To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-04-28
Wykonanie windy osobowej przy budynku Wydziału Filologiczno - Historycznego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: Zamówienie jest finansowane ze budżetu Unii Europejskiej w ramach Projektu pt. „Dostępna Akademia Pomorska”. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 (PO WER 2014-2020) Szkolnictwo Wyższe dla gospodarki i rozwoju, Poddziałanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych. Umowa o dofinansowanie nr UDA-POWR.03.05.00-00-A057/19-00
Numer ogłoszenia: 774090-N-2020
Numer ogłoszenia: 540408456-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 59 840 53 27
faks: 59 840 53 80
e-mail: zampub@apsl.edu.pl
www: www.apsl.edu.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wykonanie windy osobowej przy budynku Wydziału Filologiczno - Historycznego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/26/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu windy osobowej przy budynku Wydziału Filologiczno – Historycznego Akademii Pomorskiej w Słupsku – zgodnie z decyzją nr 349/2020 z dnia 30.09.2020 r. zatwierdzającą projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno - budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę.Działka objęta zakresem: 322/3 obr. 18, Adres: ul. Arciszewskiego 22a, 76-200 Słupsk Przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowo – kosztorysowa stanowiąca zał. nr 8,9 oraz 10 do SIWZ na którą składają się następujące opracowania: 1. Projekt zagospodarowania terenu 2. Projekt architektoniczno-budowlany 3. Projekt techniczny architektoniczno-konstrukcyjny (projekt wykonawczy) 4. Projekt techniczny sanitarny (projekt wykonawczy) 5. Projekt techniczny elektryczny (projekt wykonawczy) 6. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB) 7. Przedmiary robót 8. Decyzja o pozwoleniu na budowę 9. Zakres podstawowych prac do wykonania. Zakres prac obejmuje wykonanie nowego szybu windowego zewnętrznego wraz z dostawą i montażem windy o napędzie elektrycznym, dostosowanego do użytkowania przez osobę poruszającą się na wózku inwalidzkim. Dodatkowo przewiduje się wykonanie przebudowy części budynku na I piętrze, umożliwiającą dostęp nowoprojektowanej windy do traktów komunikacyjnych znajdujących się na I piętrze. W celu umożliwienia bezpośredniej komunikacji do projektowanego szybu osobom niepełnosprawnym, przewiduje się wykonanie chodnika terenowego, łączącego tereny parkingów z projektowanym dźwigiem. Prace realizowane będą na istniejącym i użytkowanym obiekcie w obszarze intensywnej zabudowy użytkowej. W bezpośrednim sąsiedztwie realizowanych robót znajdują się pomieszczenia użytkowe Uczelni Wyższej (sale wykładowe, pom administracyjne i socjalne). Podstawowe dane geometryczne: - Powierzchnia zabudowy 8,56 m2 - Kubatura ca. 54 m3 - Wysokość całkowita od poziomu terenu 9,16 m - Wysokość podszybia: 120,0 cm - Wysokość nadszybia: 330,0 cm - Wysokość podnoszenia: 5,36 m - Ilość przystanków: 3 Zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązkiem Wykonawcy jest sporządzenie szczegółowego projektu prefabrykowanego samonośnego szybu windy, składającego się z konstrukcji szybu z rur stalowych oraz przeszklonej systemowej fasady szybu dźwigowego i łącznika. Przedmiotowy projekt szybu windy należy opracować i przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych i przedstawić Zamawiającemu do akceptacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, w tym: Projekt budowlany stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ oraz STWIOR stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. Dla ułatwienia wyliczenia ceny oferty Zamawiający przekazuje przedmiary robót. W związku z przyjętym wynagrodzeniem ryczałtowym (cena ryczałtowa) za wykonanie przedmiotu zamówienia, przedmiary robót stanowią tylko i wyłącznie materiał pomocniczy i nie są podstawą do ustalenia przez Wykonawcę wysokości wynagrodzenia przedstawionego w ofercie. Przedmiar robót stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Tabela ofertowa nr 1, stanowiąca załącznik nr 11 do SIWZ, służy do wypełnienia cen ryczałtowych poszczególnych robót budowlanych (zadań), zawiera pozycje odpowiadające przedmiarowi robót, które umownie dzielą zamówienie na poszczególne zadania i będzie służyła do rozliczeń pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, m.in. do dokonywania odbiorów częściowych wykonanych robót. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do złożenia tabeli ofertowej. Roboty muszą być wykonane zgodnie z opisaną w pkt. 3.4. dokumentacją budowlaną, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach. Określone w dokumentacji materiały, urządzenia lub technologie, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe oraz estetyczne, jakim muszą odpowiadać, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza materiały, urządzenia lub technologie równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych oraz estetycznych, co najmniej równych lub wyższych (tzn. nie gorszych) od wskazanych w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. Wykazanie równoważności, tj. spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy. Zastosowanie urządzeń i wyrobów (materiałów), rozwiązań równoważnych musi gwarantować wykonanie konkretnych rozwiązań projektowych, które projekt realizuje, a ich zastosowanie musi zapewnić kompatybilność z zastosowanymi urządzeniami, wyrobami i technologią. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji projektowej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia. Przed zastosowaniem i wbudowaniem materiałów w obiekt, Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego dokumentu potwierdzającego zgodność tych materiałów z wymaganiami dokumentacji projektowej, oraz dokumentu dopuszczającego dany materiał do stosowania w budownictwie, tj. europejską deklarację właściwości użytkowych (znakowanie CE), lub krajową deklarację właściwości użytkowych (znakowanie B). Wbudowane urządzenie dźwigowe musi posiadać odpowiednie dopuszczenie polskiego Urzędu Dozoru Technicznego. Przed przekazaniem urządzenia dźwigowego Inwestorowi, obowiązkiem Wykonawcy (przy współuczestnictwie Inwestora) jest uzyskanie odbioru urządzenia dźwigowego przez Urząd Dozoru Technicznego i dopuszczenie tego urządzenia do eksploatacji. Gwarancja jakości przedmiotu umowy oraz rękojmia: 1. Gwarancja jakości robót budowlanych: wymagany okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane wynosi minimum 36 miesięcy. Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady robót budowlanych stanowiących przedmiot umowy. Gwarancja stanowi jedno z kryterium oceny oferty. 2. Warunki gwarancji jakości wykonanych robót budowlanych określa załącznik nr 4 SIWZ - wzór umowy. 3. Wykonawca na roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia udzieli 60 miesięcznej rękojmi według przepisów art. 556 – 576 4 w zw. z 656 § 1 oraz art. 638 kodeksu cywilnego. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących roboty w zakresie: robót rozbiórkowych, montażowych budowlanych, instalacyjnych, także operatorów sprzętów budowlanych, jeżeli czynności te mieszczą się w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zwołania na wniosek Wykonawcy zebrania wykonawców w trybie art. 38 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w tym dokonania oględzin obiektu objętego przedmiotem zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/04/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 412922.73 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Liftprojekt Inżynieria Dźwigowa Paweł Rafalik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kalinowo 86
Kod pocztowy: 07-304
Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 545874.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 803190.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Świadczenie usług w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych na trasy zagraniczne oraz krajowe
- Budowa strefy zamgławiaczy w Parku im. Witkacego w ramach zad. Bezpieczna droga do szkoły, czyli budowa chodnika przy ul. Riedla oraz strefa chłodzących kurtyn wodnych w Parku im.Witkacego-SBO 2024 r.
- Dostawa nowego ciągnika rolniczego.
- Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku
- Świadczenie usług cateringowych w 2024 roku
- Przeglądy sprzętu i aparatury medycznej - nr 30/TP/2024
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont w internacie garnizonowym z pracami towarzyszącymi Braniewo ul. Grota Roweckiego 14-16
- Renowacja dachu i elewacji budynku Domu oświatowego w miejscowości Jedlicze-Męcinka
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj etapu wstępnego wykopu oraz rozbiórek elementów dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie;
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Żegocina w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
- Modernizacja budynku dawnego dworca Kolei Wilanowskiej przy ul. Kostki Potockiego 31 wraz z infrastrukturą zewnętrzną
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.