To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-30
Wywóz odpadów wytworzonych w związku z działalnością Zamawiającego z terenów administrowanych przez Zamawiającego - zamówienie uzupełniające w odniesieniu do części I przedmiotu zamówienia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Numer ogłoszenia: 550210084-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 42 215-97-72
faks: 42 215-95-22
e-mail: sekretariat@zdizm.pabianice.pl
www: http://bip.zdm.pabianice.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wywóz odpadów wytworzonych w związku z działalnością Zamawiającego z terenów administrowanych przez Zamawiającego - zamówienie uzupełniające w odniesieniu do części I przedmiotu zamówienia
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 11/ZDM/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów
komunalnych wytworzonych w związku z działalnością Zamawiającego z terenów
administrowanych przez Zamawiającego. Wywóz odpadów ma być realizowany w systemie
pojemnikowym 1.100 l w ilości 200 szt. polegającym na: a) dostarczeniu pojemników w ilości i na
miejsce wskazane przez Zamawiającego - ul. Południowa15A (Targowisko Miejskie – Nowy Rynek
Moniuszki), b) opróżnienie pojemników według ustalonego n/w harmonogramu: - Listopad 2020
roku - 100 szt. (W poniedziałki i środy (w ciągu dnia) Z czwartku na piątek wywóz w godzinach od
17.00(czwartek) do 12.00(piątek). Z piątku na sobotę wywóz w godzinach od 17.00 (piątek) do
12.00 (sobota)*). - Grudzień 2020 roku - 100 szt.(W poniedziałki i środy (w ciągu dnia) Z czwartku
na piątek wywóz w godzinach od 17.00(czwartek) do 12.00(piątek). Z piątku na sobotę wywóz w
godzinach od 17.00 (piątek) do 12.00 (sobota)*). * sobota traktowana jest jako dzień pracy z uwagi
na odbywający się targ, wobec tego konieczny jest wywóz odpadów zgromadzonych po piątkowym
dniu targowym w godz. od 1700 (czwartek) do 1200 (sobota). c) zapewnieniu czystości i porządku
wokół pojemników w trakcie ich opróżniania i po jego zakończeniu, d) utrzymaniu ustawionych
pojemników w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym / my-cie i dezynfekcja pojemników raz na dwa miesiące/, e) dokonywaniu napraw uszkodzeń powstałych w trakcie obsługi
zestawów pojemników, f) dokonywaniu wspólnie z Zamawiającym, półrocznych przeglądów ich
stanu technicznego, słuszności miejsca ich posadowienia oraz dokonywaniu w tym względzie
korekt, g) sporządzaniu dla Zamawiającego wymaganych informacji i sprawozdań dotyczących
prowadzonej działalności objętej zamówieniem, 2. Przez odpady należy rozumieć: a) odpady stałe –
są to odpady stałe: komunalne drobne i odpady uliczne; b) odpady uliczne: są to odpady
pochodzące z zamiatania ulic i placów, a w szczególności piasek, pył, odpady roślinne i inne
nieużytkowe przedmioty porzucane na ulicy; 3. Kategorie wytwarzanych odpadów: a) 20.03.02 –
odpady z targowisk, b) 20.03.03 – odpady z koszy ulicznych. 4. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) przestrzegania obowiązujących w zakresie gospodarki odpadami i utrzymania porządku i
czystości, przepisów zawartych w aktach prawa ogólnego i prawa miejscowego w zakresie
podmiotowym prowadzonej działalności gospodarczej objętej przedmiotowym zamówieniem
publicznym b) posiadania: - aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie
odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z
dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz.
1454 z późn. zm.), - aktualnego zezwolenia obejmującego prowadzenie działalności w zakresie
transportu odpadów, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U.
z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.) lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych
przepisów w zakresie obejmującym minimum przedmiot zamówienia 5. Kody CPV: 90.00.00.00-0
Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 90.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 23400.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Eko - Region Spółka z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bawełniana 18
Kod pocztowy: 97-400
Miejscowość: Bełchatów
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 25272.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 25272.00
Waluta: PLN
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Podstawą wszczęcia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki jest art. 67 ust. 1 pkt 6
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019.1843 z późn.
zm.), dalej ustawą, zgodnie z którym: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w
przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego,
dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na
powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było
przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego
przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu
jego wartości. Zamówienie podstawowe zostało wszczęte w trybie przetargu nieograniczonego
pn. Wywóz odpadów wytworzonych w związku z działalnością Zamawiającego z terenów
administrowanych przez Zamawiającego. Jego przedmiotem było świadczenie usługi wywozu
nieczystości komunalnych. Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych (3
części). W ramach części pierwszej Zamawiający oczekiwał realizacji usługi wywozu odpadów
m.in. w pojemnikach 1.000 l. W dniu 02.12.2019 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych pod
numerem 631015-N-2019 zostało opublikowane ogłoszenie o zamówieniu. W ogłoszeniu o
zamówieniu (pkt. II.7), przewidziano udzielenie zamówienia uzupełniającego: Zamówienie
uzupełniające zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z
Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo
zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w terminie 3 lat od
dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone
po spełnieniu warunków określonych we wcześniej przywołanych postanowieniach ustawy.
Wartość zamówienia uzupełniającego nie będzie przekraczać 50 % wartości zamówienia
podstawowego. Podobny zapis zawarty został również w SIWZ. Zamówienia podstawowego
udzielono w dniu 18.12.2019 r. Wykonawcy: Eko-Region Spółka z o. o. Niniejsze zamówienie
uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia objętego zamówieniem
podstawowym. Tym samym należy stwierdzić, że wszystkie wymogi ustawowe zostały
dochowane.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Dostawa i montaż urządzeń grzewczych w lokalach gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach
- Wycinka drzew i zakrzaczeń w pasie drogowym dróg powiatowych
- Zakup łóżka bariatrycznego z podnośnikiem, wózków transportowych z funkcją stołu zabiegowego oraz wózków kąpielowych w ramach Programu inwestycyjnego modernizacji podmiotów leczniczych
- Budowa boiska ze sztuczną nawierzchnią do piłki nożnej wraz z kontenerowym zapleczem sanitarno-szatniowym i urządzeniami infrastruktury towarzyszącej
- Zakup i dostawa klinicznego ultrasonografu z głowicami oraz toru wizyjnego kompatybilnego z endoskopami firmy Olympus
- Przebudowa Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 im. Marii Grzegorzewskiej w Konstantynowie Łódzkim, ul. Zgierska 10 w celu dostosowania do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie dróg krajowych w zakresie korpusu drogi, odwodnienia, chodników i ścieżek rowerowych oraz obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie R/Ełk OD Sedranki
- Opróżnianie i czyszczenie urządzeń sozotechnicznych - sprawa numer 30/2024
- Letnie oczyszczanie ulic, chodników, parkingów i przystanków na terenie Miasta Olkusz w okresie od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od 1 czerwca 2024 r. do 31 lipca 2024 r.
- Czyszczenie separatora i osadnika oczyszczalni wód deszczowych "OWD NOWY ŚWIAT" wraz z odbiorem, transportem i przekazaniem odpadów do utylizacji
- usługa prania.
- świadczenie usług komunalnych.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.