eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leoncin › Obsługa bankowa i kasowa budżetu gminy Leoncin oraz gminnych jednostek organizacyjnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-10

Ogłoszenie nr 510414442-N-2021 z dnia 2021-02-10 r.
Urząd Gminy Leoncin:

Obsługa bankowa i kasowa budżetu gminy Leoncin oraz gminnych jednostek organizacyjnych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 776018-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540396007-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Leoncin, krajowy numer identyfikacyjny 53898100000000, ul. Partyzantów 3, 05-155 Leoncin, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 227 856 585
faks: 227 856 585
e-mail: ugleoncin@poczta.onet.pl
www: leoncin.bip.net.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa bankowa i kasowa budżetu gminy Leoncin oraz gminnych jednostek organizacyjnych.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ROSZP.271.PN.7.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej i kasowej budżetu gminy Leoncin oraz jednostek organizacyjnych gminy (liczba jednostek organizacyjnych może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy w okresie, tj. od 01.02.2021 r. do 31.01.2024 r.)
- Biblioteka Publiczna Gminy Leoncin
- Samorządowy Zakład Budżetowy Leoncin
- Ośrodka Pomocy Społecznej
- Szkoła Podstawowa w Leoncinie
- Szkoła Podstawowa w Głusku z siedzibą w Nowych Grochalach
- Dzienny Dom Pobytu Senior -Wigor
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) otwarcie i prowadzenie w liczbie niezbędnej do prowadzenia prawidłowej gospodarki finansowej rachunków bieżących i pomocniczych budżetu gminy i Urzędu Gminy oraz gminnych jednostek organizacyjnych.
b) realizowanie poleceń przelewu w formie papierowej i elektronicznej;
c) nieodpłatne udzielanie na hasło osobom upoważnionym przez posiadacza rachunku informacji telefonicznych o stanie na rachunkach i wszelkich operacjach poprzedniego dnia, jeżeli jednostka nie wdroży systemu elektronicznego;
d) prowadzenie obsługi kasowej w miejscowości Leoncin
e) przyjmowanie środków na lokaty;
f) przechowanie środków pieniężnych na opracowywanych rachunkach bieżących i pomocniczych;
g) udzielanie na wniosek zamawiającego kredytu w rachunku bieżącym do kwoty ustalonej każdorazowo w uchwale budżetowej na dany rok budżetowy
h) potwierdzenie stanu salda dokonywanych operacji finansowych na każdy dzień roboczy na wszystkich rachunkach bieżących i pomocniczych (wyciągi bankowe elektroniczne i papierowe z ustaleniem salda i dokładnego opisu dokonanej operacji);
i) uznawanie i obciążanie rachunków w dniu operacji;
j) naliczanie i kapitalizacja odsetek dokonywana w okresach miesięcznych ostatniego dnia miesiąca;
k) nieodpłatną usługę „wyzerowania” wskazanych rachunków bieżących urzędu
i jednostek organizacyjnych Gminy tj. Ośrodka Pomocy Społecznej, szkół, polegającą na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na rachunkach bieżących jednostek Gminy (np. niewykorzystane środki, naliczone odsetki bankowe) na wskazany rachunek;
l) wydawanie i realizacja blankietów czekowych,
ł) umożliwienie nieodpłatnego uzyskiwania przez Skarbnika Gminy, w systemie bankowości elektronicznej lub innej formie, informacji o stanie rachunków jednostek organizacyjnych wymienionych w SIWZ,
m) możliwość wdrożenia nieodpłatnie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych
na dowolną ilość stanowisk, jednolitą dla wszystkich jednostek objętych obsługą bankową,
n) możliwość umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych,
o) przechowywanie depozytów,
p) wydawanie opinii bankowych i zaświadczeń na wniosek zamawiającego.
3. Za prowadzenie obsługi bankowej i kasowej Wykonawca otrzymywać będzie miesięczną ryczałtowaną opłatę pobieraną z dołu ostatniego dnia operacyjnego miesiąca.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 66.11.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 240000 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Nowym Dworze Mazowieckim Oddział w Leoncinie
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Partyzantów 16
Kod pocztowy: 05-155
Miejscowość: Leoncin
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 126000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 126000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 126000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.