eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała PodlaskaDostawa obrabiarek i oprzyrządowania do Zespołu Szkół Zawodowych Nr 2 w Białej Podlaskiej w ramach projektu: "Fachowcy z Brzeskiej ! - edycja 2".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-16

Ogłoszenie nr 510428540-N-2021 z dnia 2021-04-16 r.
Zespół Szkół Zawodowych Nr 2 im. Franciszka Żwirki i Stanisława Wigury w Białej Podlaskiej:

Dostawa obrabiarek i oprzyrządowania do Zespołu Szkół Zawodowych Nr 2 w Białej Podlaskiej w ramach projektu: "Fachowcy z Brzeskiej ! - edycja 2".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe, na realizację projektu „Fachowcy z Brzeskiej ! – edycja 2”.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 776259-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Zawodowych Nr 2 im. Franciszka Żwirki i Stanisława Wigury w Białej Podlaskiej, krajowy numer identyfikacyjny 17917000000000, ul. Brzeska 71, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 833 422 801
faks: 833 422 801
e-mail: zsz2bp@o2.pl
www: http://zsz2.dl.pl/

adres profilu nabywcy: https://zsz2bialapodlaska.bip.e-zeto.eu/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa obrabiarek i oprzyrządowania do Zespołu Szkół Zawodowych Nr 2 w Białej Podlaskiej w ramach projektu: "Fachowcy z Brzeskiej ! - edycja 2".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZSZ2.2911.12.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa obrabiarek i oprzyrządowania do
Zespołu Szkół Zawodowych Nr 2 w Białej Podlaskiej w ramach projektu: „Fachowcy z
Brzeskiej ! – edycja 2”. 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 42600000-2 Obrabiarki
42670000-3 Części i akcesoria do obrabiarek 3. Zamówienie współfinansowane jest ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i
kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe, na realizację projektu „Fachowcy z
Brzeskiej ! – edycja 2”. 4. Sprzęt, urządzenia i oprogramowanie muszą spełniać standardy
określone w załączniku nr 2 do aktualnych Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości
szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady
równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020 w części „III.
Standard edukacyjny”. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1
do SIWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany
będzie udzielić gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na dostarczony przedmiot zamówienia
na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu
odbioru, wykonanego całego zakresu przedmiotu zamówienia; Uwaga: Zaoferowany okres
rękojmi za wady nie może być krótszy od zaoferowanego okresu gwarancji. Wykonawca może
zaproponować tylko jeden z trzech okresów gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia tj.:
24 m-ce albo 36 m-cy albo 48 m-cy. Minimalny okres gwarancji i rękojmi to 24 m-ce.
Maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 48 m-cy. Zamawiający informuje, że okres
gwarancji na przedmiot zamówienia jest również przedmiotem oceny ofert w kryterium
„Gwarancja” – G”, określonym w rozdziale XIII SIWZ, zgodnie z opisanymi tam zasadami. 7.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we
wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 8. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia odpowiadał wymaganiom i parametrom opisanym w
załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 42.60.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 218820.33 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Metal Technics Polska Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy: zamowienia.mpt@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Ryżowa 43D/1 02-495 Warszawa
Kod pocztowy: 02-495
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 240766.60

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 240766.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 432958.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.