eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślenice › Doposażenie pracowni przedmiotowych Myślenickiej Szkoły Ćwiczeń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-11-27



Ogłoszenie nr 617230-N-2020 z dnia 2020-11-27 r.

Gmina Myślenice: Doposażenie pracowni przedmiotowych Myślenickiej Szkoły Ćwiczeń
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Myślenicka Szkoła Ćwiczeń MSĆ (POWR.02.10.00-00-3029/20-00).

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myślenice, krajowy numer identyfikacyjny 351555418, ul. Rynek  8/9 , 32-400  Myślenice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 126392300, e-mail bzp@myslenice.pl, faks 126392305.
Adres strony internetowej (URL): www.myslenice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
https://www.myslenice.pl/samorzad/urzad/zamowienia-publiczne


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://www.myslenice.pl/samorzad/urzad/zamowienia-publiczne


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Tak
adres
https://e-propublico.pl


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie na adres wskazany poniżej
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Gmina Myślenice Rynek 8/9 32-400 Myślenice Polska


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie pracowni przedmiotowych Myślenickiej Szkoły Ćwiczeń
Numer referencyjny: BZP/271/66/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
6


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Wyposażenie pracowni szkolnych. Szczegółowy opis w załączniku nr 1 (formularz oferty-wycena)

II.5) Główny kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
32344000-6
38651000-3
39160000-1
39162200-7
39711130-9
39715100-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 21
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 0
Maksymalna liczba wykonawców  0
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-08, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> pl
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Część 1 - Pracownia matematyczna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Komplet magnetycznych przyrządów tablicowych. 2 tablice magnetyczne do pracowni matematyki (kwadraty, koła-ułamki, figury geometryczne). 3 Komplet pokazowych przyrządów pomiarowych do pracowni matematyki (termometr, zegar, waga i odważniki, tangram demonstracyjny, klocki sześcienne). 4 termometr dla ucznia do pracowni matematycznej. 5 domino matematyczne dla ucznia do pracowni matematycznej. 6 szkieletowe modele graniastosłupów i ostrosłupów do pracowni matematycznej. 7 zestaw modeli brył rozkładanych z siatkami. 8 taśma miernicza dla ucznia do pracowni matematycznej. 9 zestaw do pomiaru masy, temperatury, długości do pracowni matematycznej. 10 zestaw kostek matematycznych do pracowni matematycznej. 1 Komplet magnetycznych przyrządów tablicowych. 2 tablice magnetyczne do pracowni matematyki (kwadraty, koła-ułamki, figury geometryczne). 3 Komplet pokazowych przyrządów pomiarowych do pracowni matematyki (termometr, zegar, waga i odważniki, tangram demonstracyjny, klocki sześcienne). 4 termometr dla ucznia do pracowni matematycznej. 5 domino matematyczne dla ucznia do pracowni matematycznej. 6 szkieletowe modele graniastosłupów i ostrosłupów do pracowni matematycznej. 7 zestaw modeli brył rozkładanych z siatkami. 8 taśma miernicza dla ucznia do pracowni matematycznej. 9 zestaw do pomiaru masy, temperatury, długości do pracowni matematycznej. 10 zestaw kostek matematycznych do pracowni matematycznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162200-7, 39162100-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Serwis posprzedażowy oraz pomoc techniczna10,00
Okres gwarancji30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Część 2 - Pracownia przyrodnicza
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 mikroskopy uczniowskie do pracowni. 2 lupy o średnicy min 90 mm o zasilaniu bateryjnym do pracowni przyrodniczej. 3 preparaty biologiczne do obserwacji mikroskopowej do pracowni przyrodniczej. 4 zestaw przyrządów pomiarowych dla ucznia: taśma miernicza, stoper, termometr z sondą, termometr laboratoryjny, waga elektroniczna, kompas. 5 zestaw przyrządów dla ucznia: termometr zaokienny, waga szalkowa z odważnikami. 6 zestaw przyrządów: deszczomierz, barometr, wiatromierz, higrometr, stetoskop, zestaw soczewek. 7 ciśnieniomierz. 8 zestaw skał i minerałów. 9 zestaw modeli szkieletów: ryby, płaza, gada, ptaka, ssaka, człowieka. 10 modele budowy człowieka: serca, skóry człowieka, oka, tułów człowieka 40 cz., klatki piersiowej człowieka, do demonstracji pracy płuc człowieka, ucho człowieka, nerki. 11 plansze edukacyjne: rośliny, grzyby trujące, wskaźniki biologiczne środowiska, zmysły człowieka, budowa kwiatu, rodzaje liści i korzeni, rodzaje dziobów, pazurów i klucze tropów, etapy rozwoju człowieka, rodzaje chmur, obieg wody w przyrodzie. 12 przewodniki edukacyjne: las, do rozpoznawania drzew, rośliny i zwierzęta. 13 model budowy DNA i mózgu. 14 zestaw przewodników do rozpoznawania ptaków, zwierząt, motyli, owadów, grzybów. 15 mały atlas anatomiczny. 16 zestaw atlasów: pogoda i klimat, ptaki w Polsce, owady, grzyby, minerałów kamienie szlachetne i skały, zwierząt i roślin chronionych w Polsce. 1 mikroskopy uczniowskie do pracowni. 2 lupy o średnicy min 90 mm o zasilaniu bateryjnym do pracowni przyrodniczej. 3 preparaty biologiczne do obserwacji mikroskopowej do pracowni przyrodniczej. 4 zestaw przyrządów pomiarowych dla ucznia: taśma miernicza, stoper, termometr z sondą, termometr laboratoryjny, waga elektroniczna, kompas. 5 zestaw przyrządów dla ucznia: termometr zaokienny, waga szalkowa z odważnikami. 6 zestaw przyrządów: deszczomierz, barometr, wiatromierz, higrometr, stetoskop, zestaw soczewek. 7 ciśnieniomierz. 8 zestaw skał i minerałów. 9 zestaw modeli szkieletów: ryby, płaza, gada, ptaka, ssaka, człowieka. 10 modele budowy człowieka: serca, skóry człowieka, oka, tułów człowieka 40 cz., klatki piersiowej człowieka, do demonstracji pracy płuc człowieka, ucho człowieka, nerki. 11 plansze edukacyjne: rośliny, grzyby trujące, wskaźniki biologiczne środowiska, zmysły człowieka, budowa kwiatu, rodzaje liści i korzeni, rodzaje dziobów, pazurów i klucze tropów, etapy rozwoju człowieka, rodzaje chmur, obieg wody w przyrodzie. 12 przewodniki edukacyjne: las, do rozpoznawania drzew, rośliny i zwierzęta. 13 model budowy DNA i mózgu. 14 zestaw przewodników do rozpoznawania ptaków, zwierząt, motyli, owadów, grzybów. 15 mały atlas anatomiczny. 16 zestaw atlasów: pogoda i klimat, ptaki w Polsce, owady, grzyby, minerałów kamienie szlachetne i skały, zwierząt i roślin chronionych w Polsce.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162200-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Serwis posprzedażowy oraz pomoc techniczna10,00
Okres gwarancji30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Część 3 - Pracownie fizyczno-chemiczna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 równia pochyła z zestawem obciążników. 2 zestaw siłomierzy i komplet do badania II zasady dynamiki. 3 zestaw: statyw demonstracyjny, podstawowy zestaw do elektrostatyki. 4 maszyna elektrostatyczna. 5 rozbrajacz. 6 zestaw przewodów elektrycznych. 7 zestaw do badania prądu elektrycznego. 8 zestaw do demonstracji pola magnetycznego i magnesy stałe. 9 transformator rozbieralny. 10 zestaw do badania rozszerzalności cieplnej metali. 11 zestaw do termodynamiki: kalorymetr, termometr alkoholowy. 12 zestaw do demonstracji fal na pow. wody (kuweta drgań),sprężyny do demonstracji fal poprzecznych i podłużnych. 13 ława optyczna. 14 zestaw przyrządów pomiarowych dla ucznia: stoper, taśma miernicza kalkulator. 15 zestaw przyrządów pomiarowych: waga elektroniczna, waga szalkowa, odważniki, kompas, palnik spirytusowy, ładowarka do baterii, zasilacz na baterie. 16 menzurka plastikowa z podziałką. 17 doposażenie pracowni w odzież i sprzęt ochronny: fartuchy 15 szt, okulary ochronne 15 szt, rękawice, gaśnica, apteczka. 18 sprzęt laboratoryjny do pracowni: tace lab, butelki, stojaki, szczypce, probówki zlewki, pipety szalki, termometry, krystalizator, łyżki laboratoryjne, moździerz sączki itp.. 19 płytka typów metali. 20 plansze edukacyjne: układ okresowy, tabela rozpuszczalności, budowa atomu. 21 odczynniki chemiczne. 1 równia pochyła z zestawem obciążników. 2 zestaw siłomierzy i komplet do badania II zasady dynamiki. 3 zestaw: statyw demonstracyjny, podstawowy zestaw do elektrostatyki. 4 maszyna elektrostatyczna. 5 rozbrajacz. 6 zestaw przewodów elektrycznych. 7 zestaw do badania prądu elektrycznego. 8 zestaw do demonstracji pola magnetycznego i magnesy stałe. 9 transformator rozbieralny. 10 zestaw do badania rozszerzalności cieplnej metali. 11 zestaw do termodynamiki: kalorymetr, termometr alkoholowy. 12 zestaw do demonstracji fal na pow. wody (kuweta drgań),sprężyny do demonstracji fal poprzecznych i podłużnych. 13 ława optyczna. 14 zestaw przyrządów pomiarowych dla ucznia: stoper, taśma miernicza kalkulator. 15 zestaw przyrządów pomiarowych: waga elektroniczna, waga szalkowa, odważniki, kompas, palnik spirytusowy, ładowarka do baterii, zasilacz na baterie. 16 menzurka plastikowa z podziałką. 17 doposażenie pracowni w odzież i sprzęt ochronny: fartuchy 15 szt, okulary ochronne 15 szt, rękawice, gaśnica, apteczka. 18 sprzęt laboratoryjny do pracowni: tace lab, butelki, stojaki, szczypce, probówki zlewki, pipety szalki, termometry, krystalizator, łyżki laboratoryjne, moździerz sączki itp.. 19 płytka typów metali. 20 plansze edukacyjne: układ okresowy, tabela rozpuszczalności, budowa atomu. 21 odczynniki chemiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162200-7, 22114000-2, 39162100-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Serwis posprzedażowy oraz pomoc techniczna10,00
Okres gwarancji30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Część 4 - Pracownia geograficzna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 tellurium. 2 zestaw modeli budowy geologicznej ziemi (jaskini, wulkanu, kanionu itp.). 3 zestaw demonstracyjny: skamieniałości 2szt., gleby 2 szt., paliwa 1 szt. 4 zestaw doświadczalny: obieg wody w przyrodzie - 1, magnetyzm kuli ziemskiej - 2. 5 mały rocznik statystyczny. 6 multimedialny atlas świata. 7 zestaw map świata: kontynenty, fizyczna, polityczna, strefy klimatyczne - w zestawie 11 szt.map. 8 mapy Polski: fizyczna, surowce mineralne, Małopolska, 3 szt.. 9 globus geograficzny. 10 atlasy geograficzne. 1 tellurium. 2 zestaw modeli budowy geologicznej ziemi (jaskini, wulkanu, kanionu itp.). 3 zestaw demonstracyjny: skamieniałości 2szt., gleby 2 szt., paliwa 1 szt. 4 zestaw doświadczalny: obieg wody w przyrodzie - 1, magnetyzm kuli ziemskiej - 2. 5 mały rocznik statystyczny. 6 multimedialny atlas świata. 7 zestaw map świata: kontynenty, fizyczna, polityczna, strefy klimatyczne - w zestawie 11 szt.map. 8 mapy Polski: fizyczna, surowce mineralne, Małopolska, 3 szt.. 9 globus geograficzny. 10 atlasy geograficzne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162200-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Serwis posprzedażowy oraz pomoc techniczna10,00
Okres gwarancji30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Część 5 - Małe AGD i audio
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Odtwarzacz cd do pracowni obsługiwany format audio co najmniej MP3, WMA, radio z pamięcią, łączność Bleutooth, NFC, złącza USB, AUX, mikrofon . 2 Czajnik bezprzewodowy z regulacją temperatury do pracowni przyrodniczej, pojemność 1,5 litra, moc max. 2200W, podtrzymywanie ciepła. 3 Lodówka z zamrażalnikiem do pracowni przyrodniczej o pojemności do 100 litrów, wolnostojąca, jednodrzwiowa. 4 Aparat fotograficzny do pracowni przyrodniczej, rozdzielczość co namjmniej 20 Mpix, zbliżenie optyczne 50 razy, ogniskowa 24 do 1200mm, optyczny stabilizator obrazu. 1 Odtwarzacz cd do pracowni obsługiwany format audio co najmniej MP3, WMA, radio z pamięcią, łączność Bleutooth, NFC, złącza USB, AUX, mikrofon . 2 Czajnik bezprzewodowy z regulacją temperatury do pracowni przyrodniczej, pojemność 1,5 litra, moc max. 2200W, podtrzymywanie ciepła. 3 Lodówka z zamrażalnikiem do pracowni przyrodniczej o pojemności do 100 litrów, wolnostojąca, jednodrzwiowa. 4 Aparat fotograficzny do pracowni przyrodniczej, rozdzielczość co namjmniej 20 Mpix, zbliżenie optyczne 50 razy, ogniskowa 24 do 1200mm, optyczny stabilizator obrazu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32344200-8, 38651000-3, 39711130-9, 39715100-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Serwis posprzedażowy oraz pomoc techniczna10,00
Okres gwarancji30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Część 6 - Meble szkolne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Szafa na pomoce do pracowni matematycznej dwudrzwiowa z półkami (wymiary proponowane 800x600x1781). 2 szafa do przechowywania pomocy do pracowni przyrodniczej dwudrzwiowa z półkami (wymiary proponowane 800x600x1781) 3 stolik trapezowy do pracowni przyrodniczej wymiary blatu 1300x 650x567. 4 szafa metalowa z odciągiem na odczynniki, stół demonstracyjny metalowy z blatem z płyty kwasoodpornej do pracowni przyrodniczej. 5 stół uczniowski 3 osobowy z blatem ceramicznym do pracowni przyrody wymiary 180cmx60cm wysokość 76 cm. 1 Szafa na pomoce do pracowni matematycznej dwudrzwiowa z półkami (wymiary proponowane 800x600x1781). 2 szafa do przechowywania pomocy do pracowni przyrodniczej dwudrzwiowa z półkami (wymiary proponowane 800x600x1781) 3 stolik trapezowy do pracowni przyrodniczej wymiary blatu 1300x 650x567. 4 szafa metalowa z odciągiem na odczynniki, stół demonstracyjny metalowy z blatem z płyty kwasoodpornej do pracowni przyrodniczej. 5 stół uczniowski 3 osobowy z blatem ceramicznym do pracowni przyrody wymiary 180cmx60cm wysokość 76 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39160000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Serwis posprzedażowy oraz pomoc techniczna10,00
Okres gwarancji30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.