eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceRemont i przebudowa części pomieszczeń dawnego punktu gastronomicznego na zespół administracyjno-biurowy w segmencie M1 Narodowego Instytutu Onkologii Im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-22

Ogłoszenie nr 510424145-N-2021 z dnia 2021-03-22 r.
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach:

Remont i przebudowa części pomieszczeń dawnego punktu gastronomicznego na zespół administracyjno-biurowy w segmencie M1 Narodowego Instytutu Onkologii Im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 604058-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540230425-N-2020 r., 540232469-N-2020 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach, krajowy numer identyfikacyjny 28836600028000, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-102 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 32 2788401, 32 2789198, 32 2789119, 32 2789196, 32 2789193, 32 2789116, 32 2789117
e-mail: przetargi@io.gliwice.pl
www: http://www.io.gliwice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Instytut badawczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i przebudowa części pomieszczeń dawnego punktu gastronomicznego na zespół administracyjno-biurowy w segmencie M1 Narodowego Instytutu Onkologii Im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem
niniejszego zamówienia jest remont i przebudowa części pomieszczeń dawnego punktu gastronomicznego na
zespół administracyjno-biurowy w segmencie M1 Narodowego Instytutu Onkologii Im. Marii Skłodowskiej-
Curie Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach, zwanym dalej Zamawiającym. 2.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany na podstawie zatwierdzonego projektu budowlanego i pozwolenia
na budowę wydanego w formie decyzji administracyjnej. 3. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki
realizacji zamówienia zawarte są w formularzach: a) Projekt wykonawczy – załączniki nr 9 b) Przedmiary –
załączniki nr 10 c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWIOR) – załącznik nr 11 d) Wzór
umowy – załącznik nr 5 4.Informacja o możliwości złożenia oferty równoważnej: 1) Przedmiot zamówienia
został w niektórych elementach wskazany przez Zamawiającego poprzez podanie standardu (marki
handlowej lub jej odpowiednika). Dopuszcza się zatem zastosowanie (zaproponowanie w ofercie) wszelkich
równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane. Wskazane
parametry zastosowanego standardu określają istotne minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne,
użytkowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazanie marki lub nazwy producenta
określa klasę produktu. W ofercie można przyjąć wyroby innych marek i producentów o parametrach
technicznych i właściwościach użytkowych odpowiadających wyrobom opisanym w projekcie
wykonawczym. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność względem Zamawiającego za zastosowane
materiały. 2) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp – Wykonawca, który będzie się powoływał w swojej ofercie
na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej, specyfikacji
wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarze robót opisujących niniejsze zamówienie jest
obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez
Zamawiającego. Jako takie należy rozumieć rozwiązania o parametrach nie gorszych niż podane
przykładowo w dokumentacji. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany załączyć do oferty
dokumenty uwiarygodniające zgodność cech technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych zawartych w
rozwiązaniach równoważnych wymaganiom Zamawiającego, zaoferowanych w złożonej ofercie. Asortyment
równoważny należy wyszczególnić w załączniku nr 1 do SIWZ. 5. Zamawiający nie ogranicza możliwości
powierzenia jakiejkolwiek części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku, Wykonawca jest
zobowiązany do wskazania w formularzu oferty części zamówienia , której wykonanie zamierza powierzyćpodwykonawcy oraz do podania nazwy podwykonawcy. Zlecenie części zamówienia podwykonawcom
winno się odbywać na zasadach określonych w ustawie Pzp oraz zgodnie z zapisami umowy. 6. Personel
Wykonawcy – wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez
Wykonawcę, Podwykonawcę lub Dalszego Podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności
wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie, na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które
wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych.
Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną,
dostawców materiałów budowlanych. 2) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym
przez niego nie krótszym jednak niż 5 dni roboczych licząc od dnia żądania, Wykonawca przedłoży
Zamawiającemu do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami, o których
mowa w ust. 1 powyżej. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od Pracowników zgody na
przetwarzanie danych osobowych zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony
danych osobowych. 3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z
Pracownikami w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. 2 powyżej będzie traktowane jako
niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę. 4)
Jeżeli pomimo powyższych wymogów na budowie będzie przebywać osoba nie zatrudniona na podstawie
umowy o pracę, co zostanie ustalone przez inspektora nadzoru, Zamawiającego lub jego przedstawicieli,
osoba taka będzie musiała opuścić plac budowy, a Wykonawca zapłaci Zamawiającemu tytułem kary
umownej 1 000,00 zł brutto za każdy taki przypadek. Fakt przebywania takiej osoby na budowie musi zostać
potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez inspektora nadzoru lub przedstawicieli Zamawiającego.
Notatka nie musi być podpisana przez Wykonawcę lub jego przedstawicieli. 7. Ubezpieczenie: 1.
Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć na własny koszt umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności
cywilnej (delikt, kontrakt, produkt) w zakresie prac objętych przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną
nie niższą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych) obejmującą zakresem ochrony: a) szkody w
mieniu stanowiącym własność Zamawiającego powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w
tym szkody w rzeczach stanowiących przedmiot obróbki, naprawy lub innych czynności oraz w mieniu
powierzonym (do wysokości sumy gwarancyjnej), b) włączenie odpowiedzialności za szkody powstałe z
wadliwego wykonania robót lub usług, w tym po przekazaniu przedmiotu wykonanej pracy lub usługi w
użytkowanie Zamawiającego (do wysokości sumy gwarancyjnej), c) szkody wyrządzone przez
podwykonawców Wykonawcy (do wysokości sumy gwarancyjnej), d) Odpowiedzialność Cywilna
Pracodawcy (do wysokości sumy gwarancyjnej), e) szkody powstałe w następstwie awarii urządzeńwodociągowych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, instalacji gazowych, elektrycznych oraz szkody
powstałe na skutek cofnięcia się cieczy z rur systemu kanalizacji (do wysokości sumy gwarancyjnej), f) OC z
tytułu czystych strat finansowych tj. strat nie wynikających ze szkód osobowych lub rzeczowych (limit na
jedno i wszystkie zdarzenia w wysokości 200 000,00 zł sumy gwarancyjnej), g) zakres ubezpieczenia
powinien obejmować także szkody w mieniu otaczającym plac prowadzonych robót powstałe wskutek
realizacji przedmiotu zamówienia (do wysokości sumy gwarancyjnej), h) obowiązywać będzie klauzula
reprezentantów w zależności od typu spółki ograniczona do członków zarządu lub komplementariuszy lub
wspólników lub partnerów lub osób fizycznych zawierających umowę ubezpieczenia (do wysokości sumy
gwarancyjnej), i) z zakresu ubezpieczenia nie będą wyłączone szkody powstałe wskutek wibracji, hałasu,
użycia młotów, dźwigów (do wysokości sumy gwarancyjnej), j) OC za szkody w instalacjach naziemnych i
podziemnych (do wysokości sumy gwarancyjnej), k) OC podczas prac ładunkowych/rozładunkowych w tym
w przedmiocie prac (do wysokości sumy gwarancyjnej). 2. W umowie ubezpieczenia nie mogą mieć
zastosowania udziały własne i franszyzy procentowe. Maksymalna wysokość udziału/franszyz nie wyższa niż
1 000,00 zł. 3. Umowa ubezpieczenia powinna gwarantować wypłatę odszkodowania płatnego w walucie
polskiej. 4. Szczegóły dotyczące terminu ważności ubezpieczenia określono we „Wzorze umowy”,
stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 700317.19 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 7

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane ,,A. Piaskowski i Spotka" Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chopina nr 14
Kod pocztowy: 41-300
Miejscowość: Dabrowa Górnicza
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 751525.01

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 751525.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 835567.71
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.