eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WolsztynSukcesywna 24 miesięczna dostawa akcesoriów laparoskopowych, akcesoriów do diatermii i sprzętu pomocniczego dla Bloku Operacyjnego SPZOZ w Wolsztynie; PN/20/2020.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-09

Ogłoszenie nr 510413994-N-2021 z dnia 2021-02-09 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej:

Sukcesywna 24 miesięczna dostawa akcesoriów laparoskopowych, akcesoriów do diatermii i sprzętu pomocniczego dla Bloku Operacyjnego SPZOZ w Wolsztynie; PN/20/2020.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 765569-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 97077342600000, ul. Wschowska 3, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 68 347 73 00, 347 73 63
faks: 683 842 590
e-mail: przetargi@spzozwolsztyn.pl
www: https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_wolsztyn
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - SPZOZ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna 24 miesięczna dostawa akcesoriów laparoskopowych, akcesoriów do diatermii i sprzętu pomocniczego dla Bloku Operacyjnego SPZOZ w Wolsztynie; PN/20/2020.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PN/20/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna 24 miesięczna dostawa akcesoriów laparoskopowych,akcesoriów do diatermii i sprzętu pomocniczego dla Bloku Operacyjnego SPZOZ w Wolsztynie, Nr sprawy: PN/20/2020, z dopuszczeniem możliwości składania ofert częściowych. Klasyfikacja dostaw wg kodów klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):  33162000-3 Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych;  3169000-2 Przyrządy chirurgiczne. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna 24 miesięczna dostawa akcesoriów laparoskopowych, akcesoriów do diatermii i sprzętu pomocniczego dla Bloku Operacyjnego SPZOZ w Wolsztynie; Nr sprawy: PN/20/2020.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 niezależnych od siebie części/ zadań (pakietów). Każda z części stanowi odrębny przedmiot zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
Zamawiający wymaga jednak, aby składając ofertę Wykonawca uwzględnił wszystkie pozycje asortymentowe w poszczególnych pakietach. Nie dopuszcza się możliwości pominięcia którejkolwiek pozycji w pakiecie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2 do SIWZ, tj. w Pakietach od nr 1 do nr 6. Tak opisany przedmiot zamówienia w dalszej części SIWZ będzie nazywany
przedmiotem zamówienia, przedmiotem umowy lub akcesoriami laparoskopowymi. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia dotyczy pakietu nr 1-6: a) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; b) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wszystkie wymagania minimalne opisane w poszczególnych pakietach 1-6 tj. w załączniku nr 2 do SIWZ; c) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany sprzęt jednorazowego użytku w dniu dostawy posiadał nie krótszy niż 12 miesięczny termin ważności, a na każdym dostarczonym opakowaniu przedmiotu umowy była podana data
ważności; d) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia, który został zakwalifikowany jako wyrób medyczny spełniał narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2020 r., poz. 1856 t.j.)-zgodność z dyrektywa 2007/47/EC,3; e) Wszystkie akcesoria laparoskopowe muszą spełniać właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe, wymogi co do
opakowania (znak CE na opakowaniu) i przechowywania oraz posiadać pozwolenie dopuszczające do obrotu (deklaracje CE, certyfikaty CE).
f) Zamawiający wymaga termin płatności - 60 dni. Informacja dodatkowa
 Akcesoria laparoskopowe muszą być kompatybilne do posiadanego zestawu laparoskopowego, tj. Laparoskop- tor wizyjny z kamerą CMOS Aesculap AG.
 Akcesoria do diatermii muszą być odpowiednio zgodne aparatem ES 350 z modułem argonowym, Covidien Force Triad oraz Emed Spectrum nr ser. 500464 z modułem argonowym, termostapler oraz funkcją waporyzacji.
Szczegółowe wymagania dotyczące warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy załącznik nr 7, która stanowi integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Warunki realizacji zamówienia:  Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne 24 miesięczne dostawy  Dostawy realizowane będą sukcesywnie, w miarę zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb, na koszt i ryzyko Wykonawcy.  Dostawy należy realizować od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 1400. Miejscem dostawy jest: Magazyn ogólny mieszczący się przy ul. Wschowskiej 3.
 Dostawy odbywać się będą na podstawie składanych przez Zamawiającego zamówień ilościowo – asortymentowych w maksymalnym terminie do 4 dni roboczych od daty otrzymania, faksowego, e-mail lub pisemnego zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 33.16.20.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Pakiet nr 1, poz. 1-29

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 314953.84 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tysiąclecia 14
Kod pocztowy: 64-300
Miejscowość: Nowy Tomyśl
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 339067.75

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 339067.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 339067.75
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Pakiet nr 2, poz. 1-4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 36510.84 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tysiąclecia 14
Kod pocztowy: 64-300
Miejscowość: Nowy Tomyśl
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 31066.67

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 31066.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 31066.67
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Pakiet nr 3, poz. 1-16

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 37552.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: EMED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnościa Spółka komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ryżowa 69A
Kod pocztowy: 05-816
Miejscowość: Opacz Kolonia
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 40522.68

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 40522.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 40522.68
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Pakiet nr 4, poz. 1-13

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 53040.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: EMED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ryżowa 69A
Kod pocztowy: 05-816
Miejscowość: Opacz Kolonia
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 57304.80

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 57304.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 57304.80
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Pakiet nr 5, poz. 1-5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 14900.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Hebu Medical Polska Sp.z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kobylnicka 2a
Kod pocztowy: 62-080
Miejscowość: Sady
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 15190.20

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 15190.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15190.20
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Pakiet nr 6, poz. 1-9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 46990.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Stryker Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Poleczki 35
Kod pocztowy: 02-822
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 50775.48

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 50775.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 50775.48
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.