eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Remont, wymiana i ustawienie oznakowania pionowego i urządzeń BRD na drogach krajowych będących w administracji GDDKiA Oddział w Opolu w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2024r. - z podziałem na 3 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-25

Ogłoszenie nr 510424673-N-2021 z dnia 2021-03-25 r.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu:

Remont, wymiana i ustawienie oznakowania pionowego i urządzeń BRD na drogach krajowych będących w administracji GDDKiA Oddział w Opolu w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2024r. - z podziałem na 3 części

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 608316-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, krajowy numer identyfikacyjny 01751157500147, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, państwo Polska

telefon: 077 4016344; 4545505, 4016330
faks: 077 4544468
e-mail: przetargi@opole.gddkia.gov.pl
www: www.gddkia.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont, wymiana i ustawienie oznakowania pionowego i urządzeń BRD na drogach krajowych będących w administracji GDDKiA Oddział w Opolu w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2024r. - z podziałem na 3 części

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): O.Op.D-3.2412.21.2020 (47)

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont i wymiana oznakowania pionowego oraz
urządzeń bezpieczeństwa ruchu wraz z bieżącym utrzymaniem na drogach krajowych będących
w administracji GDDKiA Oddział w Opolu w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2024r. – w
podziale na 3 części :
=> Część nr 1 - Remont, wymiana i ustawienie oznakowania pionowego i urządzeń BRD na drogach krajowych będących w administracji GDDKiA Oddział w Opolu w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2024r. – Rejon w Kluczborku .
=> Część nr 2 - Remont, wymiana i ustawienie oznakowania pionowego i urządzeń BRD na drogach krajowych będących w administracji GDDKiA Oddział w Opolu w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2024r. – Rejon w Kędzierzynie – Koźlu .
=> Część nr 3 - Remont, wymiana i ustawienie oznakowania pionowego i urządzeń BRD na drogach krajowych będących w administracji GDDKiA Oddział w Opolu w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2024r. – Rejon w Nysie.

Zamówienie obejmuje :
a) montaż drogowych barier ochronnych ,
b) demontaż drogowych
barier ochronnych ,
c) montaż znaków pionowych i tablicowych ,
d) demontaż znaków pionowych i tablicowych ,
e) montaż luster drogowych, zwykłych lub antyroszeniowych ,
f) wymianę (demontaż i montaż) poduszki zderzeniowej U-15a ,
g) montaż słupków prowadzących U-1a/b, przeszkodowych U-5a i krawędziowych U-2, elementów U-1c, U-24 ,
h) naklejanie aplikacji na słupkach prowadzących oraz tablicach, plastronów ref. ,
i) demontaż oraz montaż konstrukcji wsporczych/bramownic do znaków, tablic oraz urządzeń BRD, wraz z demontażem fundamentu konstrukcji wsporczej ,
j) demontaż i montaż ogrodzeń segmentowych i balustrad ,
k) montaż słupków (rur) do znaków ,
l) montaż osłon antyporostowych, przeciwolśnieniowych, przeciwbłotnych, gniazd retencyjnych itp. ,
m) montaż elementów kubaturowych przestawnych ,
n) montaż słupków pasa drogowego i referencyjnych ,
o) przywrócenie terenu do użytkowania i roboty konserwacyjne takie jak
korekta/prostowanie barier, znaków itp.,
p) malowanie ogrodzeń i balustrad ,
q) dostawę znaków A, B, C, D, 600*600 folia typu I i typu II ,
r) dostawę znaków tablicowych D, E, F, U, T zwykłych lub antyroszeniowych folia typu I i typu II ,
s) dostawy słupków (rur) do znaków, tablic kierujących, podstaw do tablic itp.,
t) dostawę pozostałych urządzeń i elementów BRD (cyfr, aplikacji, taśm, obejm, baterii, lamp, itp.) .
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie także do :
- wykonania i uzyskania zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas usług przez organ zarządzający ruchem (uwzględniającego zastosowanie odpowiednich urządzeń),
- wykonywania i utrzymania oznakowania w trakcie realizacji usługi ,
- wykonawca winien przystąpić do realizacji robót, usług i dostaw interwencyjnych
mających na celu likwidację zagrożenia bezpieczeństwa ruchu w ciągu 4 godzin od otrzymania zlecenia od Zamawiającego oraz 48 godzin dla barier ochronnych .

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 45.23.32.80

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Remont, wymiana i ustawienie oznakowania pionowego i urządzeń BRD na drogach krajowych będących w administracji GDDKiA Oddział w Opolu w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2024r. – Rejon w Kluczborku.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1922596.80 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: Reznak sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@reznak.pl
Adres pocztowy: ul. Wspólna 1S
Kod pocztowy: 45-839
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

Nazwa wykonawcy: TB Infra Mariusz Życiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tartaczna 20
Kod pocztowy: 40-749
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2364794.06

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2364794.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3497785.44
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Remont, wymiana i ustawienie oznakowania pionowego i urządzeń BRD na drogach krajowych będących w administracji GDDKiA Oddział w Opolu w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2024r. – Rejon w Kędzierzynie - Koźlu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1670946.35 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: F.B. Serwis S.A.
Email wykonawcy: przetargi@fbserwis.pl
Adres pocztowy: ul. Siedmiogrodzka 9
Kod pocztowy: 01-204
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2055264.01

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2055264.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2920754.93
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Remont, wymiana i ustawienie oznakowania pionowego i urządzeń BRD na drogach krajowych będących w administracji GDDKiA Oddział w Opolu w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2024r. – Rejon w Nysie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1984349.80 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: Reznak sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@reznak.pl
Adres pocztowy: ul. Wspólna 1S
Kod pocztowy: 45-839
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

Nazwa wykonawcy: TB Infra Mariusz Życiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tartaczna 20
Kod pocztowy: 40-749
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2440750.25

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2440750.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3357764.70
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.