eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzamotułyZP-381-10 Sukcesywna dostawa implantów stosowanych w ortopedii oraz innych wyrobów ortopedycznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-05-10

Ogłoszenie nr 510430716-N-2021 z dnia 2021-05-10 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej:

ZP-381-10 Sukcesywna dostawa implantów stosowanych w ortopedii oraz innych wyrobów ortopedycznych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 518415-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 55382200000000, ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 612 927 103
faks: 612 927 102
e-mail: zam.pub@szamotuly.med.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Szamotułach

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP-381-10 Sukcesywna dostawa implantów stosowanych w ortopedii oraz innych wyrobów ortopedycznych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP-381-10/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są: 1. IMPLANTY KOSTNE (ortopedyczne)– szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do siwz. 2. Dodatkowe wyroby ortopedyczne - szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do siwz. W ramach przedmiotu zamówienia i w jego cenie Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Zapewnienia na czas trwania umowy depozytu w poz. od 1-17,19-40, 42-46, 48 - zał. nr 3, 2. Zapewnienia na czas trwania umowy instrumentarium chirurgicznego. 3. Przeszkolenia personelu w odpowiadającym zamówieniu zakresie Uwaga !!! Oferowane wyroby muszą bezwzględnie spełniać parametry określone dla każdego z nich przez Zamawiającego. W przypadku jego braku lub, gdy oferowane wyroby nie będą spełniały wymaganych warunków będzie to podstawą do odrzucenia oferty. 4. Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt zabezpieczyć dostawy i ponosi z tego tytułu pełną odpowiedzialność do momentu odebrania jej przez Zamawiającego. Wykonawca odpowiedzialny jest za wybór środka transportu, jak i za właściwe opakowanie towarów dające zabezpieczenie przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniami itp. 5. Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z prawem, a w szczególności z przepisami ustawy o wyrobach medycznych i innych obowiązujących przepisów. 6. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w miarę zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb bezpośrednio do apteki szpitalnej - magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Szamotułach przy ul. Sukienniczej 13. 7. Poszczególne dostawy realizowane będą na podstawie zamówień w ilościach i asortymencie, składanych drogą elektroniczną lub faxem przez Zamawiającego. 8. Zamawiający wymaga, aby termin realizacji dostaw był od 1 dnia do maksymalnie 5 dni roboczych liczonych od chwili złożenia zamówienia a uzupełnianie depozytu Wykonawca będzie dokonywał na swój koszt w ciągu max. do 3 dni/(a) roboczego od złożenia zamówienia 9. Dostawy odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy. 10. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia w godzinach urzędowania Zamawiającego. 11. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o której mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych . Prawo opcji opisane zostało w pkt XXI siwz Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych i jakościowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca w takim przypadku obowiązany jest przedstawić w ofercie wykaz rozwiązań równoważnych, pozycję, której rozwiązanie równoważne dotyczy oraz szczegółowy opis rozwiązania równoważnego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 33.18.31.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/04/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 146041.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ChM Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Lewickie 3b
Kod pocztowy: 16-061
Miejscowość: Juchnowiec Kościelny
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 157724.28

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 157724.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 157724.28
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.