eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 2 w Bytomiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-11-05

Ogłoszenie nr 510436631-N-2021 z dnia 2021-11-05 r.
Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta:

Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 2 w Bytomiu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa IV Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna Działanie 4.3 Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej Poddziałanie 4.3.1 Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej - ZIT
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 558353-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540134922-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 322 836 301
faks: 322 836 344
e-mail: zamowienia@um.bytom.pl
www: http://bip.um.bytom.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 2 w Bytomiu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PA.271.1.16.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 2 przy ul. A. Bożka 21 w Bytomiu, obejmująca w szczególności: 1) Wymianę stolarki zewnątrznej; 2) Naprawy elewacji; 3) Wyburzenie tarasu przylegającego do budynku basenu; 4) Docieplenie elewacji i stropów; 5) Wymianę pokrycia dachów i daszków; 6) Wymianę orynnowania; 7) Wymianę instalacji odgromowej; 8) Modernizację instalacji C.O.; 9) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej i tablicy pamiątkowej na ww. budynku. Z uwagi na wykonywanie robót w czynnym budynku, Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić roboty w sposób najmniej uciążliwy dla użytkowników budynku, w szczególności wg zasad opisanych w Istotnych postanowieniach umownych. 2. Celem zadania jest zwiększenie efektywności energetycznej budynku szkoły, poprzez zmniejszenie zapotrzebowania na energię budynku oraz poprawę stanu środowiska naturalnego, w tym zmniejszenie niskiej emisji. W wyniki realizacji zadania mają zostać uzyskane, wykazane w audycie energetycznym efekty ekologiczne: - Powierzchnia użytkowa budynków poddanych termomodernizacji 4687,00 m2, -Szacowany roczny spadek emisji gazów cieplarnianych 111,26551 tony równoważnika CO2, - Liczba zmodernizowanych energetycznie budynków 1 szt., - Ilość zaoszczędzonej energii cieplnej 1313,98 GJ, -Zmniejszenie zużycia energii końcowej w wyniku realizacji projektu 1314,88 GJ/rok, - Zmniejszenie rocznego zużycia energii pierwotnej 474818,00 kWh/rok, - Stopień redukcji PM 10 0,47236 tony/rok. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do siwz: 1) Dokumentacja techniczna 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót 3) Przedmiary robót 4) Audyt energetyczny 4. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawierają Istotne postanowienia umowne - stanowiące załącznik nr 4 do siwz. 5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały, urządzenia i elementy wyposażenia co najmniej 60 miesięcy gwarancji i rękojmi, liczonych od dnia odbioru końcowego robót. 6. Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące prace budowlane takie jak roboty rozbiórkowe, murarskie, tynkarskie, malarskie, dekarskie, instalacyjne, montażowe oraz pozostałe roboty ogólnobudowlane wymienione w przedmiarze robót, do wykonania których nie są wymagane uprawnienia. Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w Istotnych postanowieniach umownych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.42.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93 ust.1a pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane ,
a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu
o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego(…)


W sekcji IV.6.4) ogłoszenia o niniejszym zamówieniu przewidziano możliwość unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia. Ponadto w części XX pkt 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia wprowadzono tożsame zastrzeżenie. Zamawiający ubiegał się o przyznanie środków
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, których udział w finansowaniu zadania miał wynosić 85 %. Pierwotnie przewidywano rozstrzygniecie konkursu dotyczącego przyznania ww. środków w marcu 2021 r. jednakże termin ten był kilkakrotnie przesuwany
i ostatecznie nastąpiło rozstrzygnięcie 30.06.2021 r. Zamawiający otrzymał informację o nieprzyznaniu dofinansowania w dniu 07.07.2021 r. Zamawiający czynił także starania uzyskania środków z innych źródeł jednak w chwili obecnej nie ma takiej możliwości.
W związku z powyższym konieczne jest unieważnienie niniejszego postępowania na podstawie art. 93 ust.1a pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w związku z art. 90 ust. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Przepisy wprowadzające ustawę ‒ Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.