eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › Rozbudowa drogi powiatowej nr 1547R Albigowa - Handzlówka polegająca na bud. chodnika w m Albigowa i Handzlówka na terenie Gm. Łańcut wraz z bud. i przebud. infr. tech. w systemie zapr. i wybuduj.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-28

Ogłoszenie nr 510433323-N-2021 z dnia 2021-06-28 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Łańcucie:

Rozbudowa drogi powiatowej nr 1547R Albigowa - Handzlówka polegająca na bud. chodnika w m Albigowa i Handzlówka na terenie Gm. Łańcut wraz z bud. i przebud. infr. tech. w systemie zapr. i wybuduj.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047549/01
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059747/01

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Łańcucie, krajowy numer identyfikacyjny 69065719700000, ul. Polna, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: 172 257 448
faks: 172 257 448
e-mail: lancutzdp@poczta.onet.pl
www: www.powiat-lancut.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa drogi powiatowej nr 1547R Albigowa - Handzlówka polegająca na bud. chodnika w m Albigowa i Handzlówka na terenie Gm. Łańcut wraz z bud. i przebud. infr. tech. w systemie zapr. i wybuduj.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZDP.472.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1547R Albigowa –
Handzlówka polegająca na budowie chodnika w m Albigowa i Handzlówka na terenie Gminy
Łańcut wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej w systemie zaprojektuj i
wybuduj.2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:CPV 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w
zakresie inżynierii lądowej i wodnejCPV 45111200-0 - Przygotowanie terenu pod budowę i
roboty ziemneCPV 45111250-5 - Badania gruntuCPV 45111291-4 - Roboty w zakresie
zagospodarowania terenuCPV 45233162-2 - Budowa ścieżek rowerowychCPV 45233161-5 -
Budowa ścieżek pieszychCPV 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy drógCPV 45233220-7 -
Roboty w zakresie nawierzchni drógCPV 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych
nawierzchniCPV 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych.CPV
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchnioweCPV 45316110-9 - Instalowanie urządzeń
oświetlenia drogowegoCPV 32412100-5 - Sieć telekomunikacyjnaZamówienie obejmuje:Faza I:•
Uzyskanie decyzji ZRiD / pozwolenia na budowę, na podstawie dokumentacji, która zostanie
sporządzona, mianowicie:o aktualizacja map do celów projektowych w skali 1:500 wraz z analizą
granic nieruchomości,o niezbędne materiały do ZRiD wraz z zatwierdzonymi projektami podziału
nieruchomości,o projekt budowlany wielobranżowy (zawierający niezbędne opinie zgodne ze
spec ustawą drogową, decyzje, inwentaryzacje np. kolidującego drzewostanu, badania itp.) w
skład którego powinna wchodzić część opisowa PZT wraz z zał. graficznym oraz część opisowa
PAB wraz z zał. graficznymi (plan sytuacyjny, plan tyczenia wysokościowego, przekroje
normalne, szczegóły konstrukcyjne, profile podłużne - niwelety, szczegóły zjazdów
indywidualnych / publicznych, plany warstwicowe),o projekty wykonawcze branżowe,o projekty
SOR i COR,o kosztorysy ofertoweo przedmiary,o specyfikację techniczną wykonania i odbioru
robót budowlanych,o informację BIOZ,o Kartę Informacyjną Przedsięwzięcia, wraz z Decyzją
środowiskową, a w przypadku konieczności, Raport Oddziaływania na Środowisko,o decyzję
pozwolenia wodno-prawnego,Faza II:• analiza podłoża w zakresie niezbędnym do opracowania
dokumentacji projektowej w tym badanie istniejącej nawierzchni w przypadku chęci modyfikacji
proponowanej konstrukcji w załączonej uzgodnionej dokumentacji koncepcyjnej,• sprawowanie
nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami,• udział w konsultacjach społecznych,
organizowanych przez Zamawiającego,Faza III:• wykonanie robót budowlanych,• prowadzenie
pomiarów kontrolnych i badań laboratoryjnych zgodnie z wymogami STWiORB,• wykonanie
dokumentacji powykonawczej (operat kolaudacyjny),• sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej
powykonawczej i uzyskanie jej przyjęcia do zasobu geodezyjnego,• złożenie wniosku o
pozwolenie na użytkowanie i uzyskanie jego przyjęcia przez właściwy organ.Od momentu
przekazania placu budowy Wykonawcy, jest on zobowiązany do zachowania terenu w stanie
wolnym od przeszkód, zabezpieczonym dla ruchu kołowo pieszego. Ponadto w ramach zadania,
wymagane jest wykonywania bieżącego utrzymania.W ramach przedmiotowej inwestycji,
zostaną zrealizowane następujące elementy:• ew. remont, budowa chodnika jednostronnego na
całej długości trasy, miejscowo obustronnego (patrz PZT),• budowa we wskazanych miejscach
miejsc na stojaki i wiaty zadaszające dla rowerów,• budowa jezdni główniej wraz z poboczami
gruntowymi i rowami,• budowa dróg manewrowych i dojazdowych,• budowę nowego oświetlenia
ulicznego zaliczanego do energooszczędnego na połączeniu istniejącej DW877 z ew.
doświetleniem przejść dla pieszych na masztach z panelami fotowoltaicznymi lub przebudowa
oświetlenia w miejscach kolidujących,• budowa / przebudowa kd ze zrzutem do rzeki Sawa,•
przebudowa sieci telekomunikacyjnej,• ew. budowa kanału technologicznego,• przebudowa sieci
elektroenergetycznej,• budowa małych i dużych przepustów,• budowa małego mostu,•
zagospodarowanie terenu zielenią,• uzupełnienie zieleni w postaci nasadzeń zastępczych
zgodnie z uprzednio wydaną decyzją środowiskową bądź zaakceptowanym PZT przez
Inwestora,• dostawa i montaż obiektów małej architektury,• przebudowa kolizji oraz
zabezpieczenie istniejących sieci,• zmianę lokalizacji zatok autobusowych i ich częściowa
likwidacja, celem zwiększenia efektywności korzystania z komunikacji zbiorowej przez
mieszkańców gminy oraz budowa całkiem nowych zatok wraz z peronami,• dostawa i montaż
nowych wiat przystankowych,• budowa nowych skrzyżowań,• budowa parkingów przy zakładach
produkcyjnych oraz Urzędzie Gminy Łańcut, a także utwardzenia do zawracania pojazdów
ponad normatywnych na końcu opracowania,Realizacja powyższego zakresu robót powinna byćwykonana w oparciu o obowiązujące przepisy (w tym w szczególności przepisy Prawa
Budowlanego) przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał
wykonawczy oraz przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu
zawodowym.Pikietaż przedstawiony na Rysunku nr 2 Projekt zagospodarowania terenu jest
pikietażem roboczym, służącym do lokalizacji poszczególnych obiektów w ramach projektowanej
inwestycji. Pikietaż roboczy, jest dowiązany do aktualnego kilometrażu w ciągu DW877.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 71.32.20.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/06/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 17027720.00 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Strabag Sp. zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Parzniewska 10
Kod pocztowy: 05-800
Miejscowość: Pruszków
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 17115840.94

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 17115840.94
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 20861287.61
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.