eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla Uniwersytetu Łódzkiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-09

Ogłoszenie nr 510421739-N-2021 z dnia 2021-03-09 r.
Uniwersytet Łódzki:

Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla Uniwersytetu Łódzkiego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: 1. Zakup finansowany w ramach projektu ECOPOND 2019/34/HJNZ8/00683 finansowany ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021 (Fundusze Norweskie) w ramach Programu „Badania”, którego operatorem jest Narodowe Centrum Nauki (dotyczy części 1). 2. Zakup finansowany w ramach projektu „Modelowe kształcenie przyszłych nauczycieli przedmiotów matematycznoprzyrodniczych w Uniwersytecie Łódzkim”, nr POWR.03.01.00-IP.08.00-PKN/18, na podstawie umowy nr POWR.03.01.00-00KN53/18-00 z dnia 12.12.2018 r. pozycja budżetu: 23,24,25,26,27 (dotyczy części 3, 4, 5, 6, 7).
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 774225-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Łódzki, krajowy numer identyfikacyjny 12870000000000, ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 42 635 43 54
faks: 42 635 43 26
e-mail: przetargi@uni.lodz.pl
www: www.uni.lodz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla Uniwersytetu Łódzkiego.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 115/ZP/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa urządzeń laboratoryjnych

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 38.34.10.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: -

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 21792.58 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Alchem Grupa Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polna 21
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 24600.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 24600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 25778.58
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: -

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 501323.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Freiberg Instruments Gmbh
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Delfter Str. 6
Kod pocztowy:
Miejscowość: Freiberg
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Tak (DE)
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 645293.55

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 645293.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 645293.55
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: -

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w części 3 zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia (nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu).
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: -

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w części 4 zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia (nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu).
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: -

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w części 5 zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia (nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu).
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: -

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w części 6 zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia (nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu).
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: -

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w części 7 zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia (nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.