eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów Kujawski"Zakup i dostawa jednorazowego sprzętu medycznego II"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-30

Ogłoszenie nr 510528728-N-2020 z dnia 2020-11-30 r.
Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.:

"Zakup i dostawa jednorazowego sprzętu medycznego II"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Projekt pn. „Ograniczenie negatywnych skutków COVID-19 poprzez działania profilaktyczne i zabezpieczające skierowane do służb medycznych” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej 9.00.00 Solidarne społeczeństwo Działanie 09.03.00 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych Poddziałanie 09.03.01 Rozwój usług zdrowotnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 592804-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 91134433200000, Słowackiego 18, 87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: +48(54)2828001
faks: +48(54)2828002
e-mail: zamowieniapubliczne@vp.pl
www: www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup i dostawa jednorazowego sprzętu medycznego II"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 22/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

„Zakup i dostawa jednorazowego sprzętu medycznego II” obejmująca: Pakiet Nr I Kombinezony specjalne Pakiet Nr II Fartuchy chirurgiczne wodoodporne wzmocnione (barierowe) Pakiet Nr III Gogle Pakiet Nr IV Maski z filtrem Pakiet Nr V Obuwie ochronne Pakiet Nr VI Maseczki chirurgiczne Pakiet Nr VII Rękawice

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 18.11.40.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Pakiet Nr I Kombinezony specjalne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 21250.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: J. Chodacki A. Misztal Medica Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 4A
Kod pocztowy: 59-300
Miejscowość: Lubin
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 19673.85

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 19673.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 21525.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Pakiet Nr II Fartuchy chirurgiczne wodoodporne wzmocnione (barierowe)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 54810.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MODUS Przedsiębiorstwo Odzieżowe S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Karola Szajnochy 11
Kod pocztowy: 85-738
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 23328.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 23328.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 30780.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Pakiet Nr III Gogle

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – Dz.U. z 2019 r. poz. 1843) zwanej dalej ustawą Pzp. Cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Do upływu terminu składania ofert wpłynęły trzy oferty. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, którą zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia.
W trakcie badania ofert przez Komisję przetargową stwierdzono, że jedna oferta z ceną poniżej kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, nie spełnia warunków udziału w postępowaniu i podlega, na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, odrzuceniu.
Ceny pozostałych dwóch ofert przekraczały kwotę jaka Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Pakiet Nr IV Maski z filtrem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 117800.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: SUN-MED Spółka Cywilna Dominik Siekierski Sławomir Naparty
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Franciszkańska 104/112
Kod pocztowy: 91-845
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 84624.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 84624.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 150552.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Pakiet Nr V Obuwie ochronne

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – Dz.U. z 2019 r. poz. 1843) zwanej dalej ustawą Pzp. Cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Do upływu terminu składania ofert wpłynęły dwie oferty. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, którą zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia.
W trakcie badania ofert przez Komisję przetargową stwierdzono, że jedna oferta z ceną poniżej kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, nie spełnia warunków udziału w postępowaniu i podlega, na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, odrzuceniu.
Cena drugiej oferty przekroczyła kwotę jaka Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.


CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Pakiet Nr VI Maseczki chirurgiczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 15900.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 9

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: J. Chodacki A. Misztal Medica Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 4A
Kod pocztowy: 59-300
Miejscowość: Lubin
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 6480.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6480.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 69984.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Pakiet Nr VII Rękawice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 19200.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Medasept Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Forteczna 19
Kod pocztowy: 61-362
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 21513.60

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 21513.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 21600.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.