eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania pn. "KWP Szczecin -"KWP SZCZECIN - Budowa budynku szkoleniowego przy ul. Wernyhory 5"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-08

Ogłoszenie nr 510413425-N-2021 z dnia 2021-02-08 r.
Komenda Wojewódzka Policji:

Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania pn. "KWP Szczecin -"KWP SZCZECIN - Budowa budynku szkoleniowego przy ul. Wernyhory 5"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 770390-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540396381-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji, krajowy numer identyfikacyjny 81090304000000, Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: 47 78 11 479
faks: 47 78 11 477
e-mail: zzp@sc.policja.gov.pl
www: http://zachodniopomorska.policja.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania pn. "KWP Szczecin -"KWP SZCZECIN - Budowa budynku szkoleniowego przy ul. Wernyhory 5"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZZ-2380-87/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj w ramach zamówienia
pn. „KWP SZCZECIN - Budowa budynku szkoleniowego przy ul. Wernyhory 5”, zaprojektowanie
i budowę budynku szkoleniowego przystosowanego do montażu systemu symulacji POL-SYM,
na terenie służby logistycznej Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, ul. Wernyhory 5.
2. Zakres przedmiotu zamówienia:
Zadanie inwestycyjne należy wykonać w dwóch etapach:
Etap I obejmuje uzyskanie decyzji lokalizacji celu publicznego i opracowanie dokumentacji projektowej, przeniesienie praw autorskich na Zamawiającego wraz ze złożeniem uzgodnionego z przedstawicielami Zamawiającego wniosku o pozwolenie na budowę uzyskanie innych wymaganych przepisami uzgodnień, opinii, pozwoleń, zgłoszeń, decyzji administracyjnych na wykonanie robót budowlanych – zwanej dalej dokumentacją.
Etap II obejmuje uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę, wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji, pełnienie nadzoru autorskiego odbiór robót budowlanych i wykonanie dokumentacji kolaudacyjnej, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie i oddanie
do użytkowania obiektu zgodnie z prawem budowlanym.
Szczegółowy opis prac został zawarty w Programie funkcjonalno-użytkowym, Szczegółowym Opisie
i Zakresie Przedmiotu Zamówienia oraz pozostałej dokumentacji stanowiące załącznik nr 6 do siwz.
3. Zamawiający przewidział udzielenie zaliczki w oparciu o art. 151a ustawy Pzp, na zasadach, o których mowa w § 15 umowy stanowiącego załącznik nr 5 do siwz.
4. Zamawiający wymagał aby Wykonawca dysponował na etapie realizacji umowy osobami zdolnymi
do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2020 poz. 1333) posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień, zgodnie z zapisami §6 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5
do siwz.
Zamawiający dopuścił łączenie wyżej wskazanych funkcji przez jedną osobę pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje, wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.
5. Zamawiający wymagał aby Wykonawca na etapie składania oferty dysponował Projektantem, od którego Zamawiający wymaga doświadczenia w projektowaniu obiektów szkoleniowych przystosowanych
do systemów symulacyjnych określonego w rozdziale V ust. 1 pkt 1.2 ppkt 3 lit. b) siwz.
6. Sposób wyliczenia ceny ofertowej przez Wykonawcę został opisany w rozdziale XII niniejszej siwz.
7. Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru, warunków realizacji i płatności za przedmiot zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz.
8. Kody i nazwy dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV):
71240000-2 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania;
71242000-6 Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów;
45000000-7 Roboty budowlane;
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę (burzenie, usuwanie gruzu);
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie inżynierii lądowej (m.in. betonowanie, zbrojenie, konstrukcje ze stali konstrukcyjnej);
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne;
45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych;
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych;
35700000-1 Wytyczne Wydziału Łączności i Informatyki KWP Szczecin.
9. Zamawiający dopuścił rozwiązania równoważne opisywanym.
10. Zamawiający określił następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy
z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320):
10.1. Zamawiający wymagał zatrudnienia, przez Wykonawcę lub Podwykonawcę w okresie realizacji zamówienia osób wykonujących czynności fizyczne bezpośrednio związane z wykonywaniem wszystkich robót budowlanych (z pominięciem operatorów sprzętu, kierowców) na cały okres realizacji zamówienia.
10.2. Zatrudnienie osób, o których mowa w pkt. 10.1) nastąpi przed dniem rozpoczęcia wykonywania
przez te osoby czynności w ramach realizacji niniejszej umowy.
10.3. Zamawiający wymagał aby Wykonawca przedłożył Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu poszczególnych osób
na podstawie umowy o pracę przy realizacji zadania z podaniem terminów ważności umów oraz stanowisk pracy zatrudnionych osób, nie później niż trzy dni robocze przed zamiarem wprowadzenia ich na teren budowy.
10.4. Pozostałe wymagania dotyczące zatrudnienia określone zostały w §24 wzoru umowy będącej załącznikiem nr 5 do siwz.
11. Wizja lokalna odbyła się na terenie KWP w Szczecinie przy ul. Wernyhory 5 w dniu 29.12.2020 r.
o godz. 10:00.
12. Zamawiający nie zastrzegał obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
13. Podwykonawcy: Zamawiający dopuścił powierzenie części zamówienia podwykonawcom Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 71.24.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4876538.74 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: KMC Administrator Nieruchomości i Inwestycje Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 14 Lutego 27
Kod pocztowy: 64-920
Miejscowość: Piła
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 5995000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5995000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5995000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.