To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-08
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania pn. "KWP Szczecin -"KWP SZCZECIN - Budowa budynku szkoleniowego przy ul. Wernyhory 5"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 770390-N-2020
Numer ogłoszenia: 540396381-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 47 78 11 479
faks: 47 78 11 477
e-mail: zzp@sc.policja.gov.pl
www: http://zachodniopomorska.policja.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania pn. "KWP Szczecin -"KWP SZCZECIN - Budowa budynku szkoleniowego przy ul. Wernyhory 5"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZZ-2380-87/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj w ramach zamówienia
pn. „KWP SZCZECIN - Budowa budynku szkoleniowego przy ul. Wernyhory 5”, zaprojektowanie
i budowę budynku szkoleniowego przystosowanego do montażu systemu symulacji POL-SYM,
na terenie służby logistycznej Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, ul. Wernyhory 5.
2. Zakres przedmiotu zamówienia:
Zadanie inwestycyjne należy wykonać w dwóch etapach:
Etap I obejmuje uzyskanie decyzji lokalizacji celu publicznego i opracowanie dokumentacji projektowej, przeniesienie praw autorskich na Zamawiającego wraz ze złożeniem uzgodnionego z przedstawicielami Zamawiającego wniosku o pozwolenie na budowę uzyskanie innych wymaganych przepisami uzgodnień, opinii, pozwoleń, zgłoszeń, decyzji administracyjnych na wykonanie robót budowlanych – zwanej dalej dokumentacją.
Etap II obejmuje uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę, wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji, pełnienie nadzoru autorskiego odbiór robót budowlanych i wykonanie dokumentacji kolaudacyjnej, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie i oddanie
do użytkowania obiektu zgodnie z prawem budowlanym.
Szczegółowy opis prac został zawarty w Programie funkcjonalno-użytkowym, Szczegółowym Opisie
i Zakresie Przedmiotu Zamówienia oraz pozostałej dokumentacji stanowiące załącznik nr 6 do siwz.
3. Zamawiający przewidział udzielenie zaliczki w oparciu o art. 151a ustawy Pzp, na zasadach, o których mowa w § 15 umowy stanowiącego załącznik nr 5 do siwz.
4. Zamawiający wymagał aby Wykonawca dysponował na etapie realizacji umowy osobami zdolnymi
do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2020 poz. 1333) posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień, zgodnie z zapisami §6 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5
do siwz.
Zamawiający dopuścił łączenie wyżej wskazanych funkcji przez jedną osobę pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje, wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.
5. Zamawiający wymagał aby Wykonawca na etapie składania oferty dysponował Projektantem, od którego Zamawiający wymaga doświadczenia w projektowaniu obiektów szkoleniowych przystosowanych
do systemów symulacyjnych określonego w rozdziale V ust. 1 pkt 1.2 ppkt 3 lit. b) siwz.
6. Sposób wyliczenia ceny ofertowej przez Wykonawcę został opisany w rozdziale XII niniejszej siwz.
7. Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru, warunków realizacji i płatności za przedmiot zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz.
8. Kody i nazwy dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV):
71240000-2 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania;
71242000-6 Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów;
45000000-7 Roboty budowlane;
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę (burzenie, usuwanie gruzu);
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie inżynierii lądowej (m.in. betonowanie, zbrojenie, konstrukcje ze stali konstrukcyjnej);
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne;
45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych;
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych;
35700000-1 Wytyczne Wydziału Łączności i Informatyki KWP Szczecin.
9. Zamawiający dopuścił rozwiązania równoważne opisywanym.
10. Zamawiający określił następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy
z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320):
10.1. Zamawiający wymagał zatrudnienia, przez Wykonawcę lub Podwykonawcę w okresie realizacji zamówienia osób wykonujących czynności fizyczne bezpośrednio związane z wykonywaniem wszystkich robót budowlanych (z pominięciem operatorów sprzętu, kierowców) na cały okres realizacji zamówienia.
10.2. Zatrudnienie osób, o których mowa w pkt. 10.1) nastąpi przed dniem rozpoczęcia wykonywania
przez te osoby czynności w ramach realizacji niniejszej umowy.
10.3. Zamawiający wymagał aby Wykonawca przedłożył Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu poszczególnych osób
na podstawie umowy o pracę przy realizacji zadania z podaniem terminów ważności umów oraz stanowisk pracy zatrudnionych osób, nie później niż trzy dni robocze przed zamiarem wprowadzenia ich na teren budowy.
10.4. Pozostałe wymagania dotyczące zatrudnienia określone zostały w §24 wzoru umowy będącej załącznikiem nr 5 do siwz.
11. Wizja lokalna odbyła się na terenie KWP w Szczecinie przy ul. Wernyhory 5 w dniu 29.12.2020 r.
o godz. 10:00.
12. Zamawiający nie zastrzegał obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
13. Podwykonawcy: Zamawiający dopuścił powierzenie części zamówienia podwykonawcom Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 71.24.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4876538.74 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: KMC Administrator Nieruchomości i Inwestycje Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 14 Lutego 27
Kod pocztowy: 64-920
Miejscowość: Piła
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5995000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5995000.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie dwóch układów kompensacji mocy biernej pojemnościowej sieci kablowych 15kV dla strony E i W Kanału Piastowskiego
- Wykonanie remontu dachu budynku przy ul. E. Gierczak 58 wraz ze wzmocnieniem konstrukcji drewnianej i remontem kominów
- Świadczenie usługi gastronomicznej w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w Policyjnej Izbie Dziecka Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
- Dostawa sprzętu komputerowego
- PP Polanów termomodernizacja, modernizacja i przebudowa infrastruktury - Etap II
- Dostawa umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i konserwacja zabytkowej oficyny Edmunda Burkego przy ul. Kawęczyńskiej 26 w Dzielnicy Praga-Północ m.st Warszawy
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej - ciągi pieszo-rowerowe - budowa / przebudowa kładki pieszo-rowerowej w ciągu ul. Chrobrego w Nowym Dworze Gdańskim
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja Oddziału nefrologicznego w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie"
- Wykonanie dokumentacji budowlano technicznej dróg miejskich w Węgrowie
- Zaprojektowanie i wykonanie robót pn.: "Modernizacja zabytkowego parku w Ślemieniu"- trzecie postępowanie
- Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
więcej: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.