To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-18
"Wykonywanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem nawierzchni jezdni i chodników na ulicach miasta Leszna w 2021 roku"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 768041-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 65 5298100
faks: 65 5298131
e-mail: dpolaszek@leszno.pl, odurczok-gosiewska@leszno.pl
www: www.bip.leszno.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Wykonywanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem nawierzchni jezdni i chodników na ulicach miasta Leszna w 2021 roku"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): MZD.271.08.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
„Wykonywanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem nawierzchni jezdni i chodników na ulicach miasta Leszna w 2021 roku”
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień
CPV: 45.23.31.42-6 (roboty w zakresie naprawy dróg).
2. Zamówienie obejmuje wykonywanie prac związanych z bieżącym utrzymaniem jezdni i chodników tj. remontami nawierzchni z prefabrykatów betonowych lub elementów kamiennych, fragmentarycznych wymian konstrukcji nawierzchni, regulacją wysokościową urządzeń uzbrojenia podziemnego oraz wszelkich innych prac związanych z bieżącym utrzymaniem ulic miasta Leszna we wskazanych przez Zamawiającego miejscach z wyłączeniem remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych, równania nawierzchni gruntowych, zwalczania śliskości zimowej oraz znakowania poziomego i pionowego dróg i ulic.
Zakres robót do wykonania oraz termin ich realizacji każdorazowo będzie określany przez Zamawiającego osobnym zleceniem.
3. Użyty materiał jak również zasady wykonawstwa powinny odpowiadać wymaganiom stawianym w tym zakresie w SIWZ oraz w ogólnych specyfikacjach technicznych, stanowiących Załącznik nr 7 do SIWZ.
4. Wybrany Wykonawca przystąpi do wykonywania zleconych przez Zamawiającego prac po czasie nie dłuższym niż 48 godzin od powiadomienia o konieczności ich wykonania i będzie je kontynuował nieprzerwanie do czasu ich zakończenia z wyjątkiem przypadku, gdy warunki atmosferyczne to uniemożliwią. Zlecenie prac przez Zamawiającego nastąpi poprzez osobę wyznaczoną z ramienia Zamawiającego do kontroli technicznej.
5. Wznowienie prac przerwanych w wyniku niekorzystnych warunków atmosferycznych powinno nastąpić niezwłocznie po ich ustąpieniu.
6. Wybrany Wykonawca będzie prowadził prace przy ich właściwym oznakowaniu, we własnym zakresie i na własny koszt, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7. W przypadku przerwania prac z winy Wykonawcy (tj. między innymi nieprawidłowego oznakowania robót, prowadzenia prac z nienależytą starannością) zastosowane zostaną zapisy wzoru umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ).
8. Za szkody wynikłe w czasie prowadzenia prac jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiedzialny będzie Wykonawca.
9. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany posiadać ważną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej oraz jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu tej polisy na każde jego wezwanie w ciągu 24 godzin. Nie dokonanie powyższego będzie stanowiło podstawę do wstrzymania robót i naliczania kar umownych za spowodowanie przerwy w realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Wykonawcy do czasu przedstawienia Zamawiającemu przedmiotowej polisy .
10. Rozliczanie robót (stanowiących przedmiot oddzielnych zleceń, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego) ustala się na zasadzie dokonywania pomiarów powykonawczych wykonanych prac oraz sporządzenia kalkulacji powykonawczej na bazie tych pomiarów, katalogów KNR lub KSNR oraz cen jednostkowych brutto i stawek wyrażonych procentowo podanych przez Wykonawcę w ofercie.
11. W przypadku użycia w trakcie wykonywania prac związanych z niniejszym zamówieniem materiałów lub sprzętu nie wymienionych w ofercie, ceny ich będą przyjmowane każdorazowo wg średnich stawek SEKOCENBUD-u dla województwa wielkopolskiego z ostatniego kwartału poprzedzającego powyższe rozliczenie bądź przedłożonych faktur za zakupione materiały.
12. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na wykonane roboty, wbudowane materiały, wyroby i urządzenia, na zasadach opisanych w Rozdziale 13 ust. 1 pkt 2 SIWZ.
13. Odbioru robót zrealizowanych w ramach każdego zlecenia dokonuje osoba wyznaczona przez Zamawiającego do kontroli technicznej w ciągu 48 godzin od zgłoszenia ich do odbioru w obecności Wykonawcy i podwykonawcy robót. Wykonawca telefonicznie zgłasza Zamawiającemu zrealizowane roboty gotowe do odbioru.
14. Podstawą wystawienia faktury jest podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego, Wykonawcę, podwykonawcę i osobę wyznaczoną do kontroli technicznej protokół odbioru robót. Z kosztorysu powykonawczego stanowiącego załącznik do protokołu odbioru winna wynikać kwota wynagrodzenia należna podwykonawcom.
15. Załącznikami do protokołu odbioru robót są:
a/ obmiar powykonawczy sprawdzony i zatwierdzony przez osobę wyznaczoną do kontroli technicznej,
b/ kosztorys powykonawczy sporządzony na podstawie, zatwierdzonego przez osobę wyznaczoną do kontroli technicznej, obmiaru robót, katalogów KNR lub KSNR oraz cen jednostkowych brutto i stawek wyrażonych procentowo, podanych w ofercie,
c/ mapka sytuacyjna z zaznaczonym miejscem wykonanych robót,
d/ dokumentacja fotograficzna miejsca robót (po wykonaniu robót),
e/ świadectwa jakości na wszystkie wbudowane nowe materiały, wyroby i urządzenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.42
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 308943.09 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Dróg i Ulic Leszno Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@drogi-ulice.pl
Adres pocztowy: ul. Bema 33
Kod pocztowy: 64-100
Miejscowość: Leszno
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 210371.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 210371.03
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Wymiana źródeł ciepła w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Karczma Borowa - uchwała antysmogowa (II postępowanie)
- Modernizacja drogi powiatowej nr 4801P na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 4800P w m. Dąbcze do m. Maruszewo
- "Budowa punktów świetlnych na terenie gminy Leszno"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla modernizacji szatni dla pracowników
- Dostawa naziemnego zbiornika do celów przeciwpożarowych o pojemności 300m3 wraz z jego montażem i niezbędnymi pracami budowlanymi na terenie stacji przeładunkowej w miejscowości Gola.
- "Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych typu All In One i laptopów z systemem Windows 11 Pro oraz pakietów biurowych w wersji pudełkowej"
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi dojazdowej wraz z placem manewrowym - ETAP II
- "Naprawa uszkodzonego po powodzi korpusu drogowego drogi leśnej nr 569/242 w leśnictwie Pokrzywna"
- Remont drogi dojazdowej wraz z parkingiem do siedziby Rejonu i obwodu drogowego w Zambrowie
- "Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg na terenie miasta i gminy Busko-Zdrój"
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Nowy Wiśnicz
- Utrzymanie dróg leśnych oraz szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Sieniawa w 2025 r.
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.