To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-09
Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Stacji Dializ i OIT
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 771650-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 85 684 26 79
faks: 85 684 26 79
e-mail: spzoz@onet.eu
www: https://spzozhajnowka.eb2b.com.pl /https://platforma.eb2b.com.pl
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: https://spzozhajnowka.eb2b.com.pl /https://platforma.eb2b.com.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Stacji Dializ i OIT
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 2020/PN/SDiOIT/01
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Stacji Dializ i OIT do SP ZOZ w Hajnówce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zamieszczony w Załączniku nr 2 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy. Nazwa i kod określony według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem przedmiot główny:
33692800-5 roztwory do dializy
33181520-3 wyroby do dializy nerkowej
33141630-5 filtry osocza krwi
33141324-7 igły do dializy
33181200-4 filtry do dializy
33181500-7 wyroby do terapii nerkowej
33181000-2 urządzenia do terapii nerkowej
Oferowany przedmiot zamówienia powinien być nowy, z minimalnym terminem ważności 8 miesięcy licząc od daty dostawy do Zamawiającego, wolny od wad fizycznych i prawnych, kompletny i po dostarczeniu Zamawiającemu, gotowy do użytku zgodnie z jego przeznaczeniem, bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych i technicznych.
2. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej, a także posiada aktualne polskie i obowiązujące w Unii Europejskiej certyfikaty / świadectwa rejestracyjne oraz pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem leczniczym - wydane przez Ministra Zdrowia lub wydane przez Prezesa Urzędu Rejestracji (od 1 maja 2011) ustawa z dnia 18 marca 2011 r. o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz.U. 2020r. poz. 836), które Wykonawca okaże Zamawiającemu na każde jego wezwanie.
3. Zamawiający, w sytuacji gdy w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy) wskazane zostały zdaniem Wykonawcy znaki towarowe, patenty lub jego pochodzenie czy też źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkt/wyrób dostarczany na rynku przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie produktu/urządzenia „równoważnego” w rozumieniu art. 29 ust. 3 uPzp pod warunkiem, iż oferowany jako „równoważny” produkt/wyrób będzie o porównywalnych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych.
4. Jeżeli Wykonawca będzie chciał skorzystać z przysługującego mu uprawnienia o którym jest mowa w pkt. 3, to ciężar udowodnienia, że parametry oferowanego produktu/wyrobu są „równoważne” w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ spoczywa na składającym taką ofertę Wykonawcy i winny być wyraźnie wykazane/uzasadnione w jej treści.
5. W celu weryfikacji zgodności oferty z wymogami SIWZ, Zamawiający może żądać próbek.
Próbki dołączone do testowania są materiałem zużywalnym i nie podlegają zwrotowi po
zakończeniu postępowania.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z niektórych pozycji zamówienia, w sytuacjach tego wymagających, w tym w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia.
7. Termin realizacji zamówienia obejmuje okres 12 miesięcy licząc od dnia obowiązywania umowy.
8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar wraz z fakturą na podstawie zamówienia w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia (jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie). Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar na podstawie zamówienia „NA CITO” w ciągu maksymalnie 24(włącznie) godzin.
9. Dostawy towaru odbywać się będą na koszt i ryzyko sprzedającego do Stacji Dializ oraz do Oddziału Intensywnej Terapii SP ZOZ w Hajnówce.
10. Zamawiający zgodnie z dyspozycją z art. 36b ust. 1 uPzp wymaga od Wykonawców którzy zamierzają przy wykonaniu przedmiotu zamówienia posługiwać się podwykonawcą /podwykonawcami/, do określenia w treści ich oferty części zamówienia której wykonanie powierzą podwykonawcy /podwykonawcom/ oraz podania przez Wykonawcę firmy/firm (nazwy) podwykonawcy /podwykonawców/.
11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jeden, kilka lub wszystkie pakiety/zadania przewidziane w treści SIWZ. Z tym zastrzeżeniem, że oferta Wykonawcy w zakresie każdego z pakietów/zadań na które składa ofertę musi być kompletna. Pod pojęciem oferty częściowej Zamawiający rozumie pojedyncze pakiety: 1 A, 1 B, 2, 3A, 3B, 3C, 4, 5, 6A, 6B, 7.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, zastosowania aukcji elektronicznej, ani tez ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
14. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym prowadzone będą w PLN (złotych polskich).
15. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum).
16. W przypadku, o którym mowa w ust. 15, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymogi zawarte w SIWZ jak i przepisy uPzp dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jako Wykonawcy składający ofertę wspólną.
17. Przewidywane zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) i 7) ustawy Pzp oraz okoliczności, po których zaistnieniu będą one udzielane.
-Art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp: nie dotyczy
- Art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp: nie przewiduje się.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.69.28.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: 1A-Linie krwi do aparatu do leczenia hemodializą firmy GAMBRO modele AK 95, AK 96, AK 98
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 69428.68 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 42552
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 42552
Waluta: PLN
NAZWA: 1B-Linie krwi do aparatu do leczenia hemodializą firmy Braun Model HD DIALOG WERSJA (A+)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 25574 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 17020.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 19656
Waluta: PLN
NAZWA: 2-Igły do hemodializy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 14016.89 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11508.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11508.48
Waluta: PLN
NAZWA: 3A- Igły do nakłucia naczynia typu Y, rozszerzacze, prowadnik nitinolowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2762.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2916
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2916
Waluta: PLN
NAZWA: 3B- Zestawy do hemodializy dwukanałowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 11170.60 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 12549.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 68040
Waluta: PLN
NAZWA: 3C -Zestawy do hemodializy dwukanałowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3528 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3780
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3780
Waluta: PLN
NAZWA: 4- Koncentrat do hemodializy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 176256 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 176256
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 176256
Waluta: PLN
NAZWA: 5-Dializatory z błoną syntetyczną niskoprzepływowe typu „Low-Flux” sterylizowane parą wodną
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 155628 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 162216
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 162216
Waluta: PLN
NAZWA: 6A - Płyny i zestawy do Prismaflex.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 113553 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 119880
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 119880
Waluta: PLN
NAZWA: 6B-Sprzęt jednorazowy dedykowany do aparatu typu Prismaflex do zabiegów z cytrynianem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 163684 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 165240
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 165240
Waluta: PLN
NAZWA: 7-Cewniki dializacyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 12787.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 13500
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 25920
Waluta:
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- Dostawa znaków, urządzeń BRD i słupków wsporczych do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce.
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych III
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kotówka - etap I
- Dowóz dzieci i uczniów do Szkoły Podstawowej w Dubinach oraz dzieci z niepełnosprawnością do placówek oświatowych w roku 2026
więcej: przetargi w Hajnówce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





