To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-12
Administrowanie targowiskami w Jaśle.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 611189-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 134 486 311
faks: 134 486 360
e-mail: wzp@um.jaslo.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Administrowanie targowiskami w Jaśle.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): GN.7021.5.6.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.1 Przedmiotem zamówienia jest w szczególności:
a. Administrowanie targowiskiem „Mój Rynek” na Placu Bartłomieja w Jaśle, działka ewid.
nr 2409 o pow. 1 852 m² - Obręb Nr 8 – Centrum i skwer przy ul. Stromej – północna część działki ewid. nr 2222 przylegająca do ul. Wałowej oraz chodniki i ciągi piesze ulic: Gołębia, Modrzejewskiego – teren stanowiący własność Miasta Jasła wraz z urządzeniami
i wyposażeniem określonym w załączniku Nr 2 do umowy,
b. Administrowanie targowiskiem „Bazar” przy ul. Targowej w Jaśle, obejmującym działki ewid. nr 2429/1, 2426/9, 2428/1 i 2430 Obręb Nr 8 – Centrum o łącznej pow. 6 292 m² i część działki ewidencyjnej nr 2425/3 oraz chodniki i ciągi piesze ulic: Targowej i Zielonej – teren stanowiący własność Miasta Jasła z wyłączeniem pasów gruntu objętych umowami najmu pod pawilony „DUO”, wraz z urządzeniami i wyposażeniem określonym w załączniku Nr 2 do umowy,
c. Administrowanie targowiskiem artykułów wielkogabarytowych przy ul. Szajnochy w Jaśle, obejmującym działki ewidencyjne nr 157/6 i 161 o łącznej pow. 1 418 m² Obręb Nr 6 – Zachód - teren stanowiący własność Miasta Jasła.
Lokalizację w/w targowisk określa załącznik nr 1 do umowy.
1.2. W ramach administrowania placami targowymi do podstawowych obowiązków Administratora Targowisk należy w szczególności:
a. organizacja handlu zgodnie z Regulaminem Targowisk w Jaśle,
b. przestrzeganie wymogów porządkowych, sanitarnych, weterynaryjnych i przeciwpożarowych wynikających z obowiązujących przepisów prawa,
c. utrzymanie w odpowiednim stanie porządkowym, sanitarnym i czystości urządzeń, wyposażenia oraz powierzchni targowisk wraz z przyległymi terenami oraz pokrywanie kosztów z tym związanych,
d. zapewnienie prawidłowej pod względem technicznym eksploatacji targowisk, urządzeń
i wyposażenia, ze szczególnym uwzględnieniem technicznych parametrów eksploatacji targowiska „Mój Rynek” wynikających z dokumentacji technicznej, w tym zgłaszanie Zleceniodawcy wszelkich usterek, uszkodzeń i nieprawidłowości w ich funkcjonowaniu,
e. zapewnienie odpowiedniej ilości kontenerów na odpady oraz pokrywanie kosztów związanych
z wywozem odpadów i nieczystości,
f. zimowe utrzymanie powierzchni targowisk określonych w załączniku nr 4 do umowy,
a w szczególności odśnieżanie i usuwanie śliskości oraz pokrywanie kosztów z tym związanych,
g. utrzymanie w należytym stanie technicznym i estetycznym tablic ogłoszeniowych umieszczonych na terenie targowisk oraz pokrywanie kosztów z tym związanych,
h. usuwanie skutków aktów wandalizmu na targowiskach,
i. przestrzeganie godzin funkcjonowania targowisk zgodnie z Regulaminem Targowisk
w Jaśle, a za tym przestrzeganie godzin pracy Administratora Targowisk,
j. ścisłe współdziałanie z Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Jaśle, Komendą Powiatową Policji w Jaśle i Strażą Miejską w Jaśle w zakresie prowadzenia targowisk,
k. wyznaczanie stanowisk do sprzedaży poszczególnych grup towarów na targowisku „Mój Rynek”
l. w okresie wysypu grzybów surowych dysponowanie przez okres co najmniej 2 godzin dziennie kwalifikowanym grzyboznawcą,
m. zawieranie indywidualnych umów na rezerwację stanowisk handlowych na targowiskach,
n. wystawianie faktur VAT w imieniu Miasta Jasła płatnych do 14 dni od daty wystawienia na rachunek bankowy Miasta Jasła Nr 6086 27 1011 2001 0048 6891 0026 za rezerwację stanowisk handlowych na targowiskach wg stawek określonych przez Burmistrza Miasta Jasła,
o. w przypadku zmiany organizacji handlu uzgadnianie ze Zleceniodawcą i sprzedającymi lub ich przedstawicielami tych zmian,
p. wykonywanie innych obowiązków niewymienionych powyżej, a wynikających z Regulaminu Targowisk.
1.3. Za administrowanie targowiskami Administratorowi Targowisk przysługuje miesięczne wynagrodzenie brutto stanowiące określoną procentowo część zainkasowanych miesięcznych wpływów z opłat za rezerwację stanowisk handlowych na targowiskach miejskich w Jaśle pomniejszonych o podatek VAT, płatne z konta Zleceniodawcy na podstawie przedłożonej przez Administratora Targowisk faktury VAT.
1.4. Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 70.33.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 223746.60 Pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo-Handlowa "ATENA" Aneta Kobak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kopernika 4/23
Kod pocztowy: 38-200
Miejscowość: Jasło
Kraj/woj.: podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 286800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 286800.00
Waluta: Pln
INNE PRZETARGI Z JASŁA
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zarządzanie i administrowanie budynkami pozostającymi w posiadaniu Gminy Miejskiej Piastów oraz lokalami mieszkalnymi stanowiącymi własność Gminy Miejskiej Piastów.
- usługi czyszczenia budynków oraz zarządzania nieruchomościami.
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





