eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceSprzątanie pomieszczeń biurowych i pomocniczych oraz terenu przyległego w siedzibie Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach oraz w siedzibach oddziałów terenowych w Gliwicach, Częstochowie i Rybniku z podziałem na 4 części.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-22

Ogłoszenie nr 510417778-N-2021 z dnia 2021-02-22 r.
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach:

Sprzątanie pomieszczeń biurowych i pomocniczych oraz terenu przyległego w siedzibie Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach oraz w siedzibach oddziałów terenowych w Gliwicach, Częstochowie i Rybniku z podziałem na 4 części.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 597672-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny 00087036200000, Owocowa 6-6a, 40-158 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 32 6041208
faks: 32 6041250
e-mail: kancelaria@katowice.pip.gov.pl, organizacyjny@katowice.pip.gov.pl
www: https://katowice.pip.gov.pl/pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Nadzór nad warunkami pracy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i pomocniczych oraz terenu przyległego w siedzibie Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach oraz w siedzibach oddziałów terenowych w Gliwicach, Częstochowie i Rybniku z podziałem na 4 części.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): KT-ROR-A.213.33.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych i pomocniczych oraz terenu przyległego w siedzibie Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach oraz w siedzibach oddziałów terenowych w Gliwicach, Częstochowie i Rybniku, z podziałem na 4 części:
Część 1 zamówienia: sprzątanie pomieszczeń biurowych i pomocniczych Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach o pow. 3796,28 m2 oraz sprzątanie terenu zewnętrznego z pielęgnacją zieleni o pow. 1383 m2, 40-158 Katowice, ul. Owocowa 6-6a. Część 2 zamówienia: sprzątanie pomieszczeń biurowych i pomocniczych oddziału terenowego w Gliwicach Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach o powierzchni 240 m2 oraz sprzątanie terenu zewnętrznego z pielęgnacją zieleni o pow. 256 m2, 44-100 Gliwice, ul. ks. Herberta Hlubka 2. Część 3 zamówienia: sprzątanie pomieszczeń biurowych i pomocniczych oddziału terenowego w Częstochowie Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach o powierzchni 427,40 m2, 42-200 Częstochowa, ul. Kisielewskiego 18/28B. Część 4 zamówienia: sprzątanie pomieszczeń biurowych i pomocniczych oddziału terenowego w Rybniku, Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach o powierzchni 187 m2, 44-200 Rybnik, ul. 3 Maja 27.
Szczegółowy opis powierzchni oraz częstotliwość wykonywania poszczególnych prac zawarty jest w Załączniku nr 8 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp, zawiera załącznik nr 8 do SIWZ.
Zamawiający, stosownie do dyspozycji art. 29 ust.3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji za-mówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U.2019, poz. 1040, 1043 i 1495).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 90.91.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i pomocniczych Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach o pow. 3796,28 m2 oraz sprzątanie te-renu zewnętrznego z pielęgnacją zieleni o pow. 1383 m2, 40-158 Katowice, ul. Owo-cowa 6-6a.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 293316 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 13

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 13
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 13
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 12

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Ever Cleaning Sp. z o.o.
Email wykonawcy: dzp@grupaever.com.pl
Adres pocztowy: ul. Arkuszowa 39
Kod pocztowy: 01-934
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 355561.08

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 355561.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 355561.08
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 100
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i pomocniczych oddziału terenowego w Gliwicach Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach o po-wierzchni 240 m2 oraz sprzątanie terenu zewnętrznego z pielęgnacją zieleni o pow. 256 m2, 44-100 Gliwice, ul. ks. Herberta Hlubka 2.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 39800 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 10

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 10
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 9

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Ever Cleaning Sp. z o.o.
Email wykonawcy: dzp@grupaever.com.pl
Adres pocztowy: ul. Arkuszowa 39
Kod pocztowy: 01-934
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 47654.40

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 47654.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 47654.40
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 100
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i pomocniczych oddziału terenowego w Często-chowie Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach o powierzchni 427,40 m2, 42-200 Częstochowa, ul. Kisielewskiego 18/28B.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 44504 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 7

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 7
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Ever Cleaning Sp. z o.o.
Email wykonawcy: dzp@grupaever.com.pl
Adres pocztowy: ul. Arkuszowa 39
Kod pocztowy: 01-934
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 54739.92

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 54739.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 54739.92
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 100

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.