eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślenice › Doposażenie pracowni przedmiotowych Myślenickiej Szkoły Ćwiczeń

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-08

Ogłoszenie nr 510413653-N-2021 z dnia 2021-02-08 r.
Gmina Myślenice:

Doposażenie pracowni przedmiotowych Myślenickiej Szkoły Ćwiczeń

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Myślenicka Szkoła Ćwiczeń MSĆ (POWR.02.10.00-00-3029/20-00).
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 617230-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Myślenice, krajowy numer identyfikacyjny 351555418, Rynek 8/9, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 126392300
faks: 126392305
e-mail: bzp@myslenice.pl
www: www.myslenice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Doposażenie pracowni przedmiotowych Myślenickiej Szkoły Ćwiczeń

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BZP/271/66/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wyposażenie pracowni szkolnych

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 39.16.21.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Pracownia matematyczna

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 91 ust. 1 pkt 1 brak ważnej oferty lub wniosku: Wykonawca który wygrał postępowanie w zakresie zadania 1 odmówił zawarcia umowy. Dla pozostałych ofert złożonych w postępowaniu na tę część upłynął termin związania ofertą. W związku z brakiem ważnych ofert postępowanie ulega unieważnieniu w zakresie w/w części
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Pracownia przyrodnicza

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 91 ust. 1 pkt 1 brak ważnej oferty lub wniosku: Wykonawca który wygrał postępowanie w zakresie zadania 2 odmówił zawarcia umowy. Dla pozostałych ofert złożonych w postępowaniu na tę część upłynął termin związania ofertą. W związku z brakiem ważnych ofert postępowanie ulega unieważnieniu w zakresie w/w części
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Pracownie fizyczno-chemiczna

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 91 ust. 1 pkt 1 brak ważnej oferty lub wniosku: Wykonawca który wygrał postępowanie w zakresie zadania 3 odmówił zawarcia umowy. Dla pozostałych ofert złożonych w postępowaniu na tę część upłynął termin związania ofertą. W związku z brakiem ważnych ofert postępowanie ulega unieważnieniu w zakresie w/w części
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Pracownia geograficzna

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 91 ust. 1 pkt 1 brak ważnej oferty lub wniosku: Wykonawca który wygrał postępowanie w zakresie zadania 4 odmówił zawarcia umowy. Dla pozostałych ofert złożonych w postępowaniu na tę część upłynął termin związania ofertą. W związku z brakiem ważnych ofert postępowanie ulega unieważnieniu w zakresie w/w części
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Małe AGD i audio

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3700 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 4551.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4551.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5790
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: Ceny w IV.6 z VAT
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Meble szkolne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 13455.28 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 11857.20

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11857.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 21270.01
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: Ceny 2 IV.6 z VAT

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.