To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-15
"Przebudowa drogi gminnej ul. Kolonia w Rusinowicach"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 766307-N-2020
Numer ogłoszenia: 540397767-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 0-34 3576100 w. 120
faks: 0-34 3576108
e-mail: koszecin@koszecin.pl
www: www.koszecin.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Przebudowa drogi gminnej ul. Kolonia w Rusinowicach"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): GKZ.271.8.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa drogi gminnej –ul. Kolonia w Rusinowicach o długości 824,9m. Zakres prac obejmuje między innymi: 1.Prace przygotowawcze. 2.Roboty rozbiórkowe. 3.Roboty ziemne. 4.Profilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego. 5.Ułożenie krawężników i obrzeży. 6.Wykonanie konstrukcji jezdni, zjazdów i dojść pieszych do posesji.7.Montaż oznakowania pionowego. Zestawienie projektowanej powierzchni: •Powierzchnia proj. jezdni –3141,9m2; •Powierzchnia proj. zjazdów –238,5m2; •Powierzchnia proj. dojść –8,6m2;•Powierzchnia proj. poboczy–1110,0m2; Szczegółowy zakres robót został określony w Projekcie budowlano-wykonawczym -„Przebudowa drogi gminnej ul. Kolonia w Rusinowicach” oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, Projekcie organizacji ruchu stanowiących załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Minimalny okres gwarancji na przedmiot umowy wynosi 3 lata.Gwarancja jest istotnym elementem oferty i niespełnienie wymogu w zakresie minimalnego 3letniego okresu gwarancji spowoduje spełnienie przesłanki sprzeczności treści oferty z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Powyższe będzie obligowało Zamawiającego do odrzucenia oferty w której minimalny 3letni okres gwarancji nie został zaoferowany, jako sprzecznej z SIWZ, w myśl regulacji zawartej w art. 89 ust. 1 pkt 2 uPzp. Z uwagi na formułę wynagrodzenia ryczałtowego, Wykonawcy są zwolnieni z obowiązku załączenia kosztorysu ofertowego do oferty w niniejszym przetargu nieograniczonym. Zamawiający zastrzega jednak, że najpóźniej w dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego –ale przed jej faktycznym podpisaniem -będzie żądał przedłożenia dokumentu w postaci kosztorysu ofertowego metodą uproszczoną wyłącznie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Nieprzedłożenie przez wybranego Wykonawcę kosztorysu ofertowego Zamawiający potraktuje jako odmowę podpisania umowy. Wykonawca, którego oferta wybrana zostanie jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do przedłożenia harmonogramu rzeczowo –finansowego na etapie przed podpisaniem umowy, sporządzonego na podstawie przedmiarów robót. Nieprzedłożenie przez wybranego Wykonawcę harmonogramu rzeczowo –finansowego Zamawiający potraktuje jako odmowę podpisania umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.20
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 607706.67 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: OLS Sp. z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. Komandytowa
Email wykonawcy: ols.lubliniec@tlen.pl
Adres pocztowy: ul. Chopina 2
Kod pocztowy: 42-700
Miejscowość: Lubliniec
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 457034.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 615000.00
Waluta: PLN
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 41697,20
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa infrastruktury drogowej oraz infrastruktury technicznej na terenie Gminy Biała Podlaska
- Modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowości Raba Wyżna
- "Budowa wodociągu i kanalizacji deszczowej wraz z przebudową drogi ul. Rubinowej w Imielinie."
- "Przebudowa i remont dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Nowe Ostrowy wraz z modernizacją infrastruktury technicznej drogowej"
- Budowa lub modernizacja infrastruktury drogowej lub mostowej na terenie Gminy Lubień
- "Budowa wodociągu i kanalizacji deszczowej w ciągu ul. Adamskiego w Imielinie wraz z przebudową drogi."
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.