To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-02
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rewitalizacja zabytkowej kamienicy poprzez remont poddasza oraz dachu budynku przy ul. Warszawskiej 53 w Mrągowie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 773705-N-2020
Numer ogłoszenia: 540558483-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +48897410150
faks: +48897417275
e-mail: starostwo@powiat.mragowo.pl
www: https://www.bip.powiat.mragowo.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rewitalizacja zabytkowej kamienicy poprzez remont poddasza oraz dachu budynku przy ul. Warszawskiej 53 w Mrągowie"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.272.10.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegająca na Pełnieniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja zabytkowej kamienicy poprzez remont poddasza oraz dachu budynku przy ul. Warszawskiej 53 w Mrągowie” w zabytkowej kamienicy przy ul. Warszawskiej 53 w Mrągowie wpisanej do Rejestru Zabytków Województwa Warmińsko-Mazurskiego pod nr A-2285. 2.Zamówienie obejmuje sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi w zakresie branż: 1)konstrukcyjno-budowlanej, 2)instalacji i urządzeń sanitarnych , w szczególności cieplnych, wodnych, kanalizacyjnych i wentylacyjnych, 3)instalacji i urządzeń elektrycznych. 3.Usługi nadzoru będą obejmowały w szczególności: 1)reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez nadzór nad właściwym realizowaniem umowy o roboty budowlane, zawartej w związku z realizacją przedmiotowego zadania inwestycyjnego, sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, pozwoleniami, przepisami i innymi uzgodnieniami oraz zasadami wiedzy technicznej, a także z zaleceniami Zamawiającego, 2)uczestnictwo w czasie przekazania placu budowy Wykonawcy robót budowlanych, 3)zapewnienie ciągłości prowadzenia usługi nadzoru w poszczególnych branżach poprzez wizytowanie terenu budowy z częstotliwością uzasadnioną przebiegiem nadzorowanych robót budowlanych, jednak nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu oraz osobiste informowanie Zamawiającego o stanie zaawansowania prac robót budowlanych min. raz w tygodniu. 4)wykonywanie czynności nadzoru w sposób określony w art. 25, 26 i 27 w ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U.2020 poz.814 z późn.zm.), 5)dokonywanie podczas inspekcji budowy wpisów w dzienniku budowy oraz kontrola spisów dokonanych przez kierownika budowy, 6)zapoznanie się z dokumentacja projektową i wszelkimi pozwoleniami, uzgodnieniami, opiniami, warunkami i innymi oraz z treścią umowy o roboty budowlane, 7)sprawdzanie ilości i jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zobowiązany będzie do zapobiegania zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 8)sprawdzanie i odbiory robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 9)uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru, 10)potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, kontrolowanie rozliczeń budowy, 11)uzgadnianie z Zamawiającym i projektantem ewentualnych zmian materiałowych, zgodnych z umową z Wykonawcą, 12)czynny udziału w naradach technicznych organizowanych w toku realizacji robót, 13)udział w konsultacjach z projektantem w ramach ewentualnego nadzoru autorskiego, 14)kompleksową współpracę z Zamawiającym w zakresie pomocy przy rozliczaniu inwestycji (kontrola rozliczeń w tym przygotowanie niezbędnych dokumentów dot. rzeczowej realizacji robót budowlanych wymaganych do złożenia wniosku o płatność w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 8 – „Obszary wymagające rewitalizacji”, Działania 8.1 - „Rewitalizacja obszarów miejskich"), 15)przygotowywanie, weryfikacja dla Zamawiającego kompletnych dokumentów technicznych związanych z odbiorem jak i z rozliczeniem robót, informowanie Zamawiającego, projektanta o ewentualnych problemach z realizacją inwestycji, 16)chronienie interesów Zamawiającego, przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy Prawo Budowlane, 17)czynne uczestnictwo w kontrolach zewnętrznych związanych z realizacją inwestycji, 18)zgłaszanie konieczności wykonania robót nie objętych umową z Wykonawcą, wraz z uzasadnieniem pisemnym konieczności wykonania prac oraz weryfikowaniem ich kosztów w zgodzie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz ewentualnie z umową o przyznanie dotacji i pożyczki na realizację inwestycji, 19)w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych - spisywania protokołów konieczności, 20)czynny udział w pracach komisji dotyczących przeglądów gwarancyjnych, przeglądów w ramach rękojmi i przeglądu pogwarancyjnego (inwestycja objęta jest 60 miesięcznym okresem gwarancji na wykonane prace budowlane). 4.Dokumentacja projektowa wraz z przetargową na wykonanie robót budowlanych jest opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego Rewitalizacja zabytkowej kamienicy poprzez remont poddasza oraz dachu budynku przy ul. Warszawskiej 53 - Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Mrągowie w Załącznikach od numeru 8 do numeru 16. 5.Wartość robót budowlanych, które będą objęte nadzorem wynosi ok. 615 000,00 złotych brutto, przy terminie realizacji nie później niż do 28.02.2022 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 71.24.70.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Wykonanie przedmiotu umowy od dnia podpisania umowy do dnia rozliczenia inwestycji po bezusterkowym odbiorze robót (planowany termin zakończenia = planowany termin odbioru końcowego robót budowlanych + 1 miesiąc tj. 28.03.2022r.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 16260.16 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: VARIA Mariusz Iwanowicz
Email wykonawcy: mariusz.iwanowicz@op.pl
Adres pocztowy: Różnowo 66L
Kod pocztowy: 11-001
Miejscowość: Dywity
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8979.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 121032.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z MRĄGOWA
- Prowadzenie i utrzymanie Mrągowskiego Centrum Aktywności Lokalnej przy ul. Kopernika 2c w Mrągowie
- Dostawa paliw płynnych w 2026 roku
- Prowadzenie i utrzymanie amfiteatru wraz z zapleczem socjalnym, infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Jaszczurcza Góra w Mrągowie
- Przystosowanie budynku administracyjnego przy ul. Królewieckiej 60A w Mrągowie w zakresie zabezpieczenia przeciwpożarowego wraz z budową instalacji przeciwpożarowej w budynku.
- Remonty bieżące i konserwacja dróg gruntowych na terenie Gminy Mrągowo w roku 2026
- "Dostawa sprzętu, usług i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Mrągowo"
więcej: przetargi w Mrągowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji zad. pn.: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Żołnierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami "Budowa ulic Złote Piaski i Aloesowej w Kosakowie oraz Leszczynowej, Liściastej i Ogrodowej w Mostach" - etap ul. Złote Piaski i ul. Ogrodowa w Mostach"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Remont świetlicy wiejskiej w Turzu"
- PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO nad realizacją robót drogowych objętych zadaniem: Budowa odcinka ścieżki pieszo-rowerowej ul. Jabłoniowa w Książenicach i w Urszulinie.
- Pełnienie nadzoru nad realizacją robót budowlanych wykonywanych w ramach projektu pn.: "Adaptacja do zmian klimatu - rozwój zielono-błękitnej infrastruktury w Kaliszu" w podziale na 6 Części
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Zakliczyn
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





