To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-09
Sukcesywna 24 miesięczna dostawa akcesoriów laparoskopowych, akcesoriów do diatermii i sprzętu pomocniczego dla Bloku Operacyjnego SPZOZ w Wolsztynie; PN/20/2020.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 765569-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 68 347 73 00, 347 73 63
faks: 683 842 590
e-mail: przetargi@spzozwolsztyn.pl
www: https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_wolsztyn
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Sukcesywna 24 miesięczna dostawa akcesoriów laparoskopowych, akcesoriów do diatermii i sprzętu pomocniczego dla Bloku Operacyjnego SPZOZ w Wolsztynie; PN/20/2020.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PN/20/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna 24 miesięczna dostawa akcesoriów laparoskopowych,akcesoriów do diatermii i sprzętu pomocniczego dla Bloku Operacyjnego SPZOZ w Wolsztynie, Nr sprawy: PN/20/2020, z dopuszczeniem możliwości składania ofert częściowych. Klasyfikacja dostaw wg kodów klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33162000-3 Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych; 3169000-2 Przyrządy chirurgiczne. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna 24 miesięczna dostawa akcesoriów laparoskopowych, akcesoriów do diatermii i sprzętu pomocniczego dla Bloku Operacyjnego SPZOZ w Wolsztynie; Nr sprawy: PN/20/2020.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 niezależnych od siebie części/ zadań (pakietów). Każda z części stanowi odrębny przedmiot zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
Zamawiający wymaga jednak, aby składając ofertę Wykonawca uwzględnił wszystkie pozycje asortymentowe w poszczególnych pakietach. Nie dopuszcza się możliwości pominięcia którejkolwiek pozycji w pakiecie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2 do SIWZ, tj. w Pakietach od nr 1 do nr 6. Tak opisany przedmiot zamówienia w dalszej części SIWZ będzie nazywany
przedmiotem zamówienia, przedmiotem umowy lub akcesoriami laparoskopowymi. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia dotyczy pakietu nr 1-6: a) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; b) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wszystkie wymagania minimalne opisane w poszczególnych pakietach 1-6 tj. w załączniku nr 2 do SIWZ; c) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany sprzęt jednorazowego użytku w dniu dostawy posiadał nie krótszy niż 12 miesięczny termin ważności, a na każdym dostarczonym opakowaniu przedmiotu umowy była podana data
ważności; d) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia, który został zakwalifikowany jako wyrób medyczny spełniał narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2020 r., poz. 1856 t.j.)-zgodność z dyrektywa 2007/47/EC,3; e) Wszystkie akcesoria laparoskopowe muszą spełniać właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe, wymogi co do
opakowania (znak CE na opakowaniu) i przechowywania oraz posiadać pozwolenie dopuszczające do obrotu (deklaracje CE, certyfikaty CE).
f) Zamawiający wymaga termin płatności - 60 dni. Informacja dodatkowa
Akcesoria laparoskopowe muszą być kompatybilne do posiadanego zestawu laparoskopowego, tj. Laparoskop- tor wizyjny z kamerą CMOS Aesculap AG.
Akcesoria do diatermii muszą być odpowiednio zgodne aparatem ES 350 z modułem argonowym, Covidien Force Triad oraz Emed Spectrum nr ser. 500464 z modułem argonowym, termostapler oraz funkcją waporyzacji.
Szczegółowe wymagania dotyczące warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy załącznik nr 7, która stanowi integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Warunki realizacji zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne 24 miesięczne dostawy Dostawy realizowane będą sukcesywnie, w miarę zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb, na koszt i ryzyko Wykonawcy. Dostawy należy realizować od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 1400. Miejscem dostawy jest: Magazyn ogólny mieszczący się przy ul. Wschowskiej 3.
Dostawy odbywać się będą na podstawie składanych przez Zamawiającego zamówień ilościowo – asortymentowych w maksymalnym terminie do 4 dni roboczych od daty otrzymania, faksowego, e-mail lub pisemnego zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.16.20.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pakiet nr 1, poz. 1-29
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 314953.84 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tysiąclecia 14
Kod pocztowy: 64-300
Miejscowość: Nowy Tomyśl
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 339067.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 339067.75
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 2, poz. 1-4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 36510.84 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tysiąclecia 14
Kod pocztowy: 64-300
Miejscowość: Nowy Tomyśl
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 31066.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 31066.67
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 3, poz. 1-16
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 37552.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: EMED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnościa Spółka komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ryżowa 69A
Kod pocztowy: 05-816
Miejscowość: Opacz Kolonia
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 40522.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 40522.68
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 4, poz. 1-13
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 53040.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: EMED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ryżowa 69A
Kod pocztowy: 05-816
Miejscowość: Opacz Kolonia
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 57304.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 57304.80
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 5, poz. 1-5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 14900.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Hebu Medical Polska Sp.z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kobylnicka 2a
Kod pocztowy: 62-080
Miejscowość: Sady
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 15190.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15190.20
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 6, poz. 1-9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 46990.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Stryker Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Poleczki 35
Kod pocztowy: 02-822
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 50775.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 50775.48
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WOLSZTYNA
- Wykonanie czynności piątego poziomu utrzymania lokomotywy parowej Ol49-69 wraz z tendrem 25D49
- Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych w roku 2026
- USŁUGA UBEZPIECZENIA POWIATU WOLSZTYŃSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI
- Zorganizowanie i administrowanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Wolsztyna.
- "Sukcesywna 24 miesięczna dostawa preparatów oraz osprzętu do terapii nerkozastępczych wraz z dzierżawą 2 szt. aparatów przeznaczonego do wykonywania ciągłych terapii nerkozastępczych..."
więcej: przetargi w Wolsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa resektoskopów i histeroskopów dla oddziału ginekologii i położnictwa dla Powiatowego Zespołu Szpitali
- ZAKUP KLUCZOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO I KOMPLETÓW ŁÓŻEK SZPITALNYCH DLA SP ZZOZ W KOZIENICACH, CELEM ZAPEWNIENIA CIĄGŁOŚCI ŚWIADCZEŃ W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH
- Zakup sprzętu medycznego: zestawów narzędzi laparoskopowych
- Dostawa osprzętu do sprzętu medycznego firmy Olympus
- Dostawa liczników ostrzy i igieł, oprzyrządowania diatermii oraz płytek do stabilizacji przegrody nosowej
- dostawa leków do Apteki Szpitalnej.
więcej: Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





