eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinSukcesywna dostawa fabrycznie nowych komputerów i monitorów dla Politechniki Koszalińskiej Numer referencyjny:

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-08

Ogłoszenie nr 510427554-N-2021 z dnia 2021-04-08 r.
Politechnika Koszalińska:

Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych komputerów i monitorów dla Politechniki Koszalińskiej Numer referencyjny:

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 771250-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540555895-N-2020, 540400298-N-2021, 540406992-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Koszalińska, krajowy numer identyfikacyjny 17030000000000, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: (094) 34-78-637, 34-78-635
e-mail: szp@tu.koszalin.pl
www: http://bip.tu.koszalin.pl/, https://miniportal.uzp.gov.pl/

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych komputerów i monitorów dla Politechniki Koszalińskiej Numer referencyjny:

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 69/PNOG/SZP-3/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem
zamówienia jest Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych komputerów i monitorów dla Politechniki
Koszalińskiej w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz formularzu
cenowym stanowiącym Załączniki nr 2 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod
Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30231300-0 – Monitory ekranowe 30213000-5 – Komputery
osobiste 30213100-6 – Komputery przenośne 3. Szczegółowy opis parametrów technicznych został
28.12.2020 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=cc979705-900f-43f0-8128-b2d34b9b9b56
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=cc979705-900f-43f0-8128-b2d34b9b9b56 5/14
zawarty w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Wykonawca jest zobowiązany
dostarczyć sprzęt, będący przedmiotem niniejszego postępowania na własny koszt we wskazane przez
Zamawiającego miejsce. 5. Minimalny okres gwarancji i wsparcia technicznego na dostarczony sprzęt
komputerowy wynosi 36 miesięcy. 6. Istotne postanowienia umowy zostały zawarte we wzorze umowy
stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Przedstawione wymagania przedmiotu zamówienia w
załączniku nr 2 do SIWZ stanowią minimalne wymagania oczekiwane przez Zamawiającego i będą
stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. W przypadku przywołania w opisie
przedmiotu zamówienia norm, aprobat, parametrów technicznych i systemów odniesienia, o których
mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym
tzn. o parametrach technicznych, nie gorszych niż wskazane w formularzu cenowym stanowiącym
załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez
Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania
określone przez Zamawiającego. Jeśli Zamawiający wskazał marki lub nazwy handlowe określa to klasę
produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny
wyrób czy producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego
określenia przedmiotu zamówienia. 8. Prawo opcji – dotyczy poz. 3,4,5,6,7,8 formularza cenowego. 1) W
ramach niniejszego postępowania Zamawiającemu przysługuje prawo opcji polegające na możliwości
zlecenia w ramach dodatkowych zamówień, będących rozszerzeniem podstawowego i obowiązkowego
zakresu przedmiotu zamówienia, według zakresu wskazanego w Załączniku nr 2 (dotyczy komputerów
osobistych i przenośnych) do SIWZ opisanego, jako Konfiguracja opcjonalna. 2) Warunkiem skorzystania
z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji -
złożenie odpowiedniego zamówienia opcjonalnego. 3) Szczegóły dotyczące prawa opcji znajdują się we
wzorze umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do
SIWZ). 4) Zamawiający w ramach prawa opcji może złożyć zamówienie w okresie trwania umowy. 5)
Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać, lub skorzystać w części. Zasady dotyczące realizacji
zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia
podstawowego. 6) Zamawiający zastrzega, że wskazane w Załączniku nr 2 do SIWZ ilości sprzętów w
ramach Prawa Opcji dla danej części zamówienia, są wielkościami maksymalnymi, a ilości te mogą ulec
zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy. 7) Wynagrodzenie
Wykonawcy uwzględnia w szczególności wszystkie koszty prac i czynności niezbędne do wykonania
przedmiotu umowy, w tym koszty dostawy, transportu, koszty usług świadczonych w ramach gwarancji
(w szczególności przeglądów, konserwacji), odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady. 8) Zamawiający
dopuszcza wcześniejszą realizację umowy poszczególnego zamówienia częściowego składającego się na
przedmiot umowy. 9. Cena brutto (dotyczy poz. 1,2,3,4,8 formularza cenowego) ulegnie zmianie w
28.12.2020 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=cc979705-900f-43f0-8128-b2d34b9b9b56
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=cc979705-900f-43f0-8128-b2d34b9b9b56 6/14
przypadku uzyskania potwierdzenia zamówienia zgodnie art.83 ust. 14 Ustawy o podatku od towarów i
usług (Dz. U. Nr 54 poz.535 z 2004 r.) uprawniającego do zastosowania 0% stawki podatku VAT. W
przypadku zastosowania 0% stawki podatku VAT, Wykonawca zobowiązuje się do terminowego
rozliczania korekt faktur. 10. W przypadku realizacji oprogramowania w systemie EDU / MOLP należy
podawać adres kontaktowy: Andrzej Szałas e-mail: licenses@tu.koszalin.pl tel. (94) 34 86 868 fax. (94)
34 86 808 Uczelniane Centrum Technologii Informatycznych. Dostawca zobowiązany jest do przesyłania
drogą elektroniczną na adres licenses@tu.koszalin.pl zestawienia zbiorczego dostarczonych licencji w
ramach umowy MOLP (załącznik nr 1 do wzoru umów). Zestawienie winien przesyłać niezwłocznie po
realizacji dostawy. Zestawienie powinno być przesłane w pliku umożliwiającym edycję (np. *.doc /*.docx
). W przypadku dostarczenia licencji bez dostawy komputera dostawca nie jest zobowiązany do
wypełnienia pozycji "Typ/Numer".

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 30.21.31.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 456720.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: T-SYSTEMS POLSKA SP. Z O.O.
Email wykonawcy: konrad.jaworski@t-systems.com.pl
Adres pocztowy: UL. Św. Antoniego 7
Kod pocztowy: 50-073
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 651727.80

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 651727.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 750576.75
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.