eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUsługi w zakresie wykonywania konserwacji dźwigów osobowych zamontowanych w budynkach mieszkalnych TBS Wrocław Sp. z o. o. we Wrocławiu oraz całodobowego dyżuru pogotowia dźwigowego i usuwania usterek technicznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-24

Ogłoszenie nr 510418728-N-2021 z dnia 2021-02-24 r.
Towarzystwo Budownictwa Społecznego Wrocław Sp. z o.o.:

Usługi w zakresie wykonywania konserwacji dźwigów osobowych zamontowanych w budynkach mieszkalnych TBS Wrocław Sp. z o. o. we Wrocławiu oraz całodobowego dyżuru pogotowia dźwigowego i usuwania usterek technicznych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 772373-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Towarzystwo Budownictwa Społecznego Wrocław Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 93193462100000, ul. Przybyszewskiego 102/104, 51-148 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 713 253 338
faks: 713 252 296
e-mail: inwestycje@tbs-wroclaw.com.pl
www: www.tbs-wroclaw.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi w zakresie wykonywania konserwacji dźwigów osobowych zamontowanych w budynkach mieszkalnych TBS Wrocław Sp. z o. o. we Wrocławiu oraz całodobowego dyżuru pogotowia dźwigowego i usuwania usterek technicznych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie konserwacji dźwigów osobowych zamontowanych w budynkach mieszkalnych stanowiących własność Zamawiającego, położonych we Wrocławiu przy ulicach ul. Afgańskiej nr 2-14, Kazimierza Bieńkowskiego 22-20 – Tadeusza Brzozy 21-25, Pakistańskiej 5-11- Wietnamskiej 3, Mościckiego 42a-42c-Birmańskiej 1 oraz usługi całodobowego pogotowia dźwigowego przeznaczonego do uwalniania ludzi i usuwania usterek technicznych.
2. W budynkach mieszkalnych wymienionych w pkt. 1 zamontowane są następujące urządzenia:
1) dźwigi osobowe OTiS – 11 urządzeń,
2) dźwigi osobowe Schindler - 9 urządzeń,

3. Zamówienie podzielone jest na 3 części i oznaczone jako Zadanie nr 1, Zadanie nr 2 i Zadanie nr 3.

1) Zadanie nr 1 – dotyczy wykonywania konserwacji 7 dźwigów osobowych zamontowanych w dwóch budynkach mieszkalnych we Wrocławiu przy ulicach: ul. Afgańskiej nr 2,4,6,8, 10,12,14 oraz wykonywania usługi całodobowego pogotowia dźwigowego przeznaczonego do uwalniania ludzi i usuwania usterek technicznych.
- W budynkach wymienionych powyżej w ppkt 1) zamontowane są dźwigi osobowe producenta
OTiS – 7 urządzeń.
- Urządzenia podlegające konserwacji znajdują się na gwarancji producenta OTiS Sp. z o.o.
- Realizacja przedmiotu zamówienia powinna być tak wykonywana , aby zamawiający nie utracił
udzielonej gwarancji na zamontowane dźwigi , a co za tym idzie Wykonawca musi posiadać
autoryzację firmy OTiS Sp. z o.o. na wykonywanie konserwacji dźwigów osobowych
Szczegółowy wykaz dźwigów wraz z określeniem parametrów technicznych dla zadania 1 stanowi załącznik nr 1a do SIWZ.

2) Zadanie nr 2 – dotyczy wykonywania konserwacji 4 dźwigów osobowych zamontowanych w budynku mieszkalnym we Wrocławiu przy ulicach ul. Kazimierza Bieńkowskiego nr 22-20-Tadeusza Brzozy nr 21-25 oraz wykonywania usługi całodobowego pogotowia dźwigowego przeznaczonego do uwalniania ludzi i usuwania usterek technicznych.
- W budynkach wymienionych powyżej w ppkt 1) zamontowane są dźwigi osobowe producenta
OTiS – 4 urządzenia.
- Urządzenia podlegające konserwacji znajdują się na gwarancji producenta OTiS Sp. z o.o.
- Realizacja przedmiotu zamówienia powinna być tak wykonywana , aby zamawiający nie utracił
udzielonej gwarancji na zamontowane dźwigi , a co za tym idzie Wykonawca musi posiadać
autoryzację firmy OTiS Sp. z o.o. na wykonywanie konserwacji dźwigów osobowych
Szczegółowy wykaz dźwigów wraz z określeniem parametrów technicznych dla zadania 1 stanowi załącznik nr 1b do SIWZ.

3) Zadanie nr 3 – dotyczy wykonywania konserwacji 9 dźwigów osobowych zamontowanych w dwóch budynkach mieszkalnych we Wrocławiu przy ulicach ul. Pakistańskiej nr 5-7-9-11, Wietnamskiej nr 3, Mościckiego 42a-42b-42c, Birmańskiej 1 i wykonywania usługi całodobowego pogotowia dźwigowego przeznaczonego do uwalniania ludzi i usuwania usterek technicznych.
- W budynkach wymienionych powyżej w ppkt 3) zamontowane są dźwigi osobowe Schindler –
9 urządzeń.
- Urządzenia podlegające konserwacji znajdują się na gwarancji producenta Schindler Polska
Sp. z o.o.
- Realizacja przedmiotu zamówienia powinna być tak wykonywana , aby zamawiający nie utracił
udzielonej gwarancji na zamontowane dźwigi , a co za tym idzie Wykonawca musi posiadać
autoryzację firmy Schindler Polska Sp. z o.o. na wykonywanie konserwacji dźwigów
osobowych
Szczegółowy wykaz dźwigów wraz z określeniem parametrów technicznych dla zadania 3 stanowi załącznik nr 1c do SIWZ.

4. Do zakresu czynności konserwacyjnych dźwigów osobowych należy w szczególności:
1) prowadzenie konserwacji dźwigów zgodnie z wytycznymi określonymi w § 9 ust.1 Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz.U z 2018 poz. 2176) oraz instrukcjami konserwacji producenta dźwigów,
2) dostarczenie i wymiana środków smarujących, wkładek topikowych, drobnych elementów montażowych, jak: śruby, nakrętki, podkładki, pokrywy kaset przyzywowych, tuleje gumowe, gałki i korki drzwi, wkręty zawleczki, nity, krótkie odcinki przewodów elektrycznych oraz uzupełnienie oświetlenia w kabinach dźwigów jak: żarówki w oprawach oświetleniowych kabin, żarówki sygnalizacyjne, bezpieczniki, kondensatory, diody do IA, układy R-C,
3) wykonanie elektrycznych rocznych pomiarów rezystancji izolacji obwodów elektrycznych i skuteczności działania urządzeń ochronnych,
4) uczestnictwo w czynnościach związanych z okresowymi kontrolami wykonywanymi przez Urząd Dozoru Technicznego.
5. Szczegółowy zakres czynności konserwacyjnych określony jest we wzorach umów stanowiących odpowiednio załączniki do SIWZ: dla Zadania nr 1 -Załącznik nr 23a , dla Zadania nr 2- Załacznik 23b, dla Zadanian nr 3 -Załącznik nr 23c .
6. Zakres przeglądu miesięcznego dźwigów osobowych określony jest w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
7. Zakres przeglądu rocznego dźwigów osobowych określony jest w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
8. Do zakresu usługi pogotowia dźwigowego należy w szczególności:
1) uwalnianie ludzi uwięzionych w kabinie,
2) usuwanie usterek technicznych niewymagających wymiany części urządzeń dźwigów osobowych.
9. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika konserwacji i rejestracji przebiegu eksploatacji dźwigu osobowego i platformy schodowej na podstawie wymagań zawartych w instrukcji eksploatacji, oddzielnie dla każdego dźwigu, wyszczególnionego w załączniku nr 1 do umowy, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego z dnia 30 października 2018 r. (Dz.U z 2018 poz.2176

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 50.75.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Zadanie Nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 43350 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: OTIS Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Konstruktorska 13
Kod pocztowy: 02-673
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 54432

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 54432
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 54432
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 25350 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: OTIS Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Konstruktorska 13
Kod pocztowy: 02-673
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 31104

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 31104
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 31104
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Zadanie nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 49395.63 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Schindler Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Postępu 12A
Kod pocztowy: 02-676
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 52236.23

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 52236.23
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 55987.20
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.