eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu: "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW SZPITALNYCH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO IM. STANISŁAWA RYBICKIEGO W SKIERNIEWICACH"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-08

Ogłoszenie nr 510413421-N-2021 z dnia 2021-02-08 r.
Wojewódzki Szpital Zespolony im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach:

Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu: "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW SZPITALNYCH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO IM. STANISŁAWA RYBICKIEGO W SKIERNIEWICACH"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Projekt współfinansowany ze Środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020; Oś Priorytetowa IV Gospodarka niskoemisyjna; Działanie IV.2 Termomodernizacja budynków; Podziałanie IV.2.2 Termomodernizacja budynków
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 612962-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540541249-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Szpital Zespolony im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach, krajowy numer identyfikacyjny 00065711900000, Rybickiego 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 46 8340821
faks: 468340823
e-mail: dzp@wsz-skier.pl
www: https://szpitale.lodzkie.pl/skierniewice/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu: "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW SZPITALNYCH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO IM. STANISŁAWA RYBICKIEGO W SKIERNIEWICACH"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WSZ.DAT.SZP.261.1/ 36/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu: „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW SZPITALNYCH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO IM. STANISŁAWA RYBICKIEGO W SKIERNIEWICACH”. 2. Inwestycja zlokalizowana jest na terenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach i obejmuje 6 budynków: a) Pawilon D – Budynek Zakaźny b) Pawilon E – Budynek Laryngologii c) Pawilon F – Budynek Rehabilitacji i Ortopedii d) Pawilon G – Budynek Administracji e) Przychodnia ul. Wita Stwosza – Budynek nowy f) Przychodnia ul. Wita Stwosza – Budynek stary 3. Prace montażowo-budowlane należy prowadzić z uwzględnieniem charakteru obiektu. Wszelkie utrudnienia w normalnej działalności szpitala powinny być zaplanowane i uzgodnione z odpowiednim wyprzedzeniem z Zamawiającym oraz Użytkownikami, w szczególności wszelkie przerwy w dopływie energii elektrycznej, ogrzewania lub wody użytkowej. 4. Dane ogólne budynków: a) Pawilon D – Budynek Zakaźny: powierzchnia użytkowa 1480,00 m2, powierzchnia zabudowy 1199,10 m2, kubatura 6414,00 m3, b) Pawilon E – Budynek Laryngologii: powierzchnia użytkowa 857,00 m2, powierzchnia zabudowy 795,20 m2, kubatura 3852,00 m3, c) Pawilon F – Budynek Rehabilitacji i Ortopedii: powierzchnia użytkowa 1518,80 m2, powierzchnia zabudowy 1767,96 m2, kubatura 7391,00 m3, d) Pawilon G – Budynek Administracji: powierzchnia użytkowa 1039,80 m2, powierzchnia zabudowy 758,30 m2, kubatura 6753,00 m3, e) Przychodnia ul. Wita Stwosza – Budynek nowy: powierzchnia użytkowa 705,00 m2, powierzchnia zabudowy 865,24 m2, kubatura 3682,00 m3, f) Przychodnia ul. Wita Stwosza – Budynek stary: powierzchnia użytkowa 455,00 m2, powierzchnia zabudowy 375,00 m2, kubatura 1591,00 m3, 5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a sporządzenie planu zagospodarowania terenu na aktualnej mapie do celów projektowych przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót – jeżeli będzie to wymagane b opracowanie opinii konstruktorskiej dotyczącej wytrzymałości dachów, na których będą montowane instalacje fotowoltaiczne, c opracowanie dokumentacji projektowej dla każdego budynku (projekty budowlane – jeśli wymagane – po 4 egz., projekty wykonawcze dla każdej z branż – po 2 egz., specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – po 2 egz. kosztorysy uproszczone - po 2 egz., oraz wszystkie wskazane dokumentacje i kosztorysy w wersji elektronicznej w formacie *.pdf oraz w wersji edytowalnej *. doc, *.dwg, *.ath), d zapewnienie nadzoru autorskiego, e opracowanie i uzgodnienie z Użytkownikiem harmonogramu planowych wyłączeń zasilania, f zakup niezbędnych materiałów i ich dostawa, g wykonanie prac budowlanych, h wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, i opracowanie powykonawczego ideowego schematu elektrycznego uwzględniającego mikroinstalacje fotowoltaiczne wraz z przyłączeniem do instalacji wewnętrznej oraz zastosowane typy urządzeń i aparatów elektrycznych, j opracowaniu dokumentacji powykonawczej dla każdego budynku (po 2 egz. oraz w wersji elektronicznej), k przeprowadzenie niezbędnych przeszkoleń dla obsługi, l uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zaprojektowania, wykonania robót budowlanych, uruchomienia i przekazania obiektu do użytkowania, w tym w szczególności: uzgodnienie projektu przez rzeczoznawcę ppoż., uzyskanie pozwolenia na budowę – jeśli wymagane, zgłoszenie przyłączenia mikroinstalacji fotowoltaicznej do sieci elektroenergetycznej lokalnemu OSD po jej wybudowaniu, m branie czynnego udziału w procedurze zawarcia umowy kompleksowej w przypadku chęci sprzedaży wyprodukowanej energii elektrycznej ze źródła OZE do sieci dystrybucyjnej (jako prosument), n usługi serwisowe, wraz z kosztami materiałów eksploatacyjnych podlegających okresowym wymianom, w okresie gwarancyjnym. 6. Zakres dokumentacji projektowej i powykonawczej obejmuje w szczególności: a przygotowanie dokumentacji odrębnie dla każdego budynku, b skompletowanie dokumentacji w odrębnych skoroszytach, posegregowanych i wpiętych do segregatorów w sposób uzgodniony z Zamawiającym (skoroszyty i segregatory wg jednego wzoru i w jednolitej kolorystyce), c umieszczenie na okładkach, stronach tytułowych, grzbietach segregatorów logotypów programu dofinansowania – do uzgodnienia z Zamawiającym. 7. Zakres prac budowlanych przewidywanych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) Pawilon D – Budynek Zakaźny − Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą izolacji grubości 16 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,036 W/m·K. − Ocieplenie stropodachu warstwą izolacji o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,040 W/m·K i gr. 24 cm, − Wymiana stolarki okiennej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła dla okna U= 0,9 W/m2·K, − Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła U= 1,3 W/m2K, − Wymiana instalacji centralnego ogrzewania, − Wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej, − Wymiana oświetlenia podstawowego i awaryjnego na oświetlenie energooszczędne LED, − Zastosowanie systemu zarządzania energią, − Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku o mocy nie mniejszej niż 19,6 kWp. b) Pawilon E – Budynek Laryngologii − Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą izolacji grubości 16 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,036 W/m·K. − Ocieplenie stropodachu warstwą izolacji o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,040 W/m·K i gr. 24 cm, − Wymiana stolarki okiennej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła dla okna U= 0,9 W/m2·K, − Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła U= 1,3 W/m2K, − Wymiana instalacji centralnego ogrzewania, − Wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej, − Wymiana oświetlenia podstawowego i awaryjnego na oświetlenie energooszczędne LED, − Zastosowanie systemu zarządzania energią. c) Pawilon F – Budynek Rehabilitacji i Ortopedii − Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą izolacji grubości 16 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,036 W/m·K. − Ocieplenie stropodachu warstwą izolacji o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,040 W/m·K i gr. 24 cm, − Wymiana stolarki okiennej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła dla okna U= 0,9 W/m2·K, − Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła U= 1,3 W/m2K, − Wymiana instalacji centralnego ogrzewania, − Wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej, − Wymiana oświetlenia podstawowego i awaryjnego na oświetlenie energooszczędne LED, − Zastosowanie systemu zarządzania energią. d) Pawilon G – Budynek Administracji − Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą izolacji grubości 16 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,036 W/m·K. − Ocieplenie stropodachu warstwą izolacji o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,040 W/m·K i gr. 24 cm, − Wymiana stolarki okiennej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła dla okna U= 0,9 W/m2·K, − Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła U= 1,3 W/m2K, − Wymiana instalacji centralnego ogrzewania, − Wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej, − Wymiana oświetlenia podstawowego i awaryjnego na oświetlenie energooszczędne LED, − Zastosowanie systemu zarządzania energią, − Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku o mocy nie mniejszej niż 8,96 kWp. e) Przychodnia ul. Wita Stwosza – budynek nowy − Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą izolacji grubości 16 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,036 W/m·K. - Docieplenie ścian zewnętrznych cokołowych warstwą izolacji grubości 10 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,036 W/m·K, − Ocieplenie stropodachu warstwą izolacji o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,040 W/m·K i gr. 24 cm, − Wymiana stolarki okiennej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła dla okna U= 0,9 W/m2·K, − Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła U= 1,3 W/m2K, − Wymiana instalacji centralnego ogrzewania, − Wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej, − Wymiana oświetlenia podstawowego i awaryjnego na oświetlenie energooszczędne LED, − Zastosowanie systemu zarządzania energią. f) Przychodnia ul. Wita Stwosza – budynek stary − Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą izolacji grubości 16 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,036 W/m·K. − Ocieplenie stropodachu warstwą izolacji o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,040 W/m·K i gr. 24 cm, − Wymiana stolarki okiennej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła dla okna U= 0,9 W/m2·K, − Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła U= 1,3 W/m2K, − Wymiana instalacji centralnego ogrzewania, − Wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej, − Wymiana oświetlenia podstawowego i awaryjnego na oświetlenie energooszczędne LED, − Zastosowanie systemu zarządzania energią. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 10 do SIWZ – Program funkcjonalno-użytkowy (dalej: PFU) oraz Załącznik nr 11 do SIWZ – Audyty energetyczne. Mając na uwadze, iż zgodnie z treścią Istotnych Postanowień Umowy zamawiający przewidział rozliczenie ryczałtowe w rozumieniu art. 632 k.c., oferta Wykonawcy winna obejmować realizację całości przedmiotu zamówienia tj. również wykonanie wszelkich prac tymczasowych, towarzyszących, naprawczych, demontażowych niezbędnych do osiągnięcia rezultatu rzeczowego przedmiotu zamówienia zgodnie z PFU, a cena winna uwzględnić wszelkie koszty z tym związane.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
Wszystkie materiały i urządzenia, dostarczone przez Wykonawcę, muszą być fabrycznie nowe. Ponadto zamawiający wymaga, żeby panele fotowoltaiczne dostarczone na miejsce montażu miały datę produkcji nie starszą niż 1 rok od daty dostawy. 11. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę co najmniej: 5 lat gwarancji na cały przedmiot zamówienia (wykonane dokumentacje projektowe, dostarczone materiały i urządzenia, wykonane montaże i roboty budowlane ) licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego wykonania przedmiotu zamówienia. 12. Mając na uwadze, iż zgodnie z treścią Istotnych Postanowień Umowy Zamawiający przewidział rozliczenie ryczałtowe w rozumieniu art. 632 k.c. zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu objętego przedmiotem zamówienia.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2019 poz. 1843 ze zmianami) — „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 4) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty”. W ww. postępowaniu w wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 18.12.2021 r. do godz. 9:30 zostały złożone 2 oferty, w których zaoferowano ceny ryczałtowe brutto: oferta Nr 1 — 9 541 000,00 zł; oferta Nr 2 — 6 451 249,61 zł.
W wyniku przeprowadzenia procedury przedłużenia ważności związania ofertą Zamawiający, działając na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2019 poz. 1843 ze zmianami) odrzucił ofertę Nr 2 . W obecnej sytuacji cena jedynej, nieodrzuconej oferty Nr 1 opiewająca na kwotę 9 541 000,00 zł brutto znacznie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, tj. kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę — 5 575 658,50 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.