eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WyszkówDostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku do SPZZOZ w Wyszkowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-08

Ogłoszenie nr 510421564-N-2021 z dnia 2021-03-08 r.
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie:

Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku do SPZZOZ w Wyszkowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 777446-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, krajowy numer identyfikacyjny 30872600000000, Komisji Edukacji Narodowej 1, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 29 743 76 11
faks: 297 437 605
e-mail: kancelaria@szpitalwyszkow.pl
www: www.szpitalwyszkow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku do SPZZOZ w Wyszkowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DEZ/Z/341/ZP - 33/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku do SPZZOZ w Wyszkowie według asortymentu wyszczególnionego w Pakietach od nr 1 do nr 26 wraz z wymaganiami dla tych pakietów zawartymi w tabelach, stanowiącymi Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - szczegółową ofertę cenową - Załącznik nr 2 do SIWZ. 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej ilości towarów wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca ma prawo zgłosić roszczenie z tytułu niezrealizowania umowy, gdy łączna wartość zrealizowanych dostaw w okresie trwania umowy będzie mniejsza niż 50% szacunkowej łącznej wartości umowy określonej w ofercie Wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w służbie zdrowia, zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz.U.2020 r. poz. 186 ze zm.). 3. Dostarczane produkty muszą odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 33.14.10.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 61248.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: SKAMEX Sp. z o. o. Sp. J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Częstochowska 38/52
Kod pocztowy: 93-121
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 66147.84

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 66147.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 66147.84
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Pakiet nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 18825.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MEDOX PRO Sp. z o. o. Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Grodzka 20/4
Kod pocztowy: 70-560
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 20331.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 20331.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 28911.60
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Pakiet nr 3

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna: art. 93 ust.1 pkt. 1) Pzp
Uzasadnienie faktyczne: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Pakiet nr 4

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna: art. 93 ust.1 pkt. 1) Pzp
Uzasadnienie faktyczne: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Pakiet nr 5

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna: art. 93 ust.1 pkt. 1) Pzp
Uzasadnienie faktyczne: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Pakiet nr 6

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna: art. 93 ust.1 pkt. 1) Pzp
Uzasadnienie faktyczne: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Pakiet nr 7

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna: art. 93 ust.1 pkt. 1) Pzp
Uzasadnienie faktyczne: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Pakiet nr 8

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna: art. 93 ust.1 pkt. 1) Pzp
Uzasadnienie faktyczne: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: Pakiet nr 9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 59000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: AKME Sp. z o. o. Sp. k.,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Poloneza 89B
Kod pocztowy: 02-826
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 63720.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 63720.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 96811.20
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 10
NAZWA: Pakiet nr 10

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 816.50 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ZARYS International Group Sp. z o. o. Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pod Borem 18
Kod pocztowy: 41-808
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 881.82

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 881.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1538.68
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 11
NAZWA: Pakiet nr 11

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna: art. 93 ust.1 pkt. 1) Pzp
Uzasadnienie faktyczne: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 12
NAZWA: Pakiet nr 12

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 25800.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ZARYS International Group Sp. z o. o. Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pod Borem 18
Kod pocztowy: 41-808
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 27864.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 27864.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 27864.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 13
NAZWA: Pakiet nr 13

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9480.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Chodacki, A. Misztal „Medica” Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 4A
Kod pocztowy: 59-300
Miejscowość: Lubin
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 10238.40

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10238.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11815.20
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 14
NAZWA: Pakiet nr 14

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna: art. 93 ust.1 pkt. 1) Pzp
Uzasadnienie faktyczne: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 15
NAZWA: Pakiet nr 15

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 96916.68 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Dräger Polska Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Posag 7 Panien 1
Kod pocztowy: 02-495
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 105088.53

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 105088.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 105088.53
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 16
NAZWA: Pakiet nr 16

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna: art. 93 ust.1 pkt. 1) Pzp
Uzasadnienie faktyczne: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 17
NAZWA: Pakiet nr 17

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2464.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ZARYS International Group Sp. z o. o. Sp. k.,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pod Borem 18
Kod pocztowy: 41-808
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2661.12

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2661.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3036.96
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 18
NAZWA: Pakiet nr 18

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna: art. 93 ust.1 pkt. 1) Pzp
Uzasadnienie faktyczne: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 19
NAZWA: Pakiet nr 19

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna: art. 93 ust.1 pkt. 1) Pzp
Uzasadnienie faktyczne: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 20
NAZWA: Pakiet nr 20

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna: art. 93 ust.1 pkt. 1) Pzp
Uzasadnienie faktyczne: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 21
NAZWA: Pakiet nr 21

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 17580.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ZARYS International Group Sp. z o. o. Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pod Borem 18
Kod pocztowy: 41-808
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 18986.40

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 18986.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 18986.40
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 22
NAZWA: Pakiet nr 22

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna: art. 93 ust.1 pkt. 1) Pzp
Uzasadnienie faktyczne: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 23
NAZWA: Pakiet nr 23

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna: art. 93 ust.1 pkt. 1) Pzp
Uzasadnienie faktyczne: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 24
NAZWA: Pakiet nr 24

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna: art. 93 ust.1 pkt. 1) Pzp
Uzasadnienie faktyczne: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 25
NAZWA: Pakiet nr 25

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna: art. 93 ust.1 pkt. 1) Pzp
Uzasadnienie faktyczne: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 26
NAZWA: Pakiet nr 26

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna: art. 93 ust.1 pkt. 1) Pzp
Uzasadnienie faktyczne: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.