To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-04
Dostawa i montaż wyposażenia oraz mebli do indywidualnego montażu dla przebudowywanego Oddziału XI Kardiologii w Uniwersyteckim Centrum Pediatrii SP ZOZ Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, ul. Pankiewicza 16
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 595765-N-2020
Numer ogłoszenia: 540213595-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 42 675 75 00
faks: 42 678 92 68
e-mail: zam.publ@csk.umed.pl
www: http://www.csk.umed.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa i montaż wyposażenia oraz mebli do indywidualnego montażu dla przebudowywanego Oddziału XI Kardiologii w Uniwersyteckim Centrum Pediatrii SP ZOZ Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, ul. Pankiewicza 16
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/56/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest Dostawa i montaż wyposażenia oraz mebli do indywidualnego montażu dla przebudowywanego Oddziału XI Kardiologii w Uniwersyteckim Centrum Pediatrii SP ZOZ Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, ul. Pankiewicza 16 - sprawa nr ZP/56/2020 Wykonawca na własny koszt i ryzyko dostarczy, złoży/zmontuje i ustawi przedmiot zamówienia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach Szpitala przy ul. Spornej 36/50 (ul. Pankiewicza 16) w Łodzi. Miejsce dostawy wyposażenia określono w części B SIWZ. Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres rzeczowy: a) PAKIET 1 Sprzedaż, dostawa i montaż mebli do indywidualnego montażu (Zgodnie z Załącznikiem nr 2 FORMULARZ TECHNICZNO-ASORTYMENTOWO-CENOWY – PAKIET 1, oraz załączniku 3 PROJEKT WYPOSAŻENIA DLA PRZEBUDOWYWANEGO ODDZIAŁU XI KARDIOLOGII W UNIWESYTECKIM CENTRUM PEDIATRII SP ZOZ CENTRALNEGO SZPITALA KLINICZNEGO UNIWESYTETU MEDYCZNEGO W ŁODZI, UL. PANKIEWICZA 16 (Opis, Karta wyrobów gotowych, Rysunki 0 – Rysunki 14, Tabele str. 1-9). b) PAKIET 2 Sprzedaż, dostawa i montaż, stołów, taboretów obrotowych, foteli obrotowych, foteli, krzeseł łączonych, regałów magazynowych, koszy na odpady, podium dziecięcego będących przedmiotem zamówienia (Zgodnie z Załącznikiem nr 2a FORMULARZ TECHNICZNO-ASORTYMENTOWO-CENOWY – PAKIET 2 oraz załączniku 3 PROJEKT WYPOSAŻENIA DLA PRZEBUDOWYWANEGO ODDZIAŁU XI KARDIOLOGII W UNIWESYTECKIM CENTRUM PEDIATRII SP ZOZ CENTRALNEGO SZPITALA KLINICZNEGO UNIWESYTETU MEDYCZNEGO W ŁODZI, UL. PANKIEWICZA 16 (Opis, Karta wyrobów gotowych, Rysunki 0 – Rysunki 14, Tabele str. 1-9). c) Przed przystąpieniem do realizacji umowy, Wykonawca jest zobowiązany do weryfikacji wymiarów mebli podanych w SIWZ oraz do przedstawienia Zamawiającemu kolorystyki mebli (paleta barw min. 20 kolorów – zróżnicowanych), a także próbników tkanin obiciowych (paleta barw producenta; o ile dotyczy) w celu ustalenia (potwierdzenia) kolorystyki. d) Należy bezwzględnie wykonać wszelkie pomiary z natury poszczególnych pomieszczeń. Wymiary mebli podane w projekcie należy każdorazowo weryfikować ze stanem faktycznym. W związku z powyższym zastrzega się możliwość korekt wymiarów zaprojektowanych elementów wyposażenia. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania produktów do Zamawiającego transportem Wykonawcy, zapewniając wymaganą jakość przewożonego towaru.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 39.10.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: MEBLE DO WYKONANIA INDYWIDUALNEGO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 70700.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ALNAG Barbara Wróbel
Email wykonawcy: biuro.alnag@alnag.pl
Adres pocztowy: ul. Miłkowskiego 3/301
Kod pocztowy: 90-349
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 86961.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 92865.00
Waluta: PLN
NAZWA: MEBLE GOTOWE DO ZAKUPU
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 26080.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ALNAG Barbara Wróbel
Email wykonawcy: biuro.alnag@alnag.pl
Adres pocztowy: ul. Miłkowskiego 3/301
Kod pocztowy: 30-349
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 32078.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 40159.50
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 147/TP/ZP/D/2025 Sukcesywne dostawy asortymentu meblowego na okres 24 m-cy
- Dostawa wyposażenia do UGUL-a
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia do Szkoły w Strzeszkowicach Dużych
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Wyposażenie budynku użyteczności publicznej na potrzeby zapewnienia uczestnikom, w szczególności z autyzmem oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi całodobowego pobytu wraz z rehabilitacją ...
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego na potrzeby "Uzdrowisko Rabka" S.A.
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Zakup wyposażenia dla placówki Klub Senior + w Bliznem w ramach Programu Wieloletniego "SENIOR+" na lata 2021-2025"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





