eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Placówek Szkolno - Wychowawczo - rewalidacyjnych w Ostródzie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-03

Ogłoszenie nr 510532773-N-2020 z dnia 2020-12-03 r.
Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Ostródzie:

Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Placówek Szkolno - Wychowawczo - rewalidacyjnych w Ostródzie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 597711-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Ostródzie, krajowy numer identyfikacyjny 28152971900000, ul. Grunwaldzka 14, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: 89 646 30 73
faks: 89 646 30 73
e-mail: sosw.marzena.kar2@wp.pl
www: www.oswostroda.edupage.org
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Placówek Szkolno - Wychowawczo - rewalidacyjnych w Ostródzie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZPSWR/1/ZP/PN/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych (dalej też: żywności, produktów) objętych niniejszym postępowaniem zgodnie z formularzami kalkulacji ceny ofertowej (zał. nr 4a – 4k do siwz), wraz z ich załadunkiem, dowozem do magazynów Zamawiającego zlokalizowanych w Ostródzie przy ul. Grunwaldzkiej 13 oraz rozładunkiem.
2)Żywność objętą przedmiotem zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego, na podstawie zgłoszeń dokonywanych przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego, która to osoba każdorazowo wskaże asortyment i ilość zamawianej żywności. Zgłoszenia, o których mowa w zdaniu pierwszym odbywać się będą telefonicznie, faksem lub e-mailem, w dni robocze Zamawiającego od poniedziałku do piątku, w godz. od 8:00 do 13:00.
3)Dostawy żywności, o których mowa w pkt 2, odbywać się będą:
a)w zakresie asortymentu objętego częścią (pakietem) nr 1 - dostawa dwa razy dziennie,tj. I dostawa w godzinach od 06:00 do 06:30; II dostawa w godzinach od 11:00 do 12:00 - następnego dnia roboczego Zamawiającego przypadającego po dniu, w którym złożono zapotrzebowanie (od poniedziałku do soboty włącznie); b)w zakresie asortymentu objętego częściami(pakietami) nr 2, 3, 4, 8, 11 - dostawa w godzinach od 06:30 do 08:00 - następnego dnia roboczego Zamawiającego przypadającego po dniu, w którym złożono zapotrzebowanie (od poniedziałku do soboty włącznie);c) w zakresie asortymentu objętego częściami (pakietami) nr 5, 6, 7, 9, 10 - dostawa w godzinach od 06:30 do 12:00 - następnego dnia roboczego Zamawiającego przypadającego po dniu, w którym złożono zapotrzebowanie (od poniedziałku do soboty włącznie).4)Żywność dostarczana przez Wykonawcę będzie świeża, posiadać będzie termin przydatności do spożycia co najmniej w okresie, o którym mowa w pkt 7 oraz spełniać będzie wszelkie wymogi określone obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami, w szczególności:
a)ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2019 r., poz. 1252 z późn. zm.); b)ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2019 r. poz. 824 z późn. zm.);c)ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz.U.z 2019 r. poz. 2178 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do tych ustaw, a także rozporządzeniem (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającym szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. UE L 139 z 30.04.2004 r.) i rozporządzenie (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz.U. UE L 139 z 30.04.2004 r.).
5)Transport żywności do siedziby Zamawiającego musi się odbywać w oryginalnych opakowaniach bądź dopuszczonych do kontaktu z żywnością pojemnikach oraz środkami transportu przystosowanymi do przewozu danego asortymentu żywności, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami. Każde opakowanie (pojemnik) musi być oznakowane etykietą zawierającą co najmniej następujące informacje: nazwę produktu, nazwę i adres producenta, znak weterynaryjny (dotyczy produktów pochodzenia zwierzęcego), masę netto, datę ważności do spożycia, skład produktu, warunki przechowywania.6)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną i finansową za dostawę niezgodną z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami oraz wymaganiami Zamawiającego określonymi w siwz, w szczególności za niewłaściwą jakość dostarczonej żywności, ewentualne jej uszkodzenia powstałe w trakcie transportu, a także za dostawę niezgodną z wymaganiami Zamawiającego określonymi w siwz. Produkty posiadające oznaki nadpsucia (w przypadku warzyw i owoców również zarobaczenia, zwiędnięcia, wyschnięcia, zanieczyszczenia ziemią; w przypadku jaj nadmiernego ich zabrudzenia) i/lub uszkodzeń fizycznych produktu lub opakowania - produkty będą podlegały natychmiastowemu zwrotowi do Wykonawcy celem ich wymiany na produkty pełnowartościowe. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia produktu niepełnowartościowego bez żądania jego wymiany na produkt pełnowartościowy. Koszt wymiany wadliwych produktów na pełnowartościowe oraz koszt utylizacji produktów nie nadających się do spożycia ponosi Wykonawca.
7)Termin przydatności do spożycia od chwili dostawy danego produktu do magazynu Zamawiającego nie może być krótszy niż 3/4 okresu, w którym towar zachowuje zdatność do spożycia określoną na opakowaniu (pojemniku).
8)Wykonawca będzie miał obowiązek udowodnić na każdorazowe żądanie Zamawiającego że zapewnił wymagany poziom bezpieczeństwa żywności na zrealizowaną przez siebie partię dostawy, w szczególności zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty poświadczające, że dostarczona przez niego żywność jest dopuszczona do obrotu handlowego i konsumpcji na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (w tym stosowne zaświadczenie właściwego lekarza weterynarii poświadczające, że dostarczone mięso zostało poddane odpowiedniemu badaniu i nadaje się do bezpiecznego spożycia) oraz, że przewóz tej żywności odbył się zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 15.80.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Pieczywo i świeże wyroby piekarskie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 28108.00 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Gminna Spółdzielnia „Samopomoc Chłopska” w Ostródzie, 14-100 Ostróda, ul. Składowa 2.
Email wykonawcy: sekretariat@gs.ostroda.pl
Adres pocztowy: ul. Składowa 2
Kod pocztowy: 14-100
Miejscowość: Ostróda
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 27348.30

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 27348.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 27348.30
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Mięso wieprzowe i wołowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 77547 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Bruno Tassi Sp. z o.o. Oddział w Olsztynie, ul. Lubelska 36, 10-409 Olsztyn
Email wykonawcy: a.kubacka@brunotassi.com.pl
Adres pocztowy: ul. Lubelska 36 10-409 Olsztyn
Kod pocztowy: 10-409
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 67143.31

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 67143.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 83891.64
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Wędliny i przetwory mięsnie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 43015.20 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Elbląskie Centrum Mięsne „EL-HURT” Produkcja i Handel Jolanta Grudzień i Zbigniew Grudzień Sp. J., 82-300 Elbląg ul. Kochanowskiego 11.
Email wykonawcy: g.krzeszewski@elhurt.elbląg.pl
Adres pocztowy: ul. Kochanowskiego 11
Kod pocztowy: 82-300
Miejscowość: Elblag
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 43635.40

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 43635.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 50034.02
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Produkty mleczarskie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 53897.60 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Elbląskie Centrum Mięsne „EL-HURT” Produkcja i Handel Jolanta Grudzień i Zbigniew Grudzień Sp. J., 82-300 Elbląg, ul. Kochanowskiego 11.
Email wykonawcy: g.krzeszewski@elhurt.elbląg.pl
Adres pocztowy: ul. Kochanowskiego 11
Kod pocztowy: 82-300
Miejscowość: Elbląg
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 62236.74

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 62236.74
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 62236.74
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Ryby przetworzoe i konserwowane

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 25919.80 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: „ABER” Sp. z o.o. w Warszawie Oddział w Olsztynie 10 - 467 Olsztyn, ul. Sprzętowa 3.
Email wykonawcy: sekretariat@aber.pl
Adres pocztowy: ul. Sprzętowa 3
Kod pocztowy: 10-467
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 24684.15

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 24684.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 29465.95
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Mrożonki warzyw i owoców

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10425.80 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: UNIFREEZE Sp. z o.o. 87-320 Górzno, Miesiączkowo 110.
Email wykonawcy: justyna.skiczynska@unifreeze.com,pl
Adres pocztowy: Miesiączkowo 110
Kod pocztowy: 87-320
Miejscowość: Górzno
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 11197.73

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11197.73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11285.94
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Artykuły spożywcze rózne

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
- postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) – postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W opisie przedmiotu zamówienia w zakresie części (pakietu) 7 – Artykuły spożywcze różne (zał. nr 4g do siwz), dokonano nieprawidłowego opisu zamawianego produktu, co miało wpływ na treść złożonych ofert i spowodowało brak możliwości ich prawidłowego porównania i oceny, tj.
- w poz. 49 – Koncentrat pomidorowy – wskazano błędnie na typ koncentratu Knorr o pojemności słoika 250g-300g, (+/-5%), podczas gdy koncentrat pomidorowy typu Knorr nie jest dostępny na rynku w słoikach o wskazanej pojemności, co – mimo dopuszczenia możliwości zaoferowania produktu równoważnego, utrudniło potencjalnym dostawcom złożenie prawidłowej i konkurencyjnej oferty.
Nieprawidłowy opis przedmiotu zamówienia stanowi naruszenie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), które mogłoby mieć wpływ na wynik postępowania, co z kolei uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.


CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Warzywa i owoce świeże oraz przetworzone.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 106786.50 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe „JAWOR” Krzysztof Jaworski 14 - 100 Ostróda, ul. Olsztyńska 19.
Email wykonawcy: kjawor18@gimal.com
Adres pocztowy: ul. Olsztyńska 19
Kod pocztowy: 14-100
Miejscowość: Ostróda
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 101556.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 101556.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 101556.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: Jaja kurze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4590 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: NOWICKI GROUP Adam Nowicki 10-421 Olsztyn, ul. Składowa 3
Email wykonawcy: nowickiadam@wp.pl
Adres pocztowy: Ul. Składowa 3
Kod pocztowy: 10-421
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 4394.25

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4394.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5528.25
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 10
NAZWA: Ziemniaki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 39000 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: F.H.U. „BARTEX” Dzieliński Andrzej 11 - 130 Orneta, ul. Podleśna 16B/5.
Email wykonawcy: dzielinski_bartex@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Podleśna 16B/5
Kod pocztowy: 11-130
Miejscowość: Orneta
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 24969

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 24969
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 31815
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 11
NAZWA: Drób i podroby

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 33605 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Elbląskie Centrum Mięsne „EL-HURT” Produkcja i Handel Jolanta Grudzień i Zbigniew Grudzień Sp. J., 82-300 Elbląg ul. Kochanowskiego 11.
Email wykonawcy: g.krzeszewski@elhurt.elbląg.pl
Adres pocztowy: ul. Kochanowskiego 11
Kod pocztowy: 82-300
Miejscowość: Elbląg
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 33600

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 33600
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 36267.53
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.