To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-05-27
Budowa dróg wraz z odwodnieniem i oświetleniem ulicznym w Zabrzu, w dzielnicy Grzybowice, ulice: Czekanowska i Na Lesie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 776470-N-2020
Numer ogłoszenia: 540412143-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 32 277 68 00
faks: 32 277 68 01
e-mail: sekretariat@mzdii.zabrze.pl
www: https://mzdii.zabrze.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Budowa dróg wraz z odwodnieniem i oświetleniem ulicznym w Zabrzu, w dzielnicy Grzybowice, ulice: Czekanowska i Na Lesie.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DR.260.37.2020.PG
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi robota budowlana polegająca na budowie dróg wraz z odwodnieniem i oświetleniem ulicznym w Zabrzu, w dzielnicy Grzybowice, ulice: Czekanowska, i Na Lesie Planowana inwestycja usytuowana jest w województwie śląskim w północnej części miasta Zabrze na obszarze południowo-zachodnim dzielnicy Grzybowice, na północ od ul. W. Witosa. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: a) wykonanie robót budowlanych: • budowę drogi w ciągu ulic Czekanowskiej i Na Lesie wraz z chodnikiem, zjazdami do posesji, • budowę przyłączy kanalizacji deszczowej do granicy posesji oraz do wpustów ulicznych, • budowę oświetlenia ulicznego, • budowę kanału technologicznego; • przebudowę i zabezpieczenie istniejących sieci elektroenergetycznych TAURON Dystrybucja SA, b) wykonanie następujących robót/czynności: • zorganizowanie i utrzymanie zaplecza budowy; • wykonanie robót przygotowawczych, rozbiórkowych i tymczasowych; • wykonanie robót wykończeniowych; • zagospodarowanie odpadów - Wykonawca jest zobowiązany do wywozu i utylizacji gruzu budowlanego, odpadów powstałych podczas prowadzonych robót budowlanych na legalne składowisko, zgodnie z Ustawą o odpadach. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia kosztów transportu, utylizacji gruzu i odpadów; • likwidację zaplecza budowy; c) wprowadzenie i utrzymanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (wraz z wykonaniem i uzgodnieniem projektu tymczasowej organizacji ruchu), d) wykonanie i wprowadzenie docelowej organizacji ruchu; e) dostawę materiałów niezbędnych do wykonania robót; f) przeprowadzenie prób i badań wymaganych dla wykonanych budowli; g) opracowanie dokumentacji powykonawczej; h) opracowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanych budowli do użytkowania (o ile będzie wymagane uzyskanie pozwolenia na użytkowanie) i dokonanie zgłoszenia zakończenia budowy właściwym organom. Zamawiający zwraca uwagę, że roboty realizowane będą na obszarze zamieszkałym, więc wykonawca zobowiązany jest do utrzymania (w miarę możliwości) stałego dostępu do poszczególnych posesji oraz bieżącego uzgadniania z właścicielami posesji czasowych ograniczeń w tym zakresie. Uzgodnienia muszą być dokonywane w formie pisemnej i będą częścią składową dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został określony w Części III SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Termin wykonania zamówienia: do 7 miesięcy od daty zawarcia umowy. Gwarancja i rękojmia – minimalny okres 36 miesięcy. Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę (odpowiednio dalszego Podwykonawcę; ilekroć w niniejszej SIWZ mowa o Podwykonawcy, należy przez to rozumieć również dalszych Podwykonawców) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy (tekst. jedn. Dz. U. z 2020 roku, poz. 1320 z późn. zm.; dalej k.p.) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 k.p., zgodnie z którym Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. Powyższy wymóg dotyczy pracowników fizycznych wykonujących następujące czynności w realizacji niniejszego zamówienia: a) roboty branży wodno – kanalizacyjnej w zakresie sieci, b) roboty branży drogowej; c) roboty branży elektroenergetycznej, teletechnicznej, d) pozostałe roboty budowlane związane z realizacją zamówienia, których konieczność wykonania będzie wynikała z niniejszej SIWZ, e) polegające na obsłudze maszyn/urządzeń, kierowaniu pojazdami, f) polegające na uprzątnięciu terenu budowy, g) polegające na wykonywaniu usług geodezyjnych. Wymaganie to nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, to jest: Projektanta, Kierownika Budowy, kierowników robót oraz Przedstawiciela Wykonawcy, programisty, technologa, ewentualnie innych osób, co do których Wykonawca lub Podwykonawca wykaże, że wykonanie ww. czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 k.p. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie następujących dokumentów – dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, 2) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika 3) innych dokumentów zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. Szczegółowe wymagania oraz zasady potwierdzania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę obowiązku określonego powyżej, jak również sankcje dla Wykonawcy z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia ww. pracowników na umowę o pracę bądź nieprzedłożenia stosownych dokumentów zostały zawarte w Części II SIWZ tj. we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: 540409200-N-2021 z dnia 27.01.2021r.
540415911-N-2021 z dnia 15.02.2021r.
540419722-N-2021 z dnia 26.02.2021r.
5540421062-N-2021 z dnia 04.03.2021r.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2554956.05 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: NOVUM STONE EXPERT Sp. z o.o., Sp. k.
Email wykonawcy: biuro@novum.info.pl
Adres pocztowy: ul. Kredytowa 9
Kod pocztowy: 40-562
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1963175.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5465566.80
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do oznaczania elektroforezy w surowicy i płynie mózgowo - rdzeniowym
- 22/TP/I/25 DZIERŻAWA ZESTAWU ENDOSKOPOWEGO WRAZ Z PROGRAMEM DO ARCHIWIZACJI DANYCH DLA POTRZEB SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
- "Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej z podziałem na trzy części".
- Ochrona osób i mienia oraz zabezpieczenie imprez artystycznych
- Przebudowa części parteru budynku nr 4 dla potrzeb Oddziału Chorób Wewnętrznych i Diabetologii
- "Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowo-rekreacyjnego przy Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych zlokalizowanym w Zabrzu przy Placu Traugutta 1" (...)
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŚWINOUJŚCIU UL. PADEREWSKIEGO 6 - ETAP III
- Rozbudowa drogi gminnej DG103412 Nowy Świat - Kwiatkowice Las
- Remont budynku Szkoły Podstawowej nr 64 w Krakowie
- Budowa wew. linii zasil. nn0,4kV-W.L.Z. dla sceny kame Teatru im. A. Fredry w Gnieźnie wraz z wykonaniem instalacji dla systemu inspicjenta i podglądu akcji scenicznej dla remontowanej części Teatru
- Modernizacja pomieszczeń w CZP " Łódź - Polesie" przy ul. Skłodowskiej-Curie 15/17 w Łodzi.
- Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Zębowicach, ul. Opolska 50
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.