eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MońkiUsługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-02

Ogłoszenie nr 510420231-N-2021 z dnia 2021-03-02 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach:

Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 777444-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach, krajowy numer identyfikacyjny 50652956000000, al. Niepodległości 9, 19-100 Mońki, woj. podlaskie, państwo Polska

telefon: 85 727 81 30, 668 877 590
faks: 85 727 81 35, 727 81 34
e-mail: zamowienia_publiczne@szpital-monki.h2.pl
www: www.spzoz.monki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - SP ZOZ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP-19/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach. 2.Szczegółowy przedmiot zamówienia, o asortymencie i ilościach został określony w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, stanowiący jej integralną część. 3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska oraz planami gospodarki odpadami, w oparciu o aktualnie obowiązujące na terenie Rzeczpospolitej Polskiej przepisy prawa, a w szczególności: 1) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach; 2) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska; 3) ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych; 4) rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 października 2016 r. w sprawie wymagań i sposobów unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych; 5) rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2015 r. w sprawie rodzajów odpadów medycznych i odpadów weterynaryjnych, których odzysk jest dopuszczalny; 6) rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi; 7) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów; 8) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2014 r. w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych; 9) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów; 10) aktami uzupełniającymi lub zastępującymi akty wskazane w pkt 1 – 9; 11) aktami wydanymi na podstawie aktów wskazanych w pkt 1 - 10. 2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania Umowy z zachowaniem wymogów przewidzianych obowiązującymi przepisami prawa, w tym: 1) transportu odpadów z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie odpadów niebezpiecznych; 2) korzystania wyłącznie z odpowiednich i bezpiecznych środków transportu przystosowanych do transportu odpadów niebezpiecznych. 3. Zasada bliskości: zgodnie art. 20 ust. 3 i art. 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.) – zakazuje się unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych poza obszarem województwa, na którym zostały wytworzone. Dopuszcza się unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych na obszarze województwa innego niż to, na którym zostaływytworzone, w najbliżej położonej instalacji, w przypadku braku instalacji do unieszkodliwiania tych odpadów na obszarze danego województwa lub gdy istniejące instalacje nie mają wolnychmocy przerobowych. 4. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpieczeństwo wykonywania usługi na wszystkich etapach postępowania z odpadami medycznymi (odbiór, transport i utylizacja) zgodnie z obowiązującymi na terenie Rzeczpospolitej Polskiej przepisami prawa. 5. Przed odbiorem odpadów Zamawiający wystawia kartę przekazania odpadów w systemie BDO i ją zatwierdza bez wygenerowania potwierdzenia. Wykonawca zobowiązuje się potwierdzić wygenerowanie lub też odrzucić w celu skorygowania karty w systemie BDO, następnie zrealizować przejęcie i potwierdzić transport w systemie BDO. 6.Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia zrealizowanego transportu w systemie BDO najpóźniej z dniem wystawienia faktury. W momencie odbioru odpadów odpowiedzialność związana z procesem transportu i unieszkodliwiania odpadów przechodzi na Wykonawcę i obciąża Wykonawcę do chwili zakończenia unieszkodliwiania. 7.W przypadku odpadów medycznych innych niż zakaźne, podstawę do zapłaty za fakturę stanowią zatwierdzenie karty przekazania odpadów oraz potwierdzenie zrealizowanego transportu zatwierdzone w systemie BDO. 8. Wymagania związane z realizacją zamówienia dot. zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Na podstawie art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający określa, które czynności będą polegały na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). 8.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: osób wykonujących czynności kierowcy pojazdów przystosowanych do odbierania odpadów oraz osób wykonujących prace fizyczne związane z czynnościami odbioru, wywozu (transportu), zważenia, załadunku i rozładunku odpadów medycznych i innych odpadów niebezpiecznych, tj. osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej. 8.2. Osoby wykonujące czynności wskazane w ust. 1 winny być zatrudnione w wymiarze czasu pracy zgodnym z zakresem powierzonych im zadań. 8.3. W celu potwierdzenia wypełnienia wymogu określonego w ust. 1, Wykonawca jest zobowiązany składać Zamawiającemu oświadczenia dotyczące stanu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę przy wykonywaniu Przedmiotu Umowy, z uwzględnieniem liczby osób, podstawy zatrudnienia i wymiaru etatu, aktualne na dzień złożenia oświadczenia. 8.4. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 3 Wykonawca zobowiązany jest załączać do każdej z faktur. Oświadczenie powinno określać podmiot, w imieniu którego oświadczenie jest składane (odpowiednio Wykonawca lub Podwykonawca) oraz być opatrzone datą i podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania tego podmiotu. 8.5. Wykonawca jest zobowiązany na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, przedstawić do wglądu Zamawiającemu poświadczone za zgodność z oryginałem (odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę) kopie aktualnych umów o pracę potwierdzających, że czynności, o których mowa w ust. 1, są wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę, zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy, o którym mowa w ust. 3. 8.6. Kopie umów, o których mowa w ust. 5, powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników (tj. w szczególności pozbawione adresów i nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 8.7. Nieprzedłożenie lub przedstawienie w liczbie mniejszej niż wskazana w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 3 - 4, przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę (Podwykonawcę) z pracownikami wykonującymi w ramach Umowy czynności, o których mowa w ust. 1 w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako dowód naruszenia obowiązku określonego w ust. 1. 8.8. W ramach czynności kontrolnych Zamawiający oprócz weryfikacji dokumentów, o których mowa w ust. 3 i 5 jest uprawniony także do żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wymogu określonego w ust. 1 lub do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W przypadku uzasadnionych zastrzeżeń co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 9. Zmiany postanowień umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania będą mogły być wprowadzone wyłącznie w okolicznościach oraz w sposób wskazany w Załączniku nr 6 do SIWZ - Wzór umowy. 10. Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym, którą część zamówienia powierzy do wykonania Podwykonawcy. Wykonawca odpowiada za czynności podwykonawców w zakresie wykonywania zamówienia. Jeżeli Podwykonawca nie zostanie wskazany w ofercie – przyjmuje się, że całe zamówienie zrealizuje Wykonawca.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.52.40.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 291481.61 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: Konsorcjum firm: EMKA S.A. - lider
Email wykonawcy: j.rybkowska@ekoemka.com.pl
Adres pocztowy: ul. Jaktorowska 15a
Kod pocztowy: 96-300
Miejscowość: Żyrardów
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

Nazwa wykonawcy: Saba Sp. z o.o. - konsorcjant
Email wykonawcy: j.rybkowska@ekoemka.com.pl
Adres pocztowy: ul. Jaktorowska 15a
Kod pocztowy: 96-300
Miejscowość: Żyrardów
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 348278.40

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 348278.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 348278.40
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.