To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-01
Dostawa butów roboczych i środków ochrony indywidualnej dla pracowników PGK Spółka z o. o. w Koszalinie. ZAMÓWIENIE PODZIELONE JEST NA 2 CZĘŚCI : Część I -buty robocze Część II-środki ochrony indywidualnej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 776157-N-2020
Numer ogłoszenia: 540398856-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 943 484 444
faks: 943 484 434
e-mail: anna.pienkowska@pgkkoszalin.pl
www: www.pgkkoszalin.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa butów roboczych i środków ochrony indywidualnej dla pracowników PGK Spółka z o. o. w Koszalinie. ZAMÓWIENIE PODZIELONE JEST NA 2 CZĘŚCI : Część I -buty robocze Część II-środki ochrony indywidualnej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Wszystkie wyroby muszą spełniać wymagania polskich norm i posiadać wymagane atesty. Dla wszystkich zadań, każdy wyrób musi posiadać oznaczenie CE umieszczone na każdym egzemplarzu w sposób widoczny, czytelny i odporny na zatarcie podczas użytkowania. 2. Wykonawca udziela rękojmi oraz gwarancji jakości na dostarczone wyroby. 3. UWAGA: Obuwie robocze musi spełniać wymagania określone w Polskich Normach. W przypadku, gdy zamawiający nie określił konkretnych rozmiarów i kolorystyki obuwia i rękawic Zamawiający wymaga, aby proponowane obuwie i rękawice były dostępne w pełnej rozmiarówce i kolorystyce dostępnej u producenta. 3. Warunki dostawy 1. Zamówienia będą składane sukcesywnie, z odpowiednim wyprzedzeniem, wg przesłanych tabel rozmiarów. Termin realizacji zamówienia 14 dni. 2. W uzasadnionych przypadkach (np. przyjęcie nowego pracownika, zniszczenie obuwia) realizacja zamówienia nastąpi najpóźniej w ciągu 48 godzin na podstawie zgłoszenia pisemnego lub telefonicznego. Zamawiający ma prawo do złożenia dodatkowego zamówienia. 3. Dostarczany towar musi być odpowiednio zapakowany. 4. Dostawa do siedziby Zamawiającego - Koszalin, ul. Komunalna 5, RZOO Sianów ul. Łubuszan 80, KZP ul. Gnieźnieńska 44, Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt ul. Mieszka I 55 na koszt Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 18.44.42.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa butów roboczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 54486.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Polstar Holding Sp. z o. o. Sp. K.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. H. Modrzejewskiej 52,
Kod pocztowy: 75-950
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 67018.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 77548.67
Waluta: PLN
NAZWA: środki ochrony indywidualnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 116283.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: DOBROWOLSKI KĘSICKI "DK BHP" Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Słoneczna 16 F,
Kod pocztowy: 76-200
Miejscowość: Słupsk
Kraj/woj.: pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 111087.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 115272.15
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Budowa przyłącza sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w budynku administracyjnym RDW w Chojnie
- Budowa sieci tras rowerowych Pomorza Zachodniego - Trasa Velo Baltica etap XI - kładka nad przekopem jeziora Kopań
- Przebudowa DW 162 odc. Krosino - Świdwin
- Usługi: pogotowia technicznego, konserwacji instalacji c.o. i ccw konserwacji kotłowni gazowych i węzłów wymiennikowych oraz awaryjnych robót remontowych br. sanitarnej.
- Usługi bezpośredniej ochrony osób i mienia, monitoringu oraz konser. i naprawy systemów alarmowych antywła. i p. poż., a także konserwacji telewizji dozorowanej w KRUS OR w Koszalinie i PT.
- Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży ogólnobudowlanej w budynkach i lokalach gminnych administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.