eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem dla ŁUKASIEWICZ-PORT

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-02

Ogłoszenie nr 510420400-N-2021 z dnia 2021-03-02 r.
Sieć Badawcza Łukasiewicz - PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii:

Dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem dla ŁUKASIEWICZ-PORT

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 769492-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Sieć Badawcza Łukasiewicz - PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii, krajowy numer identyfikacyjny 00003007360000, Stabłowicka 147, 54-066 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: +48 71 734 77 77
faks: +78 71 720 16 00
e-mail: zakupy@port.org.pl
www: https://bip.port.org.pl/zamowienia-publiczne/aktualne/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - państwowa osoba prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem dla ŁUKASIEWICZ-PORT

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PO.271.53.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z oprogramowaniem 50 szt.
zestawów komputerowych dla ŁUKASIEWICZ-PORT, w tym 43 szt. w wersji STANDARD i
7 szt. w wersji PRO oraz 50 szt. dodatkowych monitorów LCD. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały
określone w załączniku nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3
do SIWZ - wzór umowy. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania, w zależności od
potrzeb, z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 PZP, polegającego na zwiększeniu
zakresu przedmiotu Umowy maksymalnie o 4 szt. zestawów komputerowych w wersji
STANDARD oraz maksymalnie o 4 szt. dodatkowych monitorów LCD. Prawo opcji będzie
realizowane poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia w formie
pisemnej/elektronicznej. Podstawę określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach
prawa opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy. Zamawiający
może realizować prawo opcji jednorazowo lub wielokrotnie, aż do wyczerpania maksymalnej
ilości zamówienia objętej prawem opcji, o której mowa w niniejszym punkcie zdanie pierwsze.
Możliwość skorzystania z prawa opcji obowiązuje przez cały okres trwania Umowy. Prawo
opcji realizowane będzie na zasadach, w tym terminach, przypisanych do zamówienia
podstawowego. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać w ogóle lub skorzystać w
części. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem
Zamawiającego. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie
Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Dopuszcza się zaoferowanie
produktów równoważnych. Zamawiający informuje, że w przypadku gdy określił w SIWZ lub
OPZ wymagania przez wskazanie „nazw własnych”, jeżeli mogłoby to doprowadzić do
uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to należy
traktować takie określenie jako wzorcowe. W każdym takim przypadku Zamawiający
dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych. Zamawiający uzna, że zaoferowane
rozwiązanie posiada równoważne cechy z przedmiotem zamówienia jeżeli będzie ono
zawierało funkcjonalności co najmniej tożsame lub lepsze od określonych przez Zamawiającego w zakresie posiadanej funkcjonalności. W przypadku zaproponowania wersji
równoważnej Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty opis i dane techniczne
zaproponowanego rozwiązania umożliwiające porównanie go z parametrami wymaganymi
opisem przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy zaoferowane przez Wykonawcę
rozwiązanie równoważne nie będzie współpracować ze sprzętem i oprogramowaniem
funkcjonującym u Zamawiającego lub spowoduje zakłócenia w pracy środowiska sprzętowego
i programowego, Wykonawca na własny koszt odinstaluje rozwiązanie równoważne oraz
dokona przywrócenia właściwego działania środowiska sprzętowego i programowego

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 30.21.30.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 303526.60 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ADVATECH sp.zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Klecińska 123
Kod pocztowy:
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 394323.24

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 394323.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 535951.59
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.