eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZakup i wdrożenie infrastruktury serwerowej w ramach Projektu pn.: Digitalizacja zasobów będących w posiadaniu Polskiego Wydawnictwa Muzycznego - kontynuacja



Ogłoszenie z dnia 2021-05-26

Ogłoszenie nr 510432003-N-2021 z dnia 2021-05-26 r.
Polskie Wydawnictwo Muzyczne:

Zakup i wdrożenie infrastruktury serwerowej w ramach Projektu pn.: Digitalizacja zasobów będących w posiadaniu Polskiego Wydawnictwa Muzycznego - kontynuacja

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Digitalizacja zasobów będących w posiadaniu Polskiego Wydawnictwa Muzycznego – kontynuacja
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 776187-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540412314-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Polskie Wydawnictwo Muzyczne, krajowy numer identyfikacyjny 36371711300000, al. Krasińskiego 11 a, 31-111 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 12 422 70 44
faks: 12 422 01 74
e-mail: zamowienia_publiczne@pwm.com.pl
www: www.pwm.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Jednostka Kultury podległa Ministerstwu Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i wdrożenie infrastruktury serwerowej w ramach Projektu pn.: Digitalizacja zasobów będących w posiadaniu Polskiego Wydawnictwa Muzycznego - kontynuacja

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZZP.261.33.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i wdrożenie infrastruktury serwerowej w ramach Projektu pn.: Digitalizacja zasobów będących w posiadaniu Polskiego Wydawnictwa Muzycznego – kontynuacja." obejmujące zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz usługami wdrożenia i wsparcia technicznego w Polskim Wydawnictwie Muzycznym w podziale na zadania (części zamówienia): Część zamówienia nr 1 - Zadanie nr 1 - Zakup serwerów do pracy w klastrze (2 szt.) wraz z oprogramowaniem; Część zamówienia nr 2 - Zadanie nr 2 - Zakup urządzenia UPS wraz z dodatkowym modułem baterii (1kpl.); Część zamówienia nr 3 - Zadanie nr 3 – Zakup urządzenia UTM firewall (1 szt.), usługi wsparcia dla urządzenia Fortigate 80E, zakup urządzeń switch 24-portowy (2 szt); Część zamówienia nr 4 - Zadanie nr 4 – Prace konfiguracyjne i wdrożeniowe; Część zamówienia nr 5 – Zadanie nr 5 - Wdrożenie dedykowanego narzędzia do analizy logów, zapisywania zdarzeń i raportowania; Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej również jako OPZ) stanowi Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, gdzie w poszczególnych punktach opisane są wymagania Zamawiającego dla dostaw i usług wymaganych w ramach niniejszego zamówienia, z następującym podziałem: Opis Części zamówienia nr 1 - Zadanie nr 1 - Zakup serwerów do pracy w klastrze (2 szt.) wraz z oprogramowaniem zawiera pkt 1 oraz pkt 6 OPZ. Opis Części zamówienia nr 2 - Zadanie nr 2 - Zakup urządzenia UPS wraz z dodatkowym modułem baterii zawiera pkt 2 OPZ wraz z podpunktami (A-C). Opis Części zamówienia nr 3 - Zadanie nr 3 – Zakup urządzenia UTM firewall (1 szt.), usługi wsparcia dla urządzenia Fortigate 80E, zakup urządzeń switch 24-portowy (2 szt) zawiera pkt 3, pkt 4 oraz pkt 5 OPZ. Opis Części zamówienia nr 4 - Zadanie nr 4 – Prace konfiguracyjne i wdrożeniowe zawiera pkt 7 OPZ Opis Części zamówienia nr 5 – Zadanie nr 5 - Wdrożenie dedykowanego narzędzia do analizy logów, zapisywania zdarzeń i raportowania zawiera pkt 8 OPZ. Miejsce wykonania zamówienia - miejsce dostawy lub wykonania usług objętych przedmiotem zamówienia - siedziba Polskiego Wydawnictwa Muzycznego pod adresem al. Krasińskiego 11a, 31-111 Kraków. 3. Przedmiotowe zamówienie powinno być zrealizowane zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ wzór). 4. W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi (nie gorszymi). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego obowiązany jest wykazać w treści składanej przez siebie oferty, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie rozwiązania, które umożliwiają uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Za rozwiązania równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wskazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Poprzez wskazanie nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat czy systemów odniesienia Zamawiający miał na celu określenie minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów itp. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. W przypadku gdy Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał nazwy, znaki towarowe, patenty lub typy materiałów czy produktów, bądź ich producentów, Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w niniejszej SIWZ. Ewentualne wskazanie tych informacji ma na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do niej taka informacja, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 30.23.30.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Zakup serwerów do pracy w klastrze (2 szt.) wraz z oprogramowaniem

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) 7) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Zakup urządzenia UPS wraz z dodatkowym modułem baterii (1kpl.)

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) 7) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Zakup urządzenia UTM firewall (1 szt.), usługi wsparcia dla urządzenia Fortigate 80E, zakup urządzeń switch 24-portowy (2 szt)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 23300 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ASESKO sp.j.
Email wykonawcy: asesko@asesko.pl
Adres pocztowy: ul. Zamknięta 10
Kod pocztowy: 30-554
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 28659

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 28659
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 33998.43
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Prace konfiguracyjne i wdrożeniowe

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) 7) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Wdrożenie dedykowanego narzędzia do analizy logów, zapisywania zdarzeń i raportowania.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4500 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Ikaria Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy: l.gil@ikaria.pl
Adres pocztowy: ul. Omłotowa 12/14
Kod pocztowy: 94-251
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 5535.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5535.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 10947.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.