To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-30
DZP/38/20 WYMIANA DŹWIGÓW TOWAROWYCH I OSOBOWYCH W SZPITALU SPECJALISTYCZNYM W KOŚCIERZYNIE SP. Z O.O
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Numer ogłoszenia: 550237531-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 58 686 01 31
faks: 58 686 01 19
e-mail: zp@szpital.koscierzyna.pl
www: www.szpital-koscierzyna.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
DZP/38/20 WYMIANA DŹWIGÓW TOWAROWYCH I OSOBOWYCH W SZPITALU SPECJALISTYCZNYM W KOŚCIERZYNIE SP. Z O.O
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP/38/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigów towarowych i osobowych w Szpitalu Specjalistycznym w Kościerzynie Sp. z o.o.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.45.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 442800.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: WINDA - WARSZAWA SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. SUROWIECKIEGO 12
Kod pocztowy: 02-784
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 442800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 442800.00
Waluta: pln
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie ZWR na podstawie 67.1,6 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
UZASADNIENIE FAKTYCZNE: Przedmiotem zamówienia jest powtórzenie podobnych robót budowlanych, jak objętych zamówieniem podstawowym, tj. dostawa, montaż i uruchomienie dźwigów osobowych zgodnie z wytycznymi określonymi w zamówieniu podstawowym - DZP/15/20. Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego DZP/15/20. Zamówienie zostanie udzielone firmie WINDA – WARSZAWA Sp. z o.o. , wyłonionej w PN DZP/15/20, po przeprowadzeniu postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie odrębnej umowy zgodnie z ustalonym przez Wykonawcę i przyjętym przez Zamawiającego kosztorysem. UZASADNIENIE PRAWNE: ZAMÓWIENIE Z WOLNEJ REKI - ART. 67 UST. 1 PKT. 6 Art. 67. 1. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: (…) 6) w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości;
INNE PRZETARGI Z KOŚCIERZYNY
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kościerzynie oraz odbiór i kasacja tablic wycofanych z obiegu
- Prace remontowe w Szkole Podstawowej im. Kontradmirała Xawerego Czernickiego w Wielkim Podlesiu polegające na remoncie dwóch łazienek
więcej: przetargi w Kościerzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe sanitariatów w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Przebudowa i rozbudowa kotłowni węglowej w podpiwniczeniu budynku szkolnego wraz z wymianą źródła ciepła na kocioł na zrębki
- Remont istniejących i wykonanie nowych balustrad drewnianych na tarasach kompleksu Zamek Książ
- "Modernizacja/remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych - 3 zadania"
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych, przebudowa windy, wymiana pokrycia dachu, ocieplenie ścian wraz z przebudową przyłączy i zagospodarowaniem terenu budynków przy ul. Francuskiej 80 w Katowicach.
- Wymiana instalacji klimatyzacji w budynku A V, VI, VII p. w Oddziale Okręgowym NBP w Olsztynie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.