawo o ruchu drogowym. Przechowywanie pojazdów, co do których została wydana dyspozycja ich usunięcia w trybie art. 130a ustawy prawo o ruchu drogowym na parkingu strzeżonym do czasu ich odebrania przez właścicieli lub uprawnioną osobę, naliczanie na rzecz właściciela lub osoby uprawnionej do odbioru pojazdu opłat o których mowa w art. 130a w wysokości ustalonej obowiązującą uchwałą Rady Powiatu określającą wysokość opłat oraz wylegitymowanie danych właścicieli lub uprawnionych osób do odbioru pojazdu. Przekazywanie kompletnie uzupełnionej dokumentacji ws. usunięcia i przechowywania ww. pojazdów na parkingu. 2.Wykonawca zobowiązuje się do przetransportowania w dniu 01.01.2021 r. wszystkich pojazdów znajdujących się na dotychczasowym parkingu, na nowy parking wskazany przez Wykonawcę w umowie oraz realizacji poniższych zapisów co do przetransportowanych pojazdów. 3. Postępowanie zostało podzielone na 2 części: - część 1: w zakresie usuwania i przechowywania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t, co do których została wydana dyspozycja ich usunięcia w trybie art.130a ustawy prawo o ruchu drogowym, - część 2: w zakresie usuwania i przechowywania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej pow. 3,5 t oraz pojazdów przewożących towary niebezpieczne, co do których została wydana dyspozycja ich usunięcia w trybie art.130 a ustawy prawo o ruchu drogowym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 50.11.80.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Usuwanie i przechowywanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t, co do których została wydana dyspozycja ich usunięcia w trybie art.130a ustawy prawo o ruchu drogowym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 379788.62 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo KomunikacjiSamochodowej w Bolesławcu Sp. z o. o.
Email wykonawcy: sekretariat@pks-boleslawiec.pl
Adres pocztowy: ul. Modłowa 8
Kod pocztowy: 59-700
Miejscowość: Bolesławiec
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 428140.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 428140.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 428140.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Usuwanie i przechowywanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej pow. 3,5 t oraz pojazdów przewożących towary niebezpieczne, co do których została wydana dyspozycja ich usunięcia w trybie art.130 a ustawy prawo o ruchu drogowym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 25024.39 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PHU Jana Wengrzyn
Email wykonawcy: pomocdrogowa@wengrzyn.com
Adres pocztowy: Jaroszówka 58
Kod pocztowy: 59-225
Miejscowość: Chojnów
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 30380.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 30380.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 30380.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.