eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Umowa na sukcesywną dostawę komputerów, monitorów, laptopów i drukarek, 4 miesiące

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-11

Ogłoszenie nr 510422247-N-2021 z dnia 2021-03-11 r.
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie:

Umowa na sukcesywną dostawę komputerów, monitorów, laptopów i drukarek, 4 miesiące

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 775562-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540403691-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 13760000000000, ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 12 662 60 53
faks: 12 637 22 43
e-mail: przetargi@poczta.up.krakow.pl
www: www.up.krakow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Umowa na sukcesywną dostawę komputerów, monitorów, laptopów i drukarek, 4 miesiące

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 39/PN/COI/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy nowego i nieużywanego sprzętu komputerowego i urządzeń komputerowych, w zakres których wchodzi sprzedaż, dostawa oraz wniesienie do siedziby Zamawiającego.
2) Gwarancja na oferowany sprzęt – minimum 24 miesiące.
3) Przedmiot zamówienia obejmuje 3 części, których zakres szczegółowo został określony w Wytycznych technicznych stanowiących Załącznik nr 7 do SIWZ.
Część 1 – Notebooki
Część 2 - Urządzenia wielofunkcyjne A4, urządzenia wielofunkcyjne A3, drukarki
Część 3 – Jednostki centralne komputerów, monitory
4) Zamawiający dopuszcza na etapie postępowania zaoferowanie równoważnych rozwiązań do tych opisanych w dokumentacji we wszystkich miejscach gdzie powołuje się na konkretne rozwiązania ze wskazaniem znaków towarowych, patentowych, pochodzenia oraz źródła lub szczególnego procesu oraz nazw firmy. Wymienione elementy mają na celu wskazanie dla Wykonawców poziomu jakości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych, które stanowią minimum jakie Wykonawca musi wziąć pod uwagę przy sporządzaniu oferty. Oferowany sprzęt musi być równoważny wydajnościowo, liczba, rodzaj czy rozmiar portów/złączy nie może być uzyskany poprzez zastosowanie zewnętrznych urządzeń, adapterów lub przejściówek.
5) Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty równoważność oferowanego sprzętu z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanych urządzeń i elementów z wymaganiami SIWZ. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy producenta, modelu oferowanego urządzenia oraz opisu jego właściwości technicznych i/lub funkcjonalnych (prospekty, katalogi, foldery, itp.). Zamawiający wymaga również dołączenia wydruków testów porównawczych benchmark - tam gdzie jest o nich mowa w opisie przedmiotu zamówienia.
6) Dostarczony sprzęt musi posiadać deklaracje zgodności producenta CE potwierdzające spełnienie wymagań określonych przepisami prawa.
7) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8) Dostarczony sprzęt musi posiadać deklaracje zgodności producenta CE potwierdzające spełnienie wymagań określonych przepisami prawa.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 30.20.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Notebooki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 134400.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: NKK SYSTEM Nowak, Kukułka, Kornijasz Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tatarska 5
Kod pocztowy: 30-103
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 165312.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 165312.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 165312.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Urządzenia wielofunkcyjne A4, A3, drukarki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 16930.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Copy Felix Ludwik Tuszyński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Eisenberga 7
Kod pocztowy: 30-531
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 20041.90

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 20041.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 42785.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Jednostki centralne komputerów, monitory

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 80823.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Web-Profit Maciej Kuźlik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szmaragdowa 2
Kod pocztowy: 41-943
Miejscowość: Piekary Śląskie
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 80823.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 80823.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 88739.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.