eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › Dostawa wyposażenia i środków ochrony dla Domu Pomocy Społecznej w Malborku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-30

Ogłoszenie nr 510528213-N-2020 z dnia 2020-11-30 r.
Powiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego:

Dostawa wyposażenia i środków ochrony dla Domu Pomocy Społecznej w Malborku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Projekt pt. „Pomorskie S.O.S” współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałania 5.4.2 Zdrowie na rynku pracy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Realizacja projektu wynika z zapisów ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. poz. 374 z późn. zm.).
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 593859-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, Plac Słowiański 17, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 556 460 400
e-mail: starostwo@powiat.malbork.pl
www: https://bip.powiat.malbork.pl/zamowienia
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia i środków ochrony dla Domu Pomocy Społecznej w Malborku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZZP.272.53.2020.DPS

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i środków ochrony dla Domu Pomocy Społecznej w Malborku w związku z przystąpieniem przez
Powiat Malborski do realizacji projektu pn. „Pomorskie S.O.S” finansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
Poddziałania 5.4.2 Zdrowie na rynku pracy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Realizacja projektu
wynika z zapisów ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem
Covid-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. poz. 374 z późn. zm.). Projekt pn. „Pomorskie S.O.S”
realizowany przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego jest odpowiedzią na trudną sytuację
panującą w placówkach świadczących opiekę całodobową nad osobami z niepełnosprawnościami, przewlekle lub terminalnie chorymi oraz w podeszłym
wieku wywołaną stanem epidemii COVID-19. Celem projektu jest wsparcie i łagodzenie skutków pandemii oraz przeciwdziałanie jej negatywnym
konsekwencjom, w szczególności w stosunku do osób znajdujących się w grupie szczególnego ryzyka, jakimi są pracownicy domów pomocy społecznej.
Projekt obejmuje działania mające na celu poprawę warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wsparcie pracowników instytucji całodobowego
pobytu pracujących bezpośrednio z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, którzy w związku z wykonywaniem pracy w warunkach
epidemicznych, obciążeni są ogromnym ryzykiem własnego zachorowania, poprzez doposażenie placówek m.in. w środki ochrony indywidualnej, środki
dezynfekujące, sprzęt medyczny niezbędny do powstrzymywania rozprzestrzeniania się COVID-19. Przedmiot zamówienia udzielony jest w całości.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym. Wykonawca nie może złożyć oferty tylko na wybrane pozycje z
Formularza cenowego, tylko na wszystkie pozycje. W przypadku złożenia oferty obejmującej niepełny przedmiot zamówienia tzn. nie będzie zawierała
wszystkich pozycji – skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy jako niezgodne z SIWZ zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. Zamawiający
wprowadza prawo opcji dopuszczając możliwość zwiększenia ilości zakupionego przedmiotu umowy maksymalnie do kwoty 98.400,00 zł brutto,
uzależniając to prawo od potrzeb Zamawiającego, wynikających z bieżącego zapotrzebowania w okresie poprzedzającym realizację przedmiotu umowy.
W przypadku zwiększenia ilości, o których mowa powyżej, cena zakupu towaru nie może być wyższa niż cena wskazana w ofercie przez Wykonawcę i
określona w umowie. Niewyczerpanie wartości, o której mowa powyżej nie stwarza po stronie Wykonawcy jakichkolwiek roszczeń względem
Zamawiającego. Ilości przedstawionego asortymentu w tabeli w Formularzu cenowym są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny
oferty. Ilości mogą ulec zwiększeniu przed przystąpieniem do realizacji zamówienia o czym poinformuje Zamawiający drogą mailową Wykonawcę, ale
ogólna wartość realizowanej dostawy nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie (tj. kwoty, którą Zamawiający zabezpieczył na realizację niniejszego
postępowania w wysokości 98.400,00 zł brutto). Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie przez cały
okres obowiązywania umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 33.10.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 91111.11 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: KROMED Jolanta Bożykowska
Email wykonawcy: bozykowska@hsmkromed.pl
Adres pocztowy: Bobolin 9G
Kod pocztowy: 72-001
Miejscowość: KOŁBASKOWO
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 63137.88

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 59165.94
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1984720.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: W ofercie z najwyższą ceną/kosztem poprawiona została omyłka rachunkowa na podst. art. 87 ust. 2 pkt 2) Uzp z kwoty 68 713,60 zł. Maksymalna wartość brutto umowy bez uwzględnienia prawa opcji zgodnie z Formularzem cenowym Wykonawcy wynosi 63 137,88 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt trzy tysiące sto trzydzieści siedem złotych i osiemdziesiąt osiem groszy brutto). W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji maksymalna wysokość wynagrodzenia należnego za dostawę realizowaną w ramach opcji nie może przekroczyć kwoty 98.398,90 zł brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.