To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-22
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i pomocniczych oraz terenu przyległego w siedzibie Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach oraz w siedzibach oddziałów terenowych w Gliwicach, Częstochowie i Rybniku z podziałem na 4 części.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 597672-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 32 6041208
faks: 32 6041250
e-mail: kancelaria@katowice.pip.gov.pl, organizacyjny@katowice.pip.gov.pl
www: https://katowice.pip.gov.pl/pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i pomocniczych oraz terenu przyległego w siedzibie Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach oraz w siedzibach oddziałów terenowych w Gliwicach, Częstochowie i Rybniku z podziałem na 4 części.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): KT-ROR-A.213.33.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych i pomocniczych oraz terenu przyległego w siedzibie Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach oraz w siedzibach oddziałów terenowych w Gliwicach, Częstochowie i Rybniku, z podziałem na 4 części:
Część 1 zamówienia: sprzątanie pomieszczeń biurowych i pomocniczych Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach o pow. 3796,28 m2 oraz sprzątanie terenu zewnętrznego z pielęgnacją zieleni o pow. 1383 m2, 40-158 Katowice, ul. Owocowa 6-6a. Część 2 zamówienia: sprzątanie pomieszczeń biurowych i pomocniczych oddziału terenowego w Gliwicach Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach o powierzchni 240 m2 oraz sprzątanie terenu zewnętrznego z pielęgnacją zieleni o pow. 256 m2, 44-100 Gliwice, ul. ks. Herberta Hlubka 2. Część 3 zamówienia: sprzątanie pomieszczeń biurowych i pomocniczych oddziału terenowego w Częstochowie Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach o powierzchni 427,40 m2, 42-200 Częstochowa, ul. Kisielewskiego 18/28B. Część 4 zamówienia: sprzątanie pomieszczeń biurowych i pomocniczych oddziału terenowego w Rybniku, Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach o powierzchni 187 m2, 44-200 Rybnik, ul. 3 Maja 27.
Szczegółowy opis powierzchni oraz częstotliwość wykonywania poszczególnych prac zawarty jest w Załączniku nr 8 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp, zawiera załącznik nr 8 do SIWZ.
Zamawiający, stosownie do dyspozycji art. 29 ust.3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji za-mówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U.2019, poz. 1040, 1043 i 1495).
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 90.91.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i pomocniczych Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach o pow. 3796,28 m2 oraz sprzątanie te-renu zewnętrznego z pielęgnacją zieleni o pow. 1383 m2, 40-158 Katowice, ul. Owo-cowa 6-6a.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 293316 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 13
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 13
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Ever Cleaning Sp. z o.o.
Email wykonawcy: dzp@grupaever.com.pl
Adres pocztowy: ul. Arkuszowa 39
Kod pocztowy: 01-934
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 355561.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 355561.08
Waluta: PLN
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 100
NAZWA: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i pomocniczych oddziału terenowego w Gliwicach Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach o po-wierzchni 240 m2 oraz sprzątanie terenu zewnętrznego z pielęgnacją zieleni o pow. 256 m2, 44-100 Gliwice, ul. ks. Herberta Hlubka 2.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 39800 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 10
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Ever Cleaning Sp. z o.o.
Email wykonawcy: dzp@grupaever.com.pl
Adres pocztowy: ul. Arkuszowa 39
Kod pocztowy: 01-934
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 47654.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 47654.40
Waluta: PLN
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 100
NAZWA: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i pomocniczych oddziału terenowego w Często-chowie Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach o powierzchni 427,40 m2, 42-200 Częstochowa, ul. Kisielewskiego 18/28B.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 44504 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Ever Cleaning Sp. z o.o.
Email wykonawcy: dzp@grupaever.com.pl
Adres pocztowy: ul. Arkuszowa 39
Kod pocztowy: 01-934
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 54739.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 54739.92
Waluta: PLN
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 100
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Wykonanie dokumentacji technicznej do UDT, dostawa, montaż, zabudowa, zaprogramowanie urządzeń napędu zapadni scenicznej Dużej Sceny Teatru Śląskiego im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach."
- WYKONANIE WIDEOREJESTRACJI Z ZIEMI I POWIETRZA, NAWIERZCHNI ORAZ KORYTARZA DROGI NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJ. ŚLĄSKIEGO WRAZ Z AKTUALIZACJĄ ORAZ DOSTARCZENIEM KOMPLETU DANYCH MAP CYFROWYCH, (...)
- Wykonywanie usług transportowo-logistycznych
- Dostawa oprogramowania do obliczeń statystycznych
- Przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr III w Katowicach przy ul. Wojewódzkiej 11
- Dostawa zestawu elementów do montażu instalacji alarmowej w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie - III PRZETARG
- Usługa usunięcia pozostałości, w tym środków chemicznych, po zabiegach dezynsekcji, deratyzacji w pokojach mieszkalnych (segmentach) w domach studenckich na Os. "Przyjaźń" w Warszawie.
- "Utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wraz z wykonaniem prac konserwatorskich w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu oraz w podległych jednostkach"
- Świadczenie usługi umycia okien w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie.
- Utrzymanie czystości podczas wydarzeń i po wydarzeniach w Hali Widowiskowo Sportowej w drugiej połowie 2025
- Kompleksowe wykonanie usług porządkowych na terenie budynków Sądu Rejonowego w Będzinie
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.