To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-02
Dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem dla ŁUKASIEWICZ-PORT
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 769492-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +48 71 734 77 77
faks: +78 71 720 16 00
e-mail: zakupy@port.org.pl
www: https://bip.port.org.pl/zamowienia-publiczne/aktualne/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem dla ŁUKASIEWICZ-PORT
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PO.271.53.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z oprogramowaniem 50 szt.
zestawów komputerowych dla ŁUKASIEWICZ-PORT, w tym 43 szt. w wersji STANDARD i
7 szt. w wersji PRO oraz 50 szt. dodatkowych monitorów LCD. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały
określone w załączniku nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3
do SIWZ - wzór umowy. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania, w zależności od
potrzeb, z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 PZP, polegającego na zwiększeniu
zakresu przedmiotu Umowy maksymalnie o 4 szt. zestawów komputerowych w wersji
STANDARD oraz maksymalnie o 4 szt. dodatkowych monitorów LCD. Prawo opcji będzie
realizowane poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia w formie
pisemnej/elektronicznej. Podstawę określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach
prawa opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy. Zamawiający
może realizować prawo opcji jednorazowo lub wielokrotnie, aż do wyczerpania maksymalnej
ilości zamówienia objętej prawem opcji, o której mowa w niniejszym punkcie zdanie pierwsze.
Możliwość skorzystania z prawa opcji obowiązuje przez cały okres trwania Umowy. Prawo
opcji realizowane będzie na zasadach, w tym terminach, przypisanych do zamówienia
podstawowego. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać w ogóle lub skorzystać w
części. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem
Zamawiającego. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie
Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Dopuszcza się zaoferowanie
produktów równoważnych. Zamawiający informuje, że w przypadku gdy określił w SIWZ lub
OPZ wymagania przez wskazanie „nazw własnych”, jeżeli mogłoby to doprowadzić do
uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to należy
traktować takie określenie jako wzorcowe. W każdym takim przypadku Zamawiający
dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych. Zamawiający uzna, że zaoferowane
rozwiązanie posiada równoważne cechy z przedmiotem zamówienia jeżeli będzie ono
zawierało funkcjonalności co najmniej tożsame lub lepsze od określonych przez Zamawiającego w zakresie posiadanej funkcjonalności. W przypadku zaproponowania wersji
równoważnej Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty opis i dane techniczne
zaproponowanego rozwiązania umożliwiające porównanie go z parametrami wymaganymi
opisem przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy zaoferowane przez Wykonawcę
rozwiązanie równoważne nie będzie współpracować ze sprzętem i oprogramowaniem
funkcjonującym u Zamawiającego lub spowoduje zakłócenia w pracy środowiska sprzętowego
i programowego, Wykonawca na własny koszt odinstaluje rozwiązanie równoważne oraz
dokona przywrócenia właściwego działania środowiska sprzętowego i programowego
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 30.21.30.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 303526.60 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ADVATECH sp.zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Klecińska 123
Kod pocztowy:
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 394323.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 535951.59
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Przebudowa istniejącego miejsca gromadzenia odpadów komunalnych
- Wymiana instalacji elektrycznej WLZ ADM wraz z wykonaniem przycisku p.poż. w budynku wielorodzinnym
- BZP.2711.24.2024.MP "Usługa hotelowo-gastronomiczna na potrzeby konferencji X. Międzynarodowe Warsztaty Fizyki Powierzchni IWSP-2024".
- Wykonanie usługi przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej będącej na wyposażeniu Szpitala SPZOZ MSWIA we Wrocławiu
- Zakup 5 urządzeń drukujących wielofunkcyjnych A3 dla Oddziałów Straży Miejskiej Wrocławia
- Modernizacja nagłośnienia na Stadionie Tarczyński Arena we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.
- ZAKUP SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I OPROGRAMOWANIA
- Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych oraz stacji roboczych dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego - 4 zadania.
- Dostawa aparatu do znieczuleń
- Dostawa urządzeń na potrzeby "Maratonu wykładów" z okazji 55-lecia UwS
- Dostawa zestawów komputerowych i laptopów wraz z oprogramowaniem biurowym oraz urządzeń drukujących do Starostwa Powiatowego w Lęborku.
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.