Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-10-26
Ogłoszenie nr 550210084-N-2020 z dnia 26-10-2020 r.
Pabianice: Wywóz odpadów wytworzonych w związku z działalnością Zamawiającego z terenów administrowanych przez Zamawiającego - zamówienie uzupełniające w odniesieniu do części I przedmiotu zamówienia OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Miejskich, Krajowy numer identyfikacyjny 36591488100000,
ul. Warzywna
1,
95-200
Pabianice, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 215-97-72, e-mail
sekretariat@zdizm.pabianice.pl, faks
42 215-95-22.
Adres strony internetowej (url): http://bip.zdm.pabianice.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wywóz odpadów wytworzonych w związku z działalnością Zamawiającego z terenów administrowanych przez Zamawiającego - zamówienie uzupełniające w odniesieniu do części I przedmiotu zamówienia
Numer referencyjny
11/ZDM/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów komunalnych wytworzonych w związku z działalnością Zamawiającego z terenów administrowanych przez Zamawiającego. Wywóz odpadów ma być realizowany w systemie pojemnikowym 1.100 l w ilości 200 szt. polegającym na:
a) dostarczeniu pojemników w ilości i na miejsce wskazane przez Zamawiającego - ul. Południowa15A (Targowisko Miejskie - Nowy Rynek Moniuszki),
b) opróżnienie pojemników według ustalonego n/w harmonogramu:
- Listopad 2020 roku - 100 szt. (W poniedziałki i środy (w ciągu dnia)
Z czwartku na piątek wywóz w godzinach od 17.00(czwartek) do 12.00(piątek).
Z piątku na sobotę wywóz w godzinach od 17.00 (piątek) do 12.00 (sobota)*).
- Grudzień 2020 roku - 100 szt.(W poniedziałki i środy (w ciągu dnia)
Z czwartku na piątek wywóz w godzinach od 17.00(czwartek) do 12.00(piątek).
Z piątku na sobotę wywóz w godzinach od 17.00 (piątek) do 12.00 (sobota)*).
* sobota traktowana jest jako dzień pracy z uwagi na odbywający się targ, wobec tego konieczny jest wywóz odpadów zgromadzonych po piątkowym dniu targowym w godz. od 1700 (czwartek) do 1200 (sobota).
c) zapewnieniu czystości i porządku wokół pojemników w trakcie ich opróżniania i po jego zakończeniu,
d) utrzymaniu ustawionych pojemników w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym / my-cie i dezynfekcja pojemników raz na dwa miesiące/,
e) dokonywaniu napraw uszkodzeń powstałych w trakcie obsługi zestawów pojemników,
f) dokonywaniu wspólnie z Zamawiającym, półrocznych przeglądów ich stanu technicznego, słuszności miejsca ich posadowienia oraz dokonywaniu w tym względzie korekt,
g) sporządzaniu dla Zamawiającego wymaganych informacji i sprawozdań dotyczących prowadzonej działalności objętej zamówieniem,
2. Przez odpady należy rozumieć:
a) odpady stałe - są to odpady stałe: komunalne drobne i odpady uliczne;
b) odpady uliczne: są to odpady pochodzące z zamiatania ulic i placów, a w szczególności piasek, pył, odpady roślinne i inne nieużytkowe przedmioty porzucane na ulicy;
3. Kategorie wytwarzanych odpadów:
a) 20.03.02 - odpady z targowisk,
b) 20.03.03 - odpady z koszy ulicznych.
4. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) przestrzegania obowiązujących w zakresie gospodarki odpadami i utrzymania porządku i czystości, przepisów zawartych w aktach prawa ogólnego i prawa miejscowego w zakresie podmiotowym prowadzonej działalności gospodarczej objętej przedmiotowym zamówieniem publicznym
b) posiadania:
- aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm.),
- aktualnego zezwolenia obejmującego prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.) lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów w zakresie obejmującym minimum przedmiot zamówienia
5. Kody CPV: 90.00.00.00-0 Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne.
II.5) Główny Kod CPV:
90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Podstawą wszczęcia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki jest art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019.1843 z późn. zm.), dalej ustawą, zgodnie z którym: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku
udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu
dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Zamówienie podstawowe zostało wszczęte w trybie przetargu nieograniczonego pn. Wywóz odpadów wytworzonych w związku z działalnością Zamawiającego z terenów administrowanych przez Zamawiającego. Jego
przedmiotem było świadczenie usługi wywozu nieczystości komunalnych. Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych (3 części). W ramach części pierwszej Zamawiający oczekiwał realizacji usługi wywozu odpadów m.in. w pojemnikach 1.000 l. W dniu 02.12.2019 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 631015-N-2019 zostało opublikowane ogłoszenie o zamówieniu. W ogłoszeniu o zamówieniu (pkt. II.7), przewidziano udzielenie zamówienia uzupełniającego: Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w terminie 3 lat od dnia
udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone po spełnieniu warunków określonych we wcześniej przywołanych postanowieniach ustawy. Wartość zamówienia uzupełniającego nie będzie przekraczać 50 % wartości zamówienia podstawowego.
Podobny zapis zawarty został również w SIWZ. Zamówienia podstawowego udzielono w dniu 18.12.2019 r. Wykonawcy: Eko-Region Spółka z o. o. Niniejsze zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia objętego zamówieniem podstawowym. Tym samym należy stwierdzić, że wszystkie wymogi ustawowe zostały dochowane.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Eko - Region Spółka z o. o.,
,
ul. Bawełniana 18,
97-400,
Bełchatów, kraj/woj.
łódzkie
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych
- Wykonywanie usług hydraulicznych oraz usuwanie awarii na instalacjach wod - kan, co i cwu
- Przebudowa dróg gminnych na obszarze administracyjnym miasta Pabianice
- Przebudowa pomieszczeń parteru w budynku Wydziału Geodezji i Kartografii Starostwa Powiatowego w Pabianicach, ul. Kościuszki 25
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem toalet przenośnych wraz z usługą serwisową na kąpieliskach miejskich
- Usługa odbioru odpadów pochodzących z likwidacji składników majątku
- Odbiór i transport odpadów komunalnych oraz eksploatacja pojemników na obiektach MOSiR w Radomiu na rok 2024
- 207/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych, usuwanie padliny z ulic oraz sprzątanie wyznaczonych miejsc na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wywóz nieczystości płynnych z szamb obsługujących budynki mieszkalne będące w 100% własnością SRK S.A. położonych na terenie miast Część I Bytom i Ruda Śląska", Część II Czeladź, Sosnowiec, Będzin",
- Świadczenie usługi odbioru i utylizacji zużytych mebli oraz sprzętu po likwidacji będącego w posiadaniu Wydziału Inżynierii Chemicznej i Procesowej Politechniki Warszawskiej
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.