eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawa butów roboczych i środków ochrony indywidualnej dla pracowników PGK Spółka z o. o. w Koszalinie. ZAMÓWIENIE PODZIELONE JEST NA 2 CZĘŚCI : Część I -buty robocze Część II-środki ochrony indywidualnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-01

Ogłoszenie nr 510419889-N-2021 z dnia 2021-03-01 r.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.:

Dostawa butów roboczych i środków ochrony indywidualnej dla pracowników PGK Spółka z o. o. w Koszalinie. ZAMÓWIENIE PODZIELONE JEST NA 2 CZĘŚCI : Część I -buty robocze Część II-środki ochrony indywidualnej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zawarcia umowy ramowej
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 776157-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540398856-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 33025398400000, ul. Komunalna 5, 75-724 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: 943 484 444
faks: 943 484 434
e-mail: anna.pienkowska@pgkkoszalin.pl
www: www.pgkkoszalin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa butów roboczych i środków ochrony indywidualnej dla pracowników PGK Spółka z o. o. w Koszalinie. ZAMÓWIENIE PODZIELONE JEST NA 2 CZĘŚCI : Część I -buty robocze Część II-środki ochrony indywidualnej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Wszystkie wyroby muszą spełniać wymagania polskich norm i posiadać wymagane atesty. Dla wszystkich zadań, każdy wyrób musi posiadać oznaczenie CE umieszczone na każdym egzemplarzu w sposób widoczny, czytelny i odporny na zatarcie podczas użytkowania. 2. Wykonawca udziela rękojmi oraz gwarancji jakości na dostarczone wyroby. 3. UWAGA: Obuwie robocze musi spełniać wymagania określone w Polskich Normach. W przypadku, gdy zamawiający nie określił konkretnych rozmiarów i kolorystyki obuwia i rękawic Zamawiający wymaga, aby proponowane obuwie i rękawice były dostępne w pełnej rozmiarówce i kolorystyce dostępnej u producenta. 3. Warunki dostawy 1. Zamówienia będą składane sukcesywnie, z odpowiednim wyprzedzeniem, wg przesłanych tabel rozmiarów. Termin realizacji zamówienia 14 dni. 2. W uzasadnionych przypadkach (np. przyjęcie nowego pracownika, zniszczenie obuwia) realizacja zamówienia nastąpi najpóźniej w ciągu 48 godzin na podstawie zgłoszenia pisemnego lub telefonicznego. Zamawiający ma prawo do złożenia dodatkowego zamówienia. 3. Dostarczany towar musi być odpowiednio zapakowany. 4. Dostawa do siedziby Zamawiającego - Koszalin, ul. Komunalna 5, RZOO Sianów ul. Łubuszan 80, KZP ul. Gnieźnieńska 44, Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt ul. Mieszka I 55 na koszt Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 18.44.42.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 01
NAZWA: Dostawa butów roboczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 54486.50 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Polstar Holding Sp. z o. o. Sp. K.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. H. Modrzejewskiej 52,
Kod pocztowy: 75-950
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 67018.40

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 67018.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 77548.67
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 02
NAZWA: środki ochrony indywidualnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 116283.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: DOBROWOLSKI KĘSICKI "DK BHP" Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Słoneczna 16 F,
Kod pocztowy: 76-200
Miejscowość: Słupsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 111087.84

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 111087.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 115272.15
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.