To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-26
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych zgodnie z zestawieniem urządzeń stosowanych w Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 769904-N-2020
Numer ogłoszenia: 540396426-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 483 626 389
faks: 483 624 847
e-mail: pogotowie@pogotowie.radom.pl
www: www.pogotowie.radom.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych zgodnie z zestawieniem urządzeń stosowanych w Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RSPR- 4 PN/ 2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych zgodnie z zestawieniem urządzeń stosowanych w Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego
Kod CPV:
30125110-5 – tonery do drukarek laserowych/faksów
30125120-8 – tonery do fotokopiarek
30124300-7 – bębny do drukarek biurowych
30192320-0 – taśmy do drukarek
1. Materiały powinny spełniać wymogi polskich norm jakościowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza oferowania materiałów eksploatacyjnych regenerowanych.
3. Oferowane materiały muszą być oryginalne, fabrycznie nowe, nieużywane, oryginalnie zapakowanymi z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy), z naniesionym symbolem tonera lub tuszu oraz numerem katalogowym, niepoddawanymi procesowi ponownego napełniania, demontażu, wolnymi od wad. Muszą być zapakowane w wewnętrzne, szczelne i hermetyczne opakowanie zabezpieczające przed wpływami otoczenia. Muszą one posiadać naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt oraz jego wydajność lub pojemność) znak firmowy producenta, kod produktu, typ oraz rodzaj sprzętu, do którego materiał jest przeznaczony oraz termin ważności.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 30.12.51.20
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 36212.10 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: GOLDEN LINE Sp.zo.o.
Email wykonawcy: zp@golden-line.eu
Adres pocztowy: ULKRAKOWSKA 150
Kod pocztowy: 35-506
Miejscowość: RZESZÓW
Kraj/woj.: podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 36212.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 98556.15
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa artykułów biurowych i archiwizacyjnych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2025 r.
- Zakup wraz z dostarczeniem materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim - z prawem opcji
- Usługa sporządzenia 4 operatów szacunkowych
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z odbiorem i zniszczeniem wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.
- OCHRONA FIZYCZNA OSÓB, OBIEKTÓW I MIENIA SWPZZPOZ W RADOMIU
- Dostawa testów panelowych do wykrywania narkotyków i środków odurzających w organizmie dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu i jednostek będących na jej zaopatrzeniu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostarczeniem materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim - z prawem opcji
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla potrzeb Szpitala Wolskiego Sp. z o.o."
- ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DLA SĄDU REJONOWEGO W DRAWSKU POMORSKIM
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i igłowych, kopiarek oraz folii do faksów BL-I.272.9.2025
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych UJ w Krakowie (z wyłączeniem UJ CM) /pakiet drugi/
- Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Politechniki Śląskiej. Znak sprawy: DZPZ.282.51.2025.MK
więcej: Toner do fotokopiarek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.