To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-15
Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gminie Wisznice - stacja ujęcia i uzdatniania wody w Wisznicach, oczyszczalnia ścieków - etap II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodnokanalizacyjnej w gminie Wisznice”, współfinasowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014- 2020, Oś priorytetowa 6: Ochrona środowiska i efektywne wykorzystanie zasobów Działanie 6.4 Gospodarka wodno-ściekowa
Numer ogłoszenia: 776268-N-2020
Numer ogłoszenia: 540402499-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 83 378 21 30
faks: 83 378 21 30
e-mail: gzkwisznice@gmail.com
www: https://gzkwisznice.e-biuletyn.pl/index.php?id=54
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gminie Wisznice - stacja ujęcia i uzdatniania wody w Wisznicach, oczyszczalnia ścieków - etap II
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): GZK.271.2.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.
Przedmiotem zamówienia jest „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gminie
Wisznice – stacja ujęcia i uzdatniania wody w Wisznicach, oczyszczalnia ścieków – etap II”. 2.
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodnokanalizacyjnej
w gminie Wisznice”, współfinasowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-
2020, Oś priorytetowa 6: Ochrona środowiska i efektywne wykorzystanie zasobów Działanie 6.4
Gospodarka wodno-ściekowa. 3. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących zadań : 1)
Modernizacja stacji ujęcia i uzdatniania wody w m. Wisznice - obręb: 0012 Wisznice – działa nr 35
obejmujące następujące roboty: budowa nowego zbiornika wyrównawczego wody czystej o poj.
250m3, remont istniejącego zbiornika – wymiana orurowania wraz z osprzętem i włazami, remont
pokrywy zbiornika, oczyszczenie komory zbiornika; wykonanie II stopnia filtracji (2 filtry
ciśnieniowe); remont studni (2 szt.) – wymiana obudowy studni; remont zbiornika popłuczyn;
dostarczenie agregatu prądotwórczego o mocy 64kVA/51,2 kW, mocy rezerwowej 70 kVA/56 kW, w
obudowie dźwiękochłonnej, SZR 160A wraz ze zdalnym panelem; montaż instalacji fotowoltaicznej o
mocy 15kW, i pow. zabudowy ok.90m2 częściowo na dachu budynku oraz gruncie, która będzie
produkować energię na potrzeby własne stacji ujęcia i uzdatniania wody (w tym do zasilenia układu
technologii ujęcia i uzdatniania wody). W skład instalacji oprócz paneli fotowoltaicznych wchodzą m. in.
konstrukcje i elementy montażowe, inwertery DC/AC, okablowanie solarne, kontenerowe rozdzielnice
nn/SN, układy pomiarowo–zabezpieczające, linie kablowe oraz pozostałe oprzyrządowanie. 2)
Modernizacja oczyszczalni ścieków w m. Wisznice Kolonia - obręb: 0013 Wisznice Kolonia– działka nr
491/2 obejmujące następujące roboty: wymiana dmuchaw o mocy 8,73 kW każda – 2 szt. wraz z
wymianą czujników poziomu tlenu w reaktorze wraz z okablowaniem i sterowaniem – 2 szt. montaż
instalacji fotowoltaicznej o mocy 15kW, i pow. zabudowy ok.90m2, częściowo na dachu budynku oraz
gruncie, która będzie produkować energię na potrzeby własne oczyszczalni ścieków. W skład instalacji
oprócz paneli fotowoltaicznych wchodzą m. in. konstrukcje i elementy montażowe, inwertery DC/AC,
okablowanie solarne, kontenerowe rozdzielnice nn/SN, układy pomiarowo – zabezpieczające, linie
kablowe oraz pozostałe oprzyrządowanie. 4. Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją
projektową stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ z uwzględnieniem postanowień umowy stanowiącej
załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają m.in.: 1) dokumentacja
projektowa, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 6. Zamawiający, na
podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez
Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez
Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu
pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz.
U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.): 1) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, które dotyczą
wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób
wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności bezpośrednio związane z
wykonywaniem robót, czyli czynności tzw. pracowników fizycznych (wymóg nie dotyczy m.in.: osób
kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, czy dostawców materiałów budowlanych), 2)
sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – Wykonawca,
w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy, przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że osoby
wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót są zatrudnione, na podstawie
umowy o pracę, zarówno przez Wykonawcę, jak i podwykonawców, 3) uprawnienia Zamawiającego w
zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp
oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: w okresie realizacji zamówienia Zamawiający ma
prawo do skierowania wniosku do inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli. Niespełnienie
wymagań, o których mowa w pkt 1 i 2 skutkuje sankcjami określonymi w § 25 ust. 1 pkt 9-10 umowy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania, na etapie realizacji umowy, oświadczenia wykonawcy
lub podwykonawcy o zatrudnieniu danego pracownika, zawierającego informacje niezbędne do
weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego
pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika.
7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności
ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) wraz z
przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów,
zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, pod nadzorem przedstawicieli Zamawiającego –
Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego oraz samego Zamawiającego. 8. Przedmiot zamówienia należy
wykonywać z udziałem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie. 9. Materiały
dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów
dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994
r. Prawo budowlane. 10. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również
zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami
techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami i wytycznymi. 11. Jeżeli dokumentacja projektowa
lub specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych
materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3
ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia
pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe,
jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione
wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych
producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne
parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub
urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów.
Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu
oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami
producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie
konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia,
dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co
najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o
wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych
dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. 12. Zamawiający, w każdym przypadku,
gdy opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, krajowych ocen technicznych lub
europejskich ocen technicznych, aprobat technicznych i specyfikacji technicznych, dopuszcza
rozwiązania równoważne opisywanym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1157815.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: MD Instalacje Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Husarska 8/49
Kod pocztowy: 20-555
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1589000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1852000
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI WISZNICE
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej
- Budowa nowego budynku na mieszkania wspomagane w ramach projektu "Rozwój infrastruktury usług i integracji społecznej w Gminie Wisznice"
więcej: przetargi WISZNICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Osiek nad Notecią - utworzenie miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - Aktywny Maluch
- Poprawa jakości edukacji poprzez przebudowę pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Werbkowicach
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Toruńskiej 15 w Grudziądzu z podłączeniem budynku do miejskiej sieci ciepłowniczej
- Budowa budynku wielorodzinnego przy ulicy Sądeckiej w Rabce-Zdroju
- Budowa ogólnodostępnego placu sportowo-rekreacyjnego przy Zespole Szkół nr 2 w Żyrardowie
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi zlokalizowanego przy ul. I. Paderewskiego 17 w Wałbrzychu"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





