eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karczmiska Pierwsze › Remont (modernizacja) drogi gminnej nr 113420L w m. Uściąż położonej na działce nr ew. 1975, na odcinku dł. 0,129 km.



Ogłoszenie z dnia 2024-05-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont (modernizacja) drogi gminnej nr 113420L w m. Uściąż położonej na działce nr ew. 1975, na odcinku dł. 0,129 km.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Karczmiska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019684

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Centralna 17

1.5.2.) Miejscowość: Karczmiska Pierwsze

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-310

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 8287026

1.5.8.) Numer faksu: 81 8287026 w. 25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@poczyta.karczmiska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.karczmiska.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont (modernizacja) drogi gminnej nr 113420L w m. Uściąż położonej na działce nr ew. 1975, na odcinku dł. 0,129 km.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-101340bb-02c3-11ef-b21f-3ab44b58c1d6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00327985

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042611/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Karczmiska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00300498

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne.
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienia było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawca wskazany w ogłoszeniu realizuje obecnie zamówienie podstawowe pn. Przebudowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Karczmiska znak sprawy GPI.271.7.2023.GM. W dokumentach postępowania została uwzględniona wartość przedmiotowego zamówienia z wolnej ręki oraz jego zakres.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-421d5319-f0b8-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GPI.271.7.2024.JG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 29727,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest remont drogi gminnej 113420L w m. Uściąż położonej na działce nr ew. 1975, na odcinku dł. 0,129 km, gm. Karczmiska. Całość inwestycji w ramach przebudowy zrealizowana zostanie bez zmian przebiegu po istniejącym śladzie drogi gruntowej ulepszonej mieszaniną kruszyw kamiennych. Zakres planowanych robót budowlanych:
a) pomiary liniowe na istniejącej drodze gminnej roboty pomiarowe w tym odtworzenie trasy drogi w terenie równinnym po istniejącym śladzie
b) obustronne poszerzenie dolnej warstwy podbudowy (w-wa kruszywa łamanego 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie gr. 20cm),
c) wyrównanie-wzmocnienie górnej warstwy podbudowy w technologii kruszyw łamanych 0-31,5mm stabilizowanych mechanicznie (gr. 10cm),
d) w-wa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 (gr. 4cm) w tym skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową szybkorozpadową,
e) w-wa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 (gr. 4cm),
f) pobocza drogi, roboty wykończeniowe, oznakowanie pionowe
Przedmiot zamówienia opisują dokumentacja techniczna oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszego zapytania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. RAFDAN Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162837051

7.3.3) Ulica: Domaniewska 47/10

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-672

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36564,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.